Bagageonline.nl

530 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden530 beoordelingen in totaal

4 feb 2024
Gekozen voor levering op vrijdag (zo’n 4 dagen na bestelling) ipv daags nadien….Levering daags nadien. Die keuze gemaakt door onze afwezigheid. Koerierdienst plaats pak(je) gewoon in inkomhal app, dus iedereen kon het gewoon meenemen. Vandaar keuze voor levering op dag dat wij zeker thuis waren. Als je klant laat kiezen voor leveringsdag, maak er dan gebruik van (respecteer keuze) Product zelf is niet de kwaliteit die we voor die prijs verwacht hadden, maar goed..we hadden ze nodig…dus terugsturen was geen optie.

M. van klantenservice heeft mij gewoon belazerd. Valse informatie verschaft. Functie elders misschien?

Beoordelingen voor Bagageonline.nl

Fijne en overzichtelijke website. Zoekfunctie werkt niet altijd even goed. Onverwachte resultaten. Een Senz XXL stick paraplu kleur brown rice besteld met een flinke korting. Zie dat de aanbieding inmiddels niet meer bestaat. Snelle levering zonder problemen. Zeer tevreden.
30 sep 2024
Ik heb de koffer erg snel binnen gekregen , dat is een mooi pluspunt, alleen is het een kerstcadeau dus qua kwaliteit is het nog even afwachten. Maar de feedback op Google was redelijk goed dus dat verwacht ik dan ook.
27 sep 2024

Prima bedrijf, niet geleverd op gewenste leverdatum

Gewoon goed alleen helaas niet geleverd op de ingevulde gewenste leverdatum. Uiteindelijk goed gekomen omdat ik toevallig thuis was.
7 okt 2024
koffer ziet er goed uit, maar moet wel nog ervaren hoe hij is in het gebruik.
Prima, snelle bezorging
Snelle bezorging
7 okt 2024
4 okt 2024
2 okt 2024
2 sep 2024
Tijdige levering en kwalitatief goede cabinekoffer.
19 sep 2024
10 sep 2024
7 sep 2024
8 aug 2024

Goed!

Snelle verzending. Mail werd niet beantwoord (waarschijnlijk niet goed binnengekomen), telefoon werd gelijk opgenomen en binnen een half uurtje alles geregeld.