FixPart.nl- Logo - Beoordelingen

FixPart.nl

14.404 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden70.436 beoordelingen in totaal

30 dec 2023

Onderdelen zijn er heel snel. Helaas als je simpel weg iets retour wil sturen dan is het schijnbaar een heel ingewikkelde situatie. Je moet eerst een retour aanvragen dus niet aanmelden maar aanvragen. Nergens een retour adres of retour etiket te vinden. Vervolgens gaan er 2 dagen overheen en dan wordt er alleen gevraagd welk artikel ik dan wel nodig heb! De producten die ik wel nodig heb / had ik tegelijkertijd besteld met het aanmelden van het retour product. Daarnaast wordt in deze mail geen woord gesproken over het verkeerde artikel en hoe ik deze retour stuur!! Na ruim 3 dagen heb ook nog steeds geen retour adres! Maar wel weer mijn nieuwe artikelen. Heel slecht dit!!

Beoordelingen voor FixPart.nl

3 sep 2024

Goede klantenservice

Geleverde onderdeel was helaas kapot in de doos. Vriendelijke en snelle afhandeling van de klantenservice (door Juliette).
29 aug 2024
Fijn dat we voor onze oven een extra rooster op maat konden bestelen bij FixPart Nederland. De levering was ook erg snel!!
24 aug 2024
Alles klopte. De prijs , bestelling van een nieuwe klep voor het vriesvak van de koelkast en de snelheid van de levering
2 sep 2024
Heldere en duidelijke site met prima keuze mogelijkheden zodat je snel het gewenste product en alternatieven kunt vinden.

Makkelijk te zoeken en te bestellen

Het artikel was goed op te zoeken op de website en makkelijk te bestellen. Netjes geleverd op het afgesproken tijdstip.
31 aug 2024
Uitermate vriendelijke en efficiënte klantenservice die gericht voor je op zoek gaat naar het juiste onderdeel. Toppers!
Afspraken worden nagekomen, levertijden zijn correct. Goede site omdat deze heel overzichtelijk is. Zoekbalk is magisch
RP
Robert P.
Soesterberg
8 sep 2024

Snel en goed geleverd

Goede en duidelijke website, makkelijk te bestellen en de volgende dag al geleverd. Helemaal tevreden, goede service !
27 aug 2024

Goed bedrijf! Super tevreden!

Goed bedrijf! Super tevreden. Mijn wasmachine is door de Snel levering van een onderdeel Snel gemaakt. Super bedankt!
Nooit gedacht dat ik voor mijn oude afzuigkap onderdelen zou kunnen krijgen. Het juiste onderdeel, vlot geleverd. Top!
Goede service ook nadat ik zelf een fout adres had opgegeven is mijn pakketje weer prima verzorgd en geleverd. PRIMA.
28 aug 2024

Verzendkosten…

Ik vind het jammer dat de verzendkosten zo hoog zijn terwijl mijn bestelling ook per post had gekunt ipv pakketdienst
Snel geleverd, zending goed verpakt (niet zomaar los in de doos). Origineel onderdeel zoals omschreven, werkt prima.
Great product, with perfectly described dimensions. The website could be a little better in terms of user interface
3 sep 2024
Duidelijk aangegeven waar zich het pakket bevond en op tojd bezorgt. Had alleen wat moeite met de Otaliaanse tekst
Doorgebrande schakelwals vervangen van Boretti oven Snelle levering en het juiste onderdeel voor een goede prijs.
30 aug 2024

Verpakking

Ik vind het produkt prima maar t is echt onnodig in een grote doos verstuurd terwijl het door de brievenbus kan.
Duidelijke afbeelding om onderdeel te herkennen en te bestellen en het juiste onderdeel ontvangen super service
4 sep 2024

Alles.xoals beloofd

Het onderdeel precies zoals je zou verwachten en direct verzonden op de eerste werkdag, duidelijke communicatie

onderdelen conform specificatie

alle onderdelen waren conform specificatie en paste in mijn koelkast. Het was wel erg veel verpakkingsmateriaal