FixPart.nl- Logo - Beoordelingen

FixPart.nl

14.404 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden70.436 beoordelingen in totaal

30 dec 2023

Onderdelen zijn er heel snel. Helaas als je simpel weg iets retour wil sturen dan is het schijnbaar een heel ingewikkelde situatie. Je moet eerst een retour aanvragen dus niet aanmelden maar aanvragen. Nergens een retour adres of retour etiket te vinden. Vervolgens gaan er 2 dagen overheen en dan wordt er alleen gevraagd welk artikel ik dan wel nodig heb! De producten die ik wel nodig heb / had ik tegelijkertijd besteld met het aanmelden van het retour product. Daarnaast wordt in deze mail geen woord gesproken over het verkeerde artikel en hoe ik deze retour stuur!! Na ruim 3 dagen heb ook nog steeds geen retour adres! Maar wel weer mijn nieuwe artikelen. Heel slecht dit!!

Beoordelingen voor FixPart.nl

Duidelijke afbeelding om onderdeel te herkennen en te bestellen en het juiste onderdeel ontvangen super service

Alles.xoals beloofd

Het onderdeel precies zoals je zou verwachten en direct verzonden op de eerste werkdag, duidelijke communicatie

onderdelen conform specificatie

alle onderdelen waren conform specificatie en paste in mijn koelkast. Het was wel erg veel verpakkingsmateriaal
27 aug 2024
Keurige pagina, overzichtelijk, waar je kunt bestellen. Snelle service. Mijn wasmachine is weer keurig schoon.
23 aug 2024
Makkelijk te vinden op de site door merk en typenummer in te voeren, zo krijg je eenvoudig het juiste onderdeel
FT
Freek T.
Nijmegen
Het ging goed zoals jullie op de mail gezet hebben hoe en wanneer je een pakketje kan ontvangen. Ga zo door.

Snelle hulp bij zoektocht

Product dat ik zocht was niet direct te vinden in de lijst, dankzij hulp snel het juiste onderdeel ontvangen
4 sep 2024
Quick and easy. I got my order (a replacement freezer door) at my door the next day, in nice protective box.
de site op de comp zeer makelijk en de keuse tussen merk art of namaak is mooi als je geld wild besparen
1 sep 2024
Totaal proces verliep perfect van selecteren tot en met betaling. Product werd volgens planning afgeleverd
Zoeken naar een glasplaat voor de vriezer. Mijn verbazing was dat ik alles kan vinden bij uw onderneming.
8 sep 2024
Mijn ontvangen beschadigde product werd binnen een paar dagen opnieuw opgestuurd door een nieuw exemplaar
2 sep 2024
Snelle en duidelijke communicatie met de klantenservice. Duidelijke website. Onderdeel werd vlot geleverd
Op zaterdag besteld en maandag bezorgd. Super blij met de levering. Product is precies zoals omschreven.
Soepel bestel proces en hele snelle levering. Helaas verkeerde artikel besteld, maar dat is eigen fout.
Alles is goedgaan de ontvangst, Maar het is niet gelukt om het erin te plaatsen en nu heb ik niets meer.

Duidelijke info op de website. Snelle verzending. Product netjes verpakt met bubble wrap. Geen klachten.
beter communiceren en controlen als producten niet leverbaar zijn. Helaas bijna maand op moeten wachten
snel het juiste onderdeel kunnen bestellen tegen een goede orijs, cobioven doet het inmiddels weer prima
Klanten service is uitstekend! Retour van niet juist besteld onderdeel perfect verlopen! Zeer tevreden!