FixPart.nl- Logo - Beoordelingen

FixPart.nl

14.404 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden70.436 beoordelingen in totaal

30 dec 2023

Onderdelen zijn er heel snel. Helaas als je simpel weg iets retour wil sturen dan is het schijnbaar een heel ingewikkelde situatie. Je moet eerst een retour aanvragen dus niet aanmelden maar aanvragen. Nergens een retour adres of retour etiket te vinden. Vervolgens gaan er 2 dagen overheen en dan wordt er alleen gevraagd welk artikel ik dan wel nodig heb! De producten die ik wel nodig heb / had ik tegelijkertijd besteld met het aanmelden van het retour product. Daarnaast wordt in deze mail geen woord gesproken over het verkeerde artikel en hoe ik deze retour stuur!! Na ruim 3 dagen heb ook nog steeds geen retour adres! Maar wel weer mijn nieuwe artikelen. Heel slecht dit!!

Beoordelingen voor FixPart.nl

Fijn dat je kleine onderdelen van je apparaat zo kunt bijbestellen. Op de overzichtelijke website.

Makkelijk het juiste onderdeel vinden

Het was gemakkelijk om voor het typenummer van mijn wasmachine de vervangende onderdelen te vinden
ML
2 sep 2024
Artikel beschrijving duidelijk, bezorging redelijk snel, maar niet super snel (zat een dag tussen)
28 aug 2024
Onderdeel past precies ,zoals we besteld hebben en snelle service gister besteld vandaag in huis 👍
2 sep 2024
Het kon wat mij betreft niet beter. Snelle levering met onderdelen volledig conform omschrijving.
30 aug 2024
Direct een reactie, toen mijn bestelling beschadigd bleek! Hoop, dat het goed wordt opgelost...!
Doen wat je beloofd is belangrijk, en dat is gedaan. Zeker als je iets snel nodig hebt. Dus Top!
MM
Michael M.
Maastricht

Groot assortiment, snel te vinden

Eenvoudig online te vinden met duidelijke foto's als extra controle. Volgende dag bezorgd. Top !
Duidelijk zichtbaar op site welke delen leverbaar zijn, binnen aangegeven termijn delen geleverd
7 sep 2024

Geweldige service!

Het makkelijk kunnen vinden van het juiste onderdeel in jullie webshop en de vlotte verzending.
5 sep 2024
Alles perfect. I de shop snel gevonden wat ik nodig had en de volgende dag werd het al bezorgd.
25 aug 2024
Ze bieden een ruim assortiment aan onderdelen aan. Werd snel verzonden. Volgende dag al in huis
MM
Martin M.
Alkmaar
30 aug 2024
Dacht dat het onderdeel niet meer te verkrijgen was, maar deze site had het gewoon op voorraad.
MP
Miroslaw P.
Dordrecht
28 aug 2024

Goedkoop en snel.

Het onderdeel dat ik nodig had, werd snel en tegen een gunstige prijs bij mij thuis afgeleverd.
6 sep 2024
Het onderdeel paste precies. De foto's waren niet heel erg duidelijk, maar de beschrijving wel

Snel geleverd.

Super fijn dat het de volgende dag al geleverd werd waardoor ik snel verder kon met klussen.
goed geholpen nadat ik verkeerd besteld had. Daarna snelle levering van de juiste producten.
Nou,had op zondag betaald en dagenlang bleef ik mails krijgen dat ik niet betaald zou hebben.

Prima en uitgebreid assortiment

beschikbaarheid van onderdelen is bijzonder uitgebreid, voorspelling levertijd kan iets beter
De duidelijkheid om een bestelling te plaatsen en ook de vlotheid om het geleverd te krijgen.