FixPart.nl- Logo - Beoordelingen

FixPart.nl

14.415 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden70.399 beoordelingen in totaal

30 dec 2023

Onderdelen zijn er heel snel. Helaas als je simpel weg iets retour wil sturen dan is het schijnbaar een heel ingewikkelde situatie. Je moet eerst een retour aanvragen dus niet aanmelden maar aanvragen. Nergens een retour adres of retour etiket te vinden. Vervolgens gaan er 2 dagen overheen en dan wordt er alleen gevraagd welk artikel ik dan wel nodig heb! De producten die ik wel nodig heb / had ik tegelijkertijd besteld met het aanmelden van het retour product. Daarnaast wordt in deze mail geen woord gesproken over het verkeerde artikel en hoe ik deze retour stuur!! Na ruim 3 dagen heb ook nog steeds geen retour adres! Maar wel weer mijn nieuwe artikelen. Heel slecht dit!!

Beoordelingen voor FixPart.nl

1 sep 2024
Product zoals afgesproken op tijd en netjes verpakt geleverd deurglas nog niet kunnen plaatsen daar de wasmachine op de Kaapverdische eilanden staat waar Mijn vrouw 22 september 2024 pas naartoe zal gaan dan kunnen wij pas daadwerkelijk zien of het glas past. Mocht dit niet het geval zijn hopen wij op een soepele coulance van jullie zijde.

AEG koolborstels perfect!

Koolborstels besteld voor mijn AEG wasmachine. Ondanks dat de productzoeker aangaf dat deze niet zou passen op onze machine toch aangeschaft (de afbeelding was namelijk wel exact hetzelfde). Machine draait weer goed, stonk op het begin een beetje, maar dat blijkt normaal te zijn bij nieuwe koolborstels. Al met al erg tevreden!
22 aug 2024
Zeer snelle verzending. Volgende dag had ik mijn nieuwe magnetron (glazen)plaat al in huis. Zo kan ik er direct weer gebruik van maken. Ook was het precies hetzelfde als het onderdeel dat kapot was gegaan. De prijs viel mij reuze mee! Fijn dat ik mijn dure combimagnetron nu noet hoef te vervangen omdat 1 deel kapot was.
1 sep 2024
Als ik een klein onderdeel bestel zou het ook met een brievenbus pakketje verstuurd kunnen worden. Dat scheelt weer kosten voor de klant en voor u bedrijf ivm verpakking. Heel simpel webside aanpassen optie erbij plaatsen als het onderdeel zou passen in een brievenbus. Het is maar een idee, veel website hebben dit.
2 sep 2024
Goed advies en snelle verzending. Het was niet geheel duidelijk welk onderdeel ik nodig had voor mijn koelkast. Na het contactformulier ingevuld te hebben met foto van het serienummer sticker kreeg ik snel antwoord met de juiste web link voor het benodigde product. Bestelling is binnen een dag verstuurd en bezorgd.
29 aug 2024
Artikelen snel gevonden op de website. Goede omschrijving en past ook prima. Heel begrijpelijk dat mijn artikelen niet vanuit Duitsland de volgende dag bezorgd worden. Hoewel ik hier alle begrip voor heb dat er geen vrachtwagen gaat rijden voor alleen mijn bestelling had ik een tussentijds bericht wel gewaardeerd.
I recently ordered from FixParts and was impressed by their quick delivery. The item I received fitted perfectly, which was a relief. However, I did find their prices to be a bit on the higher side. Overall, if you’re looking for fast service and quality parts, FixParts is a solid choice, albeit a bit expensive.
Het juiste product was lastig op de site te vinden. Het type nummer in getoetst en er kwamen meerdere mogelijkheden wat het voor mij onduidelijk maakte wat het juiste was. Dat ging dus ook mis. Waardoor het verkeerde product was besteld. Bij de retour zending werd ik goed geholpen, vriendelijk en behulpzaam.
Snelle verzending - en dat 14,50 heel veel geld is voor een klein stukje plastic, tja, op de een of andere manier kosten onderdeeltjes altijd overal heel veel... Vooral heel fijn dat jullie het op voorraad hadden. Verzend alsjeblieft niet meer via PostNl want die maken er vervolgens wél een zooitje van!
6 sep 2024
Heb eigenlijk een klacht. Op Dinsdagavond een artikel tegen een meerprijs betsteldmet als toezegging dat het de volgende dag zou worden bezorgd. NIET DUS. Wel extra betalen maar zich niet houden aan deze toezegging. werd op woensdag pas verzonden. waarom dan extra geld vragen en toch niet nakomen!!!!!

Je hoeft niks te bewaren, dat doet FixPart voor je.

Ik kan niks weggooien. Gevolg: een schuur vol onderdeeltjes en snoertjes die ik vast nog wel eens kan gebruiken. Tot ik iets hard nodig heb. Dan kan ik het niet vinden. Dan is FixPart de oplossing. Daar hebben precies dát onderdeel dat ik kwijt ben, maar zij kunnen het snel vinden en opsturen.
4 sep 2024
Geweldige website! Ik kon op typenummer zoeken en had het onderdeel heel snel gevonden. Snelle levering, ik zou er wel nog bij zetten voor 21.00(of 22.00?) uur besteld, morgen in huis. Want ik bestelde na 22.00 en toen stond er ook morgen in huis. Maar al met al zeer tevreden. Ga zo door!
28 aug 2024
service en levering is zoals het hoort. maar die prijs die ik moest betalen voor een plastic kapje voor dit koffiezet apparaat is gewoon alle geld te duur te duur. de zoekmachine geeft een volledig refurbished zgan apparaat van het zelfde merk en type voor 2x de prijs van dit kapje,

Prima !!!

Heel makkelijk om onderdelen te bestellen voor het juiste apparaat, snelle afhandeling. Helaas hebben de onderdelen het probleem niet opgelost, maar dat ligt niet aan jullie. Ik heb op internet opgezocht wat het probleem zou kunnen veroorzaken, maar er is blijkbaar meer aan de hand.

Snel geleverd en prima product voor een goede prijs.

Een kapotte vaatwasser in een groot gezin is natuurlijk nooit leuk. Maar door het invoeren van het typenummer van de vaatwasser had ik de juiste pomp zo gevonden. De volgende dag had ik hem al binnen en nu werkt de vaatwasser weer top. Snelle service en een nette prijs.
27 aug 2024

Doen wat ze beloven.

Heb 2 verschillende onderdelen voor 2 verschillende apparaten besteld. Keurig de volgende dag geleverd. 1 apparaat had ik verkeerd besteld. Het retourneren werd zonder problemen afgehandeld. Heb daarna het juiste artikel besteld en wederom de dag erna ontvangen. Top!
23 aug 2024

Service en uitlevering.

Ze hebben voor mij een zeer goede service verleend, na enkele mailtjes kunnen vaststellen, welk bestelnummer voor mij van toepassing was. In de laatste mail een link waarbij ik het artikel kon bestellen. Bij ontvangst van het artikel was alles naar wens verlopen.
27 aug 2024

Vakkundige hulp na verkeerde bestelling

Nadat ik een verkeerd onderdeel had besteld en ontvangen voor mijn Philips stoomstrijkijzer heeft FP mij zeer professioneel en vriendelijk geholpen om het goede onderdeel te bestellen. Top service die in deze onvriendelijke tijden positief opvalt. Een 10! voor FP
Super snelle levering , had zelf het verkeerdevproduct besteld , toen kreeg ik een mail dat ik het typenr moest invoeren dat ze me een handje konde helpen , superlief . Had zelf al gevonden opnieuw besteld weer een snelle levering en me wasmachine draait weer .
Eenvoudig te bestellen, de dag erna al in huis. Wel nog verzendkosten te betalen (ook als ik meer producten zou bestellen, helaas). Het product was netjes verpakt, is zoals beschreven en functioneert zoals verwacht. Het betrof een opzetborstel voor een dyson.