FixPart.nl- Logo - Beoordelingen

FixPart.nl

14.415 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden70.399 beoordelingen in totaal

30 dec 2023

Onderdelen zijn er heel snel. Helaas als je simpel weg iets retour wil sturen dan is het schijnbaar een heel ingewikkelde situatie. Je moet eerst een retour aanvragen dus niet aanmelden maar aanvragen. Nergens een retour adres of retour etiket te vinden. Vervolgens gaan er 2 dagen overheen en dan wordt er alleen gevraagd welk artikel ik dan wel nodig heb! De producten die ik wel nodig heb / had ik tegelijkertijd besteld met het aanmelden van het retour product. Daarnaast wordt in deze mail geen woord gesproken over het verkeerde artikel en hoe ik deze retour stuur!! Na ruim 3 dagen heb ook nog steeds geen retour adres! Maar wel weer mijn nieuwe artikelen. Heel slecht dit!!

Beoordelingen voor FixPart.nl

24 aug 2024
De draai plateau motor snel gevonden op de site, besteld, geplaatst en de Whirlpool combi magnetronoven, gereset naar fabrieksinstellingen en ja hoor het apparaat .. werkt weer . Een fijne duurzame oplossing dus;-) en dat voelt goed! Annelies van Biesbergen
2 sep 2024
Het product is binnen gekomen en m'n fornuis werkt weer...het enige iets mindere vond ik dat op de website stond...vandaag besteld morgen in huis....was niet helemaal waar..duurde uiteindelijk 6 dagen...op zich geen drama...maar voelde me een beetje misleid.
29 aug 2024
Deur bak van onze Bosch koelkast komt naar beneden, lipje is gesneuveld type nummer op internet opgezocht en besteld. Moet uit België komen dus de volgende dag werd niet gehaald zoals beloofd. Maar juiste item, goed verpakt, betaalbaar volgende keer weer!
31 aug 2024
Producten waren prima, alleen werd aangegeven dat de producten donderdag in huis zouden zijn, dit werd vrijdag en zaterdag. Ook vroeg ik, na een verkeerde bestelling of het in 1 envelop verzonden kon worden. Dit was niet meer te regelen. Verder prima .
22 aug 2024

Levertijd klopte niet

Op de site stond dat de levertijd 1 dag was (nu besteld, morgen in huis), maar in werkelijkheid kwam de bestelling die ik op vrijdag had geplaatst pas maandag aan. (zie https://www.gls-info.nl/track-and-trace?parcelno=65005429126123&zipcode=1115GJ)
30 aug 2024
Heel snel was de bestelling bezorgd. Wat ik een minpunt vind is dat een ‘FM-draadje’ in een doos van 13,5x 12,5x 20,5 cm wordt bezorgd. In enveloppe had ook gekund. Kan daardoor niet in de brievenbus, hogere bezorgkosten, grotere milieu-impact.
28 aug 2024

Goede communicatie en service

Goede communicatie, duidelijke uitgebreide website. Makkelijk te bestellen. En snelle levering. Eigenlijk al de volgende dag, maar door de post een dag vertraagd. Product zat netjes verpakt, van goede kwaliteit. En mijn droger doet het weer.
Bestelling vooraf was prima. Snelle reactie en juiste artikel gekregen. Wel iets langer gewacht door mis communicatie. Doos bij levering erg beschadigt. Gelukkig was het door herstel take van GLS weer vast geplakt. Vriendelijke Dorien Evers

Snel geleverd!

Ik moest een onderdeel hebben voor mijn wasdroger, op de site kon ik het modelnummer invoeren en kijken of het geschikt was. En zoals aangegeven past het perfect. Onderdeel is netjes verpakt en snel geleverd. Wasdroger doet het weer, dus prima!
23 aug 2024
Nadat de eerste bezorging compleet fout was gegaan doordat het product door onbekende oorzaak terug was gestuurd ipv naar de klant, is het na een mailtje binnen een week hersteld en heb ik het product binnen gekregen. Klasse. Juliette bedankt!!
5 sep 2024

Opvangbakje nespresso

Tijdens een feest is ons opvangbakje van de koffiecups zoekgeraakt. Deze bij jullie besteld. Het past gelukkig! Nummer vh apparaat ingevoerd op jullie site, maar het kon niet bevestigd worden of het zou passen. Toch een goede afloop. Bedankt.

Origineel onderdeel/partnummer kunnen bestellen.

Onderdeel, zoals besteld, met exact hetzelfde partnummer als origineel ontvangen. Na inzetten werkt de afwasmachine weer perfect! Ook fijn dat de schroefknelring werd meegeleverd, temeer omdat de originele knelring voor eenmalig gebruik was.
6 sep 2024
En zo hoort het nou? Makkelijk te bedienen website, duidelijk en overzichtelijk en de rest is super efficiënt. Je besteld, betaalt en ontvangt en dat laatste supersnel. Was ik heel blij mee. De logistiek is duidelijk op orde. Complimenten!
AB
Alan B.
Leidschendam

Stoom hendel DeLonghi koffie apparaat

Bestellingsproces snel en duidelijk, levering nog sneller. Onderdeel makkelijk te vervangen en werkt perfect. Waarom dus 4 sterren en niet 5? Onderdeel had makkelijk als brievenbus pakket gestuurd kunnen worden i.p.v. een vrij groot doos.
3 sep 2024
Ben zeer tevreden. Maar met post.nl ben ik niet tevreden heb verzendkosten betaald om het product thuis laten bezorgen maar keer op keer mijn bestelling op post.nl punt moeten afhalen. Hoop dat jullie wat aan kunnen doen. Bedankt C Mager.
Makkelijk en zeer snelle levering Wel jammer dat een heel klein onderdeeltje in grote doos wordt verzonden heb je hoge verzendkosten duurder dan onderdeeltje zelf Zou misschien beter in brievenbus pakketje kunnen voordeliger voor koper
24 aug 2024
Bij het zoeken naar onderdelen leveranciers ben ik terecht gekomen bij Fixpart waar ze mijn gezochte onderdeel voor een Tefal stoomstrijkijzer wel kon leveren en waar ik tevreden over ben en het nu prima functioneert, waarvoor dank.
4 sep 2024
Via chat contact gehad met een vraag over een onderdeel en de aangegeven vervanging daarvan. Er werd aangeven dat beide onderdelen niet te leveren zouden zijn. Uiteindelijk toch onderdeel besteld en kreeg hem een dag later geleverd!
1 sep 2024
Kwaliteit en gemakkelijk bestellen, echt goed. Maar de volgende dag in huis dat hebben ze al twee keer niet waargemaakt. Met name PostNL maakt er een potje van. Donderdag voor 21:00 uur besteld... Levering Dinsdag in de middag.
2 sep 2024
Deurvergrendeling besteld voor de wasmachine. Er stond bij indien op voorraad, vandaag besteld de volgende dag bezorgd. Dit was echter niet zo. Op zaterdag besteld, was op voorraad en woensdag pas ontvangen, dus dat klopt niet.