FixPart.nl- Logo - Beoordelingen

FixPart.nl

14.415 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden70.399 beoordelingen in totaal

30 dec 2023

Onderdelen zijn er heel snel. Helaas als je simpel weg iets retour wil sturen dan is het schijnbaar een heel ingewikkelde situatie. Je moet eerst een retour aanvragen dus niet aanmelden maar aanvragen. Nergens een retour adres of retour etiket te vinden. Vervolgens gaan er 2 dagen overheen en dan wordt er alleen gevraagd welk artikel ik dan wel nodig heb! De producten die ik wel nodig heb / had ik tegelijkertijd besteld met het aanmelden van het retour product. Daarnaast wordt in deze mail geen woord gesproken over het verkeerde artikel en hoe ik deze retour stuur!! Na ruim 3 dagen heb ook nog steeds geen retour adres! Maar wel weer mijn nieuwe artikelen. Heel slecht dit!!

Beoordelingen voor FixPart.nl

Oorspronkelijk was het onderdeel niet gevonden omdat het type nr van Pelgrim niet werd herkend in de zoekopdracht. Door duidelijke maat en vermogens gegevens kon ik goed een alternatief vinden die goed paste en functioneert.
27 aug 2024
Gemak van de site en snelle levering waren voor mij echt pluspunten. Had mijn product gemakkelijk gevonden via het invoeren van het typenummer van mijn wasmachine en s'avonds 18.40 besteld volgende dag 9.15 in huis....TOP!!

Goede prijs voor originele onderdelen

Twee nieuwe filters voor onze kruimeldief besteld. Deze had ik de volgende dag in huis. Goede prijs voor originele onderdelen. Dit is niet de eerste keer en zeker niet de laatste keer dat ik bij FixPatts onderdelen bestel

Accuraat en behulpzaam

Makkelijke website waarmee ik heel specifiek het onderdeel kon opzoeken en zeker wist dat het ging passen. Levertijd was wat langer dan verwacht maar geen probleem. De werkbeschrijving was ook fijn. Klus is goed gefixt nu!
4 sep 2024
Via google een foto gemaakt van het product en bij jullie op de site gekomen en met een duidelijke foto op jullie site vergeleken en besteld en zondag besteld en dinsdag bezorgt. Kan niet ander zeggen dan goed geregeld.
Woensdag besteld zou Donderdag worden bezorgd echter met Post Nl werd het zaterdag middag bij Primera in Aalsmeer Oost DHL is sneller en betere service we zijn sinds vrijdag een weekje weg dus niet optijd geleverd
AK
Arno K.
Alphen aan den Rijn
Product besteld en na 2,5 week mailen een bericht terug krijgen dat het kwijt is geraakt. Daarna hebben jullie kosteloos het product opnieuw verzonden en deze was de volgende dag binnen. Qua communicatie kan het beter.
heel lang op de bestelling moeten wachten. meerdere malen gemaild voor een update van de status maar die konden ze elke keer niet geven. tot dat ik in eens een mailtje kreeg na 4/6 weken dat de bestelling onderweg was.
28 aug 2024
Ik heb een beschadigd onderdeel ontvangen en heb meteen melding gemaakt helaas nog geen antwoord gehad. Als je iets besteld krijg je meteen antwoord als je een klacht hebt niet. Jammer klachten zijn gemiste kansen.
24 aug 2024
Voor mij is het belangrijk dat je goed kunt zoeken en dat je niet te lastige doorverwijzingen krijgt.vooral het zoeken van het juist model nummer was goed geregeld,dan weet je zeker dat je het goede onderdeel hebt
Het beoogde product was lastig op jullie site te vinden! In eerste instantie is ook het verkeerde product geleverd. Hulp gehad na de retour melding. En dat was geweldig! Ondertussen het juiste product ontvangen.
26 aug 2024
Het artikel kwam beschadigd aan. Aangezien we de oven echt weer moesten gebruiken het beschadigde artikel erin gezet, maar de producten moeten echt beter verpakt worden(is niet de eerste keer dat we dit meemaken).

Het product was super. Levering slecht

Het product was super! Helaas klopt de verzending niet. Er wordt aangegeven vandaag besteld morgen in huis. Dat klopte helaas niet waardoor we problemen kregen met de planning van de monteur voor de wasmachine.

Uitgebreid aanbod en snelle levering

Dankzij het uitgebreide aanbod konden wij de defecte glasplaat van onze koelkast vervangen voor een nieuw origineel exemplaar. Het onderdeel was met de juiste typenummers goed te vinden en werd snel geleverd.

Snelle bezorging en goede service

Snelle bezorging, onderdeel past precies en mijn wasmachine ziet er weer goed uit bedankt Fixpart als een onderdeel kapot zou gaan zou ik weer bij jullie bestellen Met vriendelijke groet Rodney Drinckwaard
Website verbeteren ik typte het typ.nr in en er kwam geen match toen later een erop lijkend produkt aangeklikt en toen bij geschikt voor weer het tye nr toen wel match dus er is nog verbetering mog .gr rob
Snelle levering en items pasten in de machine dus tevreden maar over de service kan ik niets zeggen. Een goede service moet blijken uit oplossend vermogen van een bedrijf wanneer een probleem zich voor doet
28 aug 2024

Tevreden

Helaas was het product niet de volgende dag binnen zoals op de website en de bestelling vermeld stond. Maar na een paar dagen stond de bezorger toch vd deur. De klantenservice heeft hierover netjes gemaild.
Gewenste onderdeel meteen kunnen bestellen en levering vond onmiddellijk plaats. Wel was het even onduidelijk vwb de betaling. Bedrag via iDeal overgemaakt en kregen mededing dat de order niet was afgerond.

Door aankoop onderdeel reparatie goedkoop en snel

Gelukkig uiteindelijk via de site het onderdeel voor mijn kapotte oven gevonden. Het vervangen hiervan was gelukkig vrij makkelijk, zodat ik dit zelf kon doen. Dit is dus sneller en goedkoper!! Super dus!!