FixPart.nl- Logo - Beoordelingen

FixPart.nl

14.404 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden70.436 beoordelingen in totaal

30 dec 2023

Onderdelen zijn er heel snel. Helaas als je simpel weg iets retour wil sturen dan is het schijnbaar een heel ingewikkelde situatie. Je moet eerst een retour aanvragen dus niet aanmelden maar aanvragen. Nergens een retour adres of retour etiket te vinden. Vervolgens gaan er 2 dagen overheen en dan wordt er alleen gevraagd welk artikel ik dan wel nodig heb! De producten die ik wel nodig heb / had ik tegelijkertijd besteld met het aanmelden van het retour product. Daarnaast wordt in deze mail geen woord gesproken over het verkeerde artikel en hoe ik deze retour stuur!! Na ruim 3 dagen heb ook nog steeds geen retour adres! Maar wel weer mijn nieuwe artikelen. Heel slecht dit!!

Beoordelingen voor FixPart.nl

24 aug 2024

Spot on, excellent site.

Your web site had all the makers and you had all the parts including the part numbers and codes. So in brief I found my part for my magnetron very quickly. Also the delivery was fast. So thank you FixPart.
28 aug 2024

Heel veel keus uit onderdelen

Kwaliteit verpakking was erg goed Binnen 1 dag in huis klopt niet helemaal anders had ik 5 sterren gegeven Heel veel keus uit onderdelen en makkelijk het juiste onderdeel te vinden Foto heb ik niet helaas
23 aug 2024
ik kan er nog niets over vertellen , de onderdelen zijn als reserve bedoeld , ze zijn wel anders dan origineel maar het zal wel lukken , de wieltjes zijn wel anders maar het zelfde als de onderste lade .
22 aug 2024
Bestelling gedaan voor bak deur koelkast met behulp van serienummer duidelijke mogelijkheden welke geschikt waren. Snel besteld en snel geleverd. Heel blij mee. Kan mijn koelkast weer helemaal gebruiken.
22 aug 2024

Mijn onderdeel had fixpart! En volgende dag al geleverd . Top!

De greep van de deur van mn wasmichine ging stuk. Fixpart had deze van toch al 1 jaar oude wasmachine.. duidelijke uitleg of het het juiste onderdeel betrof. En ook nog eens de volgende dag geleverd. Top!

Snelle levering snaar platenspeler

Ik wachtte al dagenlang op mijn hifi-leverancier voor een snaar voor mijn platenspeler. Mijn geduld raakte op en ik bestelde dezelfde snaar bij Fixpart.nl. De volgende dag kon ik weer plaatjes draaien!
Snelle levering, alleen het mica plaatje was beschadigd bij binnen komst toch geplaatst in de magnetron en het ging goed dus maar zo gelaten. Ik zou zeggen beter verpakken om beschadiging tegen te gaan.

Handige tekening

Ik kon het onderdeel aanvankelijk niet vinden maar toen kreeg ik een handige tekening van het apparaat gemaild met álle losse onderdelen en kon ik het precies aanwijzen. Heel gebruikersvriendelijk dus.
31 aug 2024
Product en bezorging top! Bezorgd op de afgesproken datum en tijd en op een veilige plek in de tuin neergelegd, zodat niemand het zag. Product is identiek aan het onderdeel dat vervangen moest worden.
29 aug 2024

Gewoon super!

Top dat ik voor mijn oude koelkast uit mijn caravan alle onderdelen hier kan bestellen! Perfect onderdeel, en ook super goed verpakt. Tevens de volgende dag al geleverd, wat wil je nog meer..? Super!
FV
Folgert V.
Amersfoort
Overzichtelijke site. Onderdelen eenvoudig te vinden. Tja, kun je weinig aan doen maar toch jammer dat de verzendkosten bij een goedkoop en klein onderdeel bijna de helft zijn van de totaalkosten.
Alles is prima verlopen van bestelproces tot levering in de automaat van PostNL. Snoer werkt goed zoals ook aangegeven op de site ondanks dat het een oud scheerapparaat is. Niets op aan te merken.
4 sep 2024
Heldere site. Alles goed verpakt en snel bezorgd. Zou dit bedrijf zeker aanbevelen. Had ook Whirlpool een aanvraag gestuurd en zit nog te wachten op antwoord. Dus volgende keer weer via Fixparts.
23 aug 2024

Afstandsbediening

De bestelling ging vlot en ik heb het pakket snel ontvangen. Helaas heb ik niet het juiste product ontvangen. Ik heb een afstandsbediening met 4 knoppen besteld en er één ontvangen met 2 knoppen.
JV
Johannes v.
Vlissingen
Vlotte levering van de eerste helft. Tweede deel had (korte ) levertijd en komt dus later. In mijn optiek is het veel goedkoper om beide items tegelijkertijd te zenden, dan maar na het weekend.
De juiste kabel was lastig te vinden doordat het serienummer van het produkt (Philips Scheerapparaat) niet voorkwam in de lijst. Daardoor verkeerde kabel geleverd. Retourneren komt wel goed.
Wat ik ontzettend fijn vond is dat je het merk van het apparaat in tikt en nummer en wat je zoekt zo te voorschijn komt!! Je besteld het....wordt snel bezorgd en....het past nog ook!! Top!!!
3 sep 2024
Vlotte service Alleen jammer dat er bij de wasmachinedeur niet bij staat dat de scharnier er ook bij zit. Ook niet op de fotos te zien. Dus deze nu dubbel. Snelle verzending en goed product
29 aug 2024
Jullie kunnen verbeteren door de mensen niet op te lichten ik heb pakket kosten betaald en vervolgens wordt het goedkoper aangeboden via een buspakje Ik heb dus teveel verzendkosten betaald

Vervangende onderdelen afzuigkap

Ik had vervangende onderdelen nodig voor mijn afzuigkap. De website gaf duidelijk aan welke onderdelen geschikt waren. De onderdelen zijn na bestellen vlot geleverd en waren goed verpakt.