FixPart.nl- Logo - Beoordelingen

FixPart.nl

14.404 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden70.436 beoordelingen in totaal

30 dec 2023

Onderdelen zijn er heel snel. Helaas als je simpel weg iets retour wil sturen dan is het schijnbaar een heel ingewikkelde situatie. Je moet eerst een retour aanvragen dus niet aanmelden maar aanvragen. Nergens een retour adres of retour etiket te vinden. Vervolgens gaan er 2 dagen overheen en dan wordt er alleen gevraagd welk artikel ik dan wel nodig heb! De producten die ik wel nodig heb / had ik tegelijkertijd besteld met het aanmelden van het retour product. Daarnaast wordt in deze mail geen woord gesproken over het verkeerde artikel en hoe ik deze retour stuur!! Na ruim 3 dagen heb ook nog steeds geen retour adres! Maar wel weer mijn nieuwe artikelen. Heel slecht dit!!

Beoordelingen voor FixPart.nl

Onvolledige levering is naderhand keurig opgelost.

Ik deed een bestelling die niet volledig werd uitgeleverd. Dat heb ik gemeld en het ontbrekende onderdeel is nageleverd. Het ging dus niet ineens perfect maar het is wel goed opgelost.
6 sep 2024
Nadat het microplaatje voor mijn magnetron gebroken bleek, kreeg ik direkt een nieuwe toegestuurd. Misschien een volgende keer het plaatje beter verpakken, het kon zo maar weer breken!
5 sep 2024
Snelle service en alles in voorraad! In een paar klikken had ik mijn benodigde onderdeel en het was snel en goed geleverd. Het installeren was vervolgens een fluitje van een cent. Dank!
1 sep 2024

Goede communicatie, product prima ontvangen.

De communicatie is goed. De levering duurde wat langer dan aangegeven. Dat laatste is misschien beter aan te geven op de website. De scharnieren zijn verder prima aangekomen. Blij mee!

Hulpvaardig en snel.

Prima bedrijf. Goede hulp bij de juiste keuze van het onderdeel. Super snelle verzending in stevige verpakking, s’avonds om half zeven besteld de volgende ochtend om elf uur in huis.

Code makkelijk te vinden en supersnelle levering !!!

Het scharnier zat nog op een punt vast. Wasmachine deed het nog goed. Nummer opgezocht, scharnier besteld. Was er supersnel. Gemonteerd en wasmachine op dat punt weer als nieuw. Super
2 sep 2024

Prima onderdeel, nog beter met handleiding

Onderdeel was gekocht oa ivm aangegeven meegeleverde handleiding. Onderdeel was origineel Dyson en past/functioneert perfect. Montage te doen middels online gevonden instructie video.
25 aug 2024

Helder en snel

Veel onderdelen beschikbaar, eenvoudig te vinden op de website en snel geleverd. Fijn dat accessoires, stel dat men toch verkeerd bestelt, ook eenvoudig retour kunnen worden gestuurd.
Bestellen en ontvangen, zeer vlot. Kan mijn tondeuse weer opladen. Deze snoertjes verdwijnen altijd op mysterieuze wijze. Ik heb in ieder geval een address om een ieuwe te bestellen.

Eindelijk gevonden wat ik zocht!

Ik zocht een kabel om mijn SATA HDD aan te sluiten op het moederbord van mijn laptop. Na lang zoeken eindelijk gevonden. Zo blij mee en de verzending was snel. Ik ben helemaal blij!
7 sep 2024
Ik vond de verzendkosten erg hoog voor zo'n klein pakketje. En de verwerkingskosten zouden gewoon bij totaalbedrag in moeten ziten, snap niet waarom ik daar apart voor moet betalen.
Erg lange levertijd. De verzending was niet optimaal: de doos waarin de onderdelen geleverd werden was helemaal stuk en ingedeukt. Het was een wonder dat de onderdelen heel waren.
4 sep 2024
Behulpzaam en informatief wat betreft instructies voor het vervangen van onderdelen. En gemakkelijk onderdelen bestellen om te vervangen. Levering is zoals beloofd, 1 werkdag.
29 aug 2024

Veel keuze en goede service

Een grote veelzijdigheid aan materialen. Maar vind je niet wat je nodig hebt helpt de service je aan het juiste artikel. Per mail contact gehad en dat is super goed verlopen.

Snel te bestellen, product in goede staat

Heel gemakkelijk te bestellen via een zoeksysteem. Ik vond daardoor het exacte onderdeel voor mijn koelkast. Levering was ook zeer snel en kwam in een beschermde verpakking.
6 sep 2024
Alle onderdelen voorradig of binnen een week in huis. Ook retourneren was eenvoudig en snel. De klantenservice is erg behulpzaam en helpt bij het maken van de juiste keuze.
29 aug 2024
Alles was goed. Behalve dat er stond vandaag besteld, morgen in huis. Helaas was dat niet het geval. En mailtje dat het onderdeel iets langer duurde was wel fijn geweest
Perfect; gedetailleerde en kloppende informatie over maalunit van mijn koffiemachine. Goede en snelle zoekfunctie op de site. Levering ook perfect, volgende dag in huis.

Easy to use site

Easy to navigate site I found the part I needed quickly and the information was helpful. However, the delivery costs should be clearer as I only saw them at the checkout.
Ik kon makkelijk het kapotte onderdeel op de website vinden, er stond duidelijk dat het item geschikt was voor mijn type apparaat, het was snel geleverd en paste perfect.