FixPart.nl- Logo - Beoordelingen

FixPart.nl

14.404 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden70.436 beoordelingen in totaal

30 dec 2023

Onderdelen zijn er heel snel. Helaas als je simpel weg iets retour wil sturen dan is het schijnbaar een heel ingewikkelde situatie. Je moet eerst een retour aanvragen dus niet aanmelden maar aanvragen. Nergens een retour adres of retour etiket te vinden. Vervolgens gaan er 2 dagen overheen en dan wordt er alleen gevraagd welk artikel ik dan wel nodig heb! De producten die ik wel nodig heb / had ik tegelijkertijd besteld met het aanmelden van het retour product. Daarnaast wordt in deze mail geen woord gesproken over het verkeerde artikel en hoe ik deze retour stuur!! Na ruim 3 dagen heb ook nog steeds geen retour adres! Maar wel weer mijn nieuwe artikelen. Heel slecht dit!!

Beoordelingen voor FixPart.nl

1 sep 2024
Makkelijk alles kunnen bestellen, snelle levering top. Tip. Retour moet meteen kunnen en niet wachten op akkoord voor dat je retour kan sturen. Dat is wel vervelend.
27 aug 2024
Het duurde wel circa 2 weken voordat mijn onderdeel geleverd werd maar ziet er goed uit en past perfect. Voor een goede prijs vind ik het niet erg om even te wachten
1 sep 2024

Koolstoffilter voor afzuigkap

Product dat ik wilde hebben was op voorraad en snel geleverd. Het betrof een nieuwe koolstoffilter voor de Pelgrim afzuigkap. Goed verpakt en de volgende dag in huis
2 sep 2024
Waterreservoir Oral B, super fijn dat dit onderdeel los leverbaar is, dat scheelt weer een goed apparaat weg gooien. Eenvoudig te bestellen en snel geleverd. Super!
GW
Gert W.
HAAKSBERGEN
29 aug 2024
Er wordt geadverteerd volgende dag bezorgd dat kunnen jullie niet waarmaken ivm en ik vind altijd er kloten om na mijn bestelling van deze kloten mails te krijgen
25 aug 2024
Onderdeel was ondanks de serienummer en origineel wens met een andere kleur en andere model bezorgd. Het was wel passend, maar niet origineel staat. Dat is jammer.

Goede service

Je werd op de hoogte gehouden van alles wat er gaande was. De bestelling werd snel verstuurd en een track en trace link werd binnen twee dagen naar je toegestuurd.

Klantgericht

Iets was niet goed gegaan met het invullen van het bezorgadres, vanuit fixpart hebben ze zelf contact gezocht om dit op te lossen. Goede service en klantgericht!
WT
Het onderdeel was makkelijk te vinden. De deur gaat weer dicht en de wasdroger doet het weer. Na bestelling opgestuurd, jammer dat PostNL het een dag liet liggen.
4 sep 2024
Onderdelen zijn snel geleverd en duidelijke overzicht met typenummers die passen. Enige wat echt top zou zijn als er ook instructie filmpjes of PDF bij zou staan.

Betaalbaar onderdeel voor add door

Via winkel losse onderdeel niet te krijgen, moest gelijk de gehele deur van de wasmachine vervangen. Gelukkig was daar FixPart die een betaalbaar onderdeel had.
29 aug 2024
Geweldig! Een rubber voor de Smeg oven besteld, en wat denk je?- er wordt een rubber van Smeg geleverd. Nou ja onverbeterlijk. Misschien aangenamer: goedkoper?
23 aug 2024
Al enkele keren iets besteld bij FixPart,altijd het juiste onderdeel. De verzending wordt goed ingepakt en snel verzonden. Dit bedrijf is een aanrader,,,klasse.
29 aug 2024

Top kwaliteit met deskundig personeel

wat ons beviel was de zeer goede correcte communicatie en duidelijkheid, De goede kwaliteit van de producten en een zeer goede prijs. Wij blijven zeker klant.
24 aug 2024
Eenvoudig gevonden! De motor van de afzuigkap was kapot. Ik kon snel een nieuwe vinden en ondanks twee linke handen, snel vervangen. Hij kan weer jaren mee.

in de avond besteld en dag erna geleverd

Het product in de avond besteld en de volgende dag al binnen. Dat is makkelijk en snel. Zo kan je tenminste het kapotte snel weer vervangen. Dank jullie wel.
Juiste kennis paraat. Handige afbeelding bij mail om exact te kunnen zien welk onderdeel je bestellen moet. Ook de juiste link erbij gekregen naar product.
3 sep 2024
Snelle levering, machine toch kapot gegaan en kon de 2e levering gewoon annuleren zonder extra kosten. Goed geregeld en mijn vragen zijn snel beantwoordt.
2 sep 2024

Perfect onderdeel

Het rubber van de deur was versleten. Eenvoudig een nieuwe gevonden op de site en besteld. Onderdeel was snel geleverd en paste perfect in de vaatwasser.
Snel, groot assortiment, maar wel erg duur. Simpel gasknopje van Dometic kost inclusief. verzending (brievenbuspakket) 44.45 euro. Verder prima bedrijf.