FixPart.nl- Logo - Beoordelingen

FixPart.nl

14.404 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden70.436 beoordelingen in totaal

30 dec 2023

Onderdelen zijn er heel snel. Helaas als je simpel weg iets retour wil sturen dan is het schijnbaar een heel ingewikkelde situatie. Je moet eerst een retour aanvragen dus niet aanmelden maar aanvragen. Nergens een retour adres of retour etiket te vinden. Vervolgens gaan er 2 dagen overheen en dan wordt er alleen gevraagd welk artikel ik dan wel nodig heb! De producten die ik wel nodig heb / had ik tegelijkertijd besteld met het aanmelden van het retour product. Daarnaast wordt in deze mail geen woord gesproken over het verkeerde artikel en hoe ik deze retour stuur!! Na ruim 3 dagen heb ook nog steeds geen retour adres! Maar wel weer mijn nieuwe artikelen. Heel slecht dit!!

Beoordelingen voor FixPart.nl

24 aug 2024

Prima. Goede zoekfunctie.

Onderdeel was makkelijk te vinden. Duidelijke foto's. Levering betrouwbaar. Onderdeel werd toch een dag later verzonden dan bestelproces deed vermoeden
26 aug 2024
Product was incompleet. Nieuwe Shimano voor derailleur geen vulplaatje voor de buis diameter aan te passen en de inbusbout om vast te zetten ontbrak.
5 sep 2024

Eindelijk een bakplaat!

Eindelijk een bakplaat gevonden voor mijn oven en nog niet eens zo duur. Besteld en de volgende dag al in huis! Past precies, is gelijk aa de vorige.
30 aug 2024

Bereikbaarheid

Het zou wel echt een giga verbetering zijn als je de klantenservice gewoon even kan bellen. En dan iemand van vlees en bloed aan de lijn krijgt die
3 sep 2024
Onderdeel was makkelijk te vinden. Ook met typenummer er bij van mijn apparaat zodat het moeilijk fout kon gaan. LEvering was vlot en prijs ook goed

Groot assortiment

De nodige vervangende spullen voor de vaatwasser heel snel gevonden en je weet meteen of het voor jouw type vaatwasser geschikt is. Snel geleverd.
Ondanks dat er geen toegang was tot de track en trace code, werd de bestelling wel op de beloofde dag bezoek bezorgd en was ik toevallig aanwezig.
30 aug 2024

Super veel keus

Zo cool dat je zelfs voor oude apparaten bijna alle onderdelen kunt krijgen. Site helpt bij goede keuze maken, maar ook hele snelle bezorging. Top
29 aug 2024
Prima geholpen na enige onduidelijkheid van het product nummer . na gedetailleerde tekening die Vera toestuurde product snel gevonden en geleverd
Goed geholpen met het zoeken van het artikel. Kreeg een link toegestuurd zodat ik zonder problemen het goede artikel kon bestellen goed geregeld

Eenvoudig en snel

Het zoeken van de onderdelen was eenvoudig en snel te doen. Het was netjes verpakt in een doos die precies groot genoeg was. Helemaal goed dus.
4 sep 2024
Super snelle levering , de volgende dag al. Alles netjes verpakt. Op model gezocht en het goede onderdeel gekregen kan niet beter Top bedrijf
28 aug 2024
Snelle levering en groot assortiment. Verbeterpunt is de prijs, 75 euro voor een plastic verlichtings kapje van een koelkast is erg aan de prijs
BM
Bartje M.
Terneuzen
8 sep 2024
Super snel geleverd. Zondagmiddag bestelling gedaan, Dinsdag geleverd. Goed verpakt zodat het wasmachinedeurglas niet kon breken. Helemaal toppy
1 sep 2024

Makkelijk bestellen en snelle levering

Benodigde onderdelen zijn makkelijk te vinden met de zoekmachines van de website De levering is vlot. Onderdelen worden goed verpakt geleverd.

Goede service

Goed service, snelle reactie. Helaas heb ik verkeerde product besteld. Maar werd direct goed geregeld om het terug te kunnen sturen. Heel fijn.
4 sep 2024

Makkelijk zoeken juiste onderdelen

Makkelijk zoeken naar de juiste, passende onderdelen, ook bij oudere machines. Keuze tussen origineel en goedkoper alternatief. Vlotte levering

Prima, wel erg duur

Leveren netjes op tijd. Wel veel te duur voor hetgeen wat je koopt, maar dat krijg je als je sommige onderdelen nergens anders kan aanschaffen
7 sep 2024
Ruim aanbod op jullie site en toen ik iets zocht wat ik op jullie site niet kon vinden, ben ik heel goed geholpen door jullie klantenservice.
JD
Joost D.
Rijnsburg
Regelmatig items besteld. Bij vragen goede hulp. Laatste bestelling is in post verloren gegaan en zonder problemen is een nieuwe toegezonden