FixPart.nl- Logo - Beoordelingen

FixPart.nl

14.404 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden70.436 beoordelingen in totaal

30 dec 2023

Onderdelen zijn er heel snel. Helaas als je simpel weg iets retour wil sturen dan is het schijnbaar een heel ingewikkelde situatie. Je moet eerst een retour aanvragen dus niet aanmelden maar aanvragen. Nergens een retour adres of retour etiket te vinden. Vervolgens gaan er 2 dagen overheen en dan wordt er alleen gevraagd welk artikel ik dan wel nodig heb! De producten die ik wel nodig heb / had ik tegelijkertijd besteld met het aanmelden van het retour product. Daarnaast wordt in deze mail geen woord gesproken over het verkeerde artikel en hoe ik deze retour stuur!! Na ruim 3 dagen heb ook nog steeds geen retour adres! Maar wel weer mijn nieuwe artikelen. Heel slecht dit!!

Beoordelingen voor FixPart.nl

Goede eerste ervaring!!

Snelle levering! veel onderdelen die per merk en type te vinden zijn! Goede uitleg en productomschrijving. Ik ga hier veel vaker bestellen!!
26 aug 2024
Duidelijke filtering op basis van type number. Eerste keer manchet vervangen hierdoor gelukt. Het duurde wel een dagje langer dan verwacht.
31 aug 2024
Voor mijn denon home 150 een nieuwe printplaat besteld, super snel geleverd en product exact dezelfde kwaliteit als het origineel product.
3 sep 2024
Duidelijke Site, product snel gevonden. Verpakking op product afgestemd en verzending daarvan evenals informatie daarover prima verzorgd.

Goede kwaliteit

Ik had snel een scharnier nodig voor de koelkast. De volgende dag was het geleverd. En op de site was de juiste scharnier goed te vinden.
HD
Hans d.
Schijndel
29 aug 2024

2 filters op de foto

De foto laat 2 filters zien. De tekst zegt 1x filter. Ik heb ook volgens de tskst 1 filter gekregen, maar ik vind de foto wel misleidend
Gemakkelijk te bestellen, goed product al vond ik het wel wat prijzig. Levering duurde net iets langer dan de genoemde 1 à 2 werkdagen.
8 sep 2024
Handige zoek functie, waarmee je met het serienummer onderdelen kan zoeken. Zo is het erg gemakkelijk om het juiste onderdeel te vinden.
Snel en het juiste geleverd. Werd op de hoogte gehouden van wanneer het werd geleverd. Hier zal ik zeker nog vaker bestellen. Gr. Ron
28 aug 2024
prima bedrijf, goede spullen en een snelle afhandeling. Logisch, ze zijn aangesloten bij Bol en die hebben alleen maar goede contacten.
23 aug 2024

Deurhendel Siemens wasmachine

Ik heb al vaker hier wat besteld en heb een goede ervaring met Fixpart. Onderdeel wordt snel en goed verpakt geleverd en past perfect.

Top Bedrijf

Duidelijk in controle op juistheid na beschrijving van ventilator voor koelkast. Snelle levering. Binnen 2 dagen na bestelling binnen.
Keurig netjes geleverd. Alleen het retourneren is omslachtig gemaakt. En je moet zelf €6,95 verzending betalen. Is niet van deze tijd.
2 sep 2024
Goede middag Ik zou fixpart B.V. graag willen beoordelen maar heb op 26 aug een pakket besteld maar tot opheden nog niets ontvangen
Scheerkoppen voor een Philishave besteld. Functioneren uitstekend. Philips levert ze zelf niet meer dus dit was een goede oplossing.
Het was even zoeken voor de juiste benaming, maar eenmaal gevonden was het zo gefixt. Ook de verzending en levering klopte helemaal.
29 aug 2024

Product was prima.

Het duurde wel wat langer dan beloofd maar het bleek uit Italië te komen. Het product op zich was top!! De communicatie ook prima.
26 aug 2024
Fijne + snelle service, door de begeleidende 'generator' wist ik zeker dat ik het goede onderdeel had gevonden voor het juiste type.
YW
Ymkje W.
Goutum
Betrouwbaar en de artikelen worden snel geleverd. Mocht er iets niet te leveren zijn dan wordt er een GOED alternatief aangeboden
30 aug 2024
Snelle levering onderdeel Het bestelde onderdeel van onze koelkast is de volgende dag geleverd. Heel fijn, alles weer compleet!