FixPart.nl- Logo - Beoordelingen

FixPart.nl

14.481 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden70.701 beoordelingen in totaal

30 dec 2023

Onderdelen zijn er heel snel. Helaas als je simpel weg iets retour wil sturen dan is het schijnbaar een heel ingewikkelde situatie. Je moet eerst een retour aanvragen dus niet aanmelden maar aanvragen. Nergens een retour adres of retour etiket te vinden. Vervolgens gaan er 2 dagen overheen en dan wordt er alleen gevraagd welk artikel ik dan wel nodig heb! De producten die ik wel nodig heb / had ik tegelijkertijd besteld met het aanmelden van het retour product. Daarnaast wordt in deze mail geen woord gesproken over het verkeerde artikel en hoe ik deze retour stuur!! Na ruim 3 dagen heb ook nog steeds geen retour adres! Maar wel weer mijn nieuwe artikelen. Heel slecht dit!!

Beoordelingen voor FixPart.nl

Eerste fout bestelling retour en netjes afgewerkt. De tweede bestelling werd maar niet geleverd. Diverse mails gestuurd zonder (of) heel late reactie. Ik vroeg me af of er wel een service afdeling was. Ik moest mijn adres nog een keer doorgeven??? en €6,95 betalen. Ik vond dat Juliette ook weinig service gevoelig was. Het is gelukkig allemaal goed gekomen na 4 weken.

Bestelling van het filter voor de afzuigkap dat bestaat uit niet 1 maar 2 filters.

Bestelling van het filter voor de afzuigkap was niet duidelijk aangegeven. Ik ontving een gedeelte van dat filter. De afzuigkap bestaat uit twee filters. Ik moest daarom nog een bestelling plaatsen voor het tweede filter. Ik had daarom extra onnodige kosten. Op de bestelling van filter was niet duidelijk aangegeven of het om 1 of 2 filters staat bij deze afzuigkap.

Kapot geleverd

Goed ingepakt, maar toch stuk in de verpakking. Zat een barst in. Klantenservice benaderd en die hebben gereageerd. Ik moest extra foto's sturen en sindsdien is het stil. Vooralsnog geld kwijt zonder resultaat. Wellicht wordt het goed opgelost, maar tot die tijd niet tevreden. Kreeg reminder voor de review dus bij deze. Als het wordt opgelost zou dat fijn zijn.
Het onderdeel was ook te monteren met alleen de sensor , nu heb ik er ook een bus isolatie schuim bij gekregen en een stuk koelast wand. Waar ik niks meer mee ga doen. Voor mij was het helaas niet de sensor . Maar dat was mijn eigen gok natuurlijk. De beschrijving van de montage wordt erbij geleverd .

Ovenlampjes in een luchtkussen envelop..... KAPOT

Ovenlampjes die verpakt zijn in een simpel plasticje versturen per luchtkussen envelop versturen is per definitie vragen om problemen. Vervolgens heb je geen telefoonnummer waar je je klacht kwijt kan. Helaas dus aangewezen op een email adres. Nu wachten op correcte afhandeling....

Kabel past niet

Zorgen dat de onderdelen ook echt passen bij het apparaat waarvoor je het koopt. De kabels vallen bij mij uit de koptelefoon terwijl ze volgens jullie website zouden passen bij dit model van Sony. Ik hoop dat ik het snel kosteloos kan terugsturen en mijn geld terugkrijg.
Briefpakket Bij een bestelling wat per brief kan verzonden worden, er geen postpakket van maken. Bovendien een product als een rubbervoetje daar ruim € 6,- voor te rekenen, is over de top. Voor die prijs is een setje van 4 beter en voor jullie nog steeds winstgevend.
4 sep 2024
Slechtste klantenservice die ik ooit heb meegemaakt. Erg late reacties, extra kosten rekenen voor moeten herzenden van mijn bestelling. Een erg onvriendelijke houding via de mail. Mijn reactie compleet negeren en alsnog een betaalverzoek sturen voor de extra kosten.

Verkeerde maat gekregen....

Het ingevoerde type nr op de site leverde een verkeerde maat op. Via de mail van de klantenservice heb ik een foto van de sticker in de oven gestuurd. Hopelijk komt z.s.m. de goede maat onze kant op. Jammer dat ik nu wel verzendkosten voor retour moet betalen...
30 aug 2024

Slechte ervaring ( to nu toe )

Onderdeel vrijdag besteld , Zaterdag niets in huis zoals aangegeven op website . Woensdag pas onderdeel thuis echter compleet gebarsten dus defect in onbeschadigde doos. Geen telefoon contact mogelijk . Klanten service mail 2 dagen later nog geen reactie .
10 sep 2024

watertank koffie apparaat

Onderdeel via google en artikelnummer v/h apparaat gevonden . Toch verkeert onderdeel afgestuurd en nu is het juiste niet leverbaar,kan wel natuurlijk retour , maar dan heb je wel 2 x verzendkosten . Dus beter via officiële dealer kunnen bestellen 🤔
3 sep 2024

Bezorging vindt niet op de afgesproken dag plaats.

Niet zeggen de volgende dag bezorgd.ik heb mijn artikel na een week ontvangen. Juiste dag doorgeven dan weet men je aan toe bent.Niet een monteur thuis laten komen terwijl onderdelen niet bezorgd zijn.
Was op de site vandaag bestellen dinsdag morgen in huis woensdag Donderdag mail tussen 8.00-18.00 wordt het. Vrijdag niks zaterdag ergens in de middag geleverd heb ergens anders een riem gehaald, 4 dagen zonder droger kan gewoon niet.
HV
henri v.
drenthe

winkel prima, product niet goed

de winkel zelf doet niet zoveel fout, maar de batterij die ik voor mijn telefoon gekregen heb gaat nog sneller leeg dan de originele die ik wegens ouderdom vervangen heb omdat hij te snel leegging. zonde van het geld en de operatie
RN
30 aug 2024
Beloofd was aflevering op dinsdag en het pakketje is woensdag bezorgd. Helaas nadat wij met vakantie zijn gegaan en zijn wij zonder de bestelling vertrokken terwijl de reden voor aankoop was dat er dinsdag bezorgd zou worden.
28 aug 2024
Hou je aan de afspraak. Als de website aangeeft dag een artikel de volgende dag leverbaar is, dan moet je ook de volgende dag leveren. Het onderdeel werd breed aangeboden, maar ik heb Fixpart geselecteerd op levertijd.
8 sep 2024
Slechte service, controlbaord besteld voor AEG wasdroger volgens exact type nummer, maar toch verkeerd board geleverd. En die kan niet retour. Waarom wordt niet aangegeven. Weg 150 euro. Waardeloos bedrijf dus.
10 sep 2024

Voorraad artikel duurt 4 dagen!

Op de site staat dat levering uit voorraad gaat maar toch heeft het 3 dagen geduurt. Zelfs meerdere keren updates gehad van transporteur dat het pakket nog niet ontvangen was. Onderdeel was verder wel goed.
7 sep 2024

Graag goede en juist product toesturen. Product is te klein.

Beste: De heer of mevrouw ik heb een groentelade van koelkast liebherr tafelmodel besteld met alle info in zijn info hebt gecheckt en goed en juist . Ne 2 dagen krijgt ik helemaal verkeerd product. (Raar).
29 aug 2024
Terug communiceren als men een totaal ander product krijgt dan afgebeeld op jullie website. Volgens jullie website zou het product passen ( product nummer+ model nummer gaf aan dat het geschikt was)