FixPart.nl- Logo - Beoordelingen

FixPart.nl

14.481 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden70.701 beoordelingen in totaal

30 dec 2023

Onderdelen zijn er heel snel. Helaas als je simpel weg iets retour wil sturen dan is het schijnbaar een heel ingewikkelde situatie. Je moet eerst een retour aanvragen dus niet aanmelden maar aanvragen. Nergens een retour adres of retour etiket te vinden. Vervolgens gaan er 2 dagen overheen en dan wordt er alleen gevraagd welk artikel ik dan wel nodig heb! De producten die ik wel nodig heb / had ik tegelijkertijd besteld met het aanmelden van het retour product. Daarnaast wordt in deze mail geen woord gesproken over het verkeerde artikel en hoe ik deze retour stuur!! Na ruim 3 dagen heb ook nog steeds geen retour adres! Maar wel weer mijn nieuwe artikelen. Heel slecht dit!!

Beoordelingen voor FixPart.nl

DB
22 aug 2024

Geweldige hulp bij mijn reparatie!

Ze hielpen me geweldig met het vinden van de juiste onderdelen. Reageerden heel snel op enkele vragen die ik nog had en verzonden de onderdelen zeer snel. Bij de post bleken ze echter kwijt geraakt te zijn. Ik heb FixPart gebeld en zij hebben getracht het pakketje te traceren bij de post. Dat bleek niet mogelijk en daarop hebben ze nogmaals de gewenste onderdelen grastis(!) verzonden en een dag later kwamen ze al binnen. NIETS DAN KLASSE! Ik beveel deze hardwerkende mensen zeker bij jullie aan!!
JA
John a.
Rotterdam
15 aug 2024
Ik heb onlangs een onderdeel voor mijn mobiele airco gekocht bij FixPart.nl, en ik ben ontzettend tevreden! Het hele proces, van het vinden van het juiste onderdeel tot de levering, verliep vlekkeloos. De website is gebruiksvriendelijk en biedt een breed scala aan onderdelen. De levering was snel, en het product voldeed precies aan mijn verwachtingen. Het onderdeel paste perfect en heeft mijn airco weer helemaal in orde gebracht. Uitstekende service en kwaliteit - ik raad FixPart.nl absoluut aan!
14 aug 2024

Onderdelen van een afgebroken handvat van mijn vrieskast

Het handvat van mijn vrieskast was afgebroken en kwam op jullie site terecht. Ik kon echter het handvat niet als geheel bestellen, alleen in alle onderdelen. Ik ben goed geinformeerd over welke onderdelen ik moest bestellen. Ik had alleen niet in de gaten dat je sommige onderdelen in 2-voud moest bestellen waardoor ik na de eerste bestelling iets tekort kwam waardoor ik 2x verwerkings- en verzendkosten moest maken. De bestelling is wel keurig en heel snel geleverd.
13 aug 2024
Door vertraging in het betalingssysteem heb ik per ongeluk 2 keer hetzelfde besteld, en maar 1 keer betaald. Dit uitvoerig in een mail uitgelegd, en toch krijg ik al paar dagen lang ‘reminders’ dat er nog een onbetaalde bestelling in mn ‘mandje’ zit. Ook zijn de koolborstels weliswaar van het juiste type, maar de rubberen mantel NIET! Gelukkig had ik de oude koolborstels bewaard, en kon ik de mantels omzetten. Zie foto. Deze info MOET van tevoren vermeld worden!
16 aug 2024

Op voorraad, levering 1 a 2 werkdagen? Niet dus

Artikel flessenrek voor koel-/vriescombinatie was op voorraad en ‘ levertijd 1 tot 2 werkdagen’. Daarom het artikel besteld. Na enkele mails, bellen is niet mogelijk duurde het 10 dg voordat ik het artikel ontving. Andere optie of geld terugkrijgen was niet mogelijk. Waarom de klant niet informeren dat het artikel voorlopig niet te leveren is? Communicatie via mail kan alleen als je een formulier invult. In het vervolg zal ik ergens anders een bestelling doen.

Bovenrek Bosch vaatwasser.

Op zich ben ik heel tevreden over de afhandeling van mijn bestelling en de snelle bezorging. Dat ik maar 3 sterren geef ligt meer aan wat details van het artikel zelf. Een bovenrek voor de afwasmachine. Ziet er kwalitatief goed uit en past goed maar ik had moeite met de bevestiging van de kleinere losse bijgevoegde rekjes. Dat is mij dus niet gelukt, tekening was ook niet echt duidelijk dus heb mijn oude er maar weer omheen geklemd. (Zie foto)
2 aug 2024
Goede service Fijn dat het bedrijven als dit het mogelijk maken om zelf apparatuur te repareren. Mijn verwachting was toen ik in de avond bestelde dat het onderdeel de volgende dag werd geleverd. Dit werd een dag later, niet erg maar wel fijn als de site zou geven dat het product op donderdag komt ipv woensdag, gewoon stuk verwachtingsmanagement. Wat helemaal mooi zou zijn is de website installatie handleidingen zou bevatten.
11 aug 2024

Service kan beter.

Artikel zou volgende dag geleverd worden, zelfs nog extra betaald dat het snel geleverd zou worden. Artikel stond op voorraad, maar blijkbaar toch niet. Nu bijna een week verder en nog geen reactie van klantenservice ontvangen en geen onderdeel ontvangen. Al met al 2 slechte zaken bij elkaar. Edit: een week te laat uiteindelijk het onderdeel ontvangen, het was in eerste instantie kwijt geraakt
8 aug 2024

Maak er geen buurtbestelling van

Mijn bestellingen moeten beslist niet afgegeven worden aan buren. Blijkt - na mijn vraag hierover - niet te kunnen, oftewel die kans loop ik bij elke volgende bestelling (deze was al betaald). Dit antwoord kwam snel, dat dan wel weer. Nog voor de levering, die al snel was. En het juiste adres. 1e keer aanbellen was ik thuis. Toeval, want zelfs ongeveer de bezorgtijd geven was er niet bij.
21 aug 2024
This store has everything! I looked everywhere for a replacement canister for my samsung empty station and had no luck! Not even with SAMSUNG!!! Was relieved to find it on this site. Took a few days to be shipped but as soon as it was shipped, it arrived the following day. Great customer service too. Wrote to ask about delivery and got a reply the same day. Highly recommend this store.
12 aug 2024

Snelle levering en uitstekende service

Ik bestelde een zeef voor onze vaatwasser. Bij aankomst bleek deze ondanks schijnbaar intacte verpakking beschadigd te zijn, waardoor de zeef niet gebruikt kon worden. Na melding van het probleem bij FixPart kreeg ik een snelle reactie en snel daarna een nieuw exemplaar toegestuurd. Wat mij betreft prima service van FixPart en een aanrader als je een onderdeel wil bestellen.
13 aug 2024
On website during searching for vacuum cleaner bags it was written that this item is suitable for my model of vacuum, however when my order get delivered and I opened the package I find out that they are not "plug&play" like I was expecting and to use them in my equipment I have to get somehow most important holding part to install it...
8 aug 2024

In recordtijd droger gerepareerd!

Vorige week droger stuk, trommel draaide niet meer. In weekend gegoogled en m.b.v. uitstekende zoekfunctie snel een nieuwe riem besteld. Op maandag verzonden en op dinsdag ontvangen en dinsdagavond werkte droger weer dank zij instructie hulp op de website. En dat voor scherpe prijs, nergens anders goedkoper.... Kan niet beter volgens mij.
9 aug 2024

Onze vaatwasser functioneert weer top

In het woud van losse onderdelen voor vaatwassers heb ik relatief eenvoudig het juiste onderdeel kunnen vinden, op basis van het type vaatwasser. Het onderdeel werd binnen 2 werkdagen geleverd conform opgave. De stijgbuis kon ik relatief eenvoudig zelf monteren in onze Whirlpool vaatwasser en deze werkt nu weer als vanouds. Top.

AEG koolborstels perfect!

Koolborstels besteld voor mijn AEG wasmachine. Ondanks dat de productzoeker aangaf dat deze niet zou passen op onze machine toch aangeschaft (de afbeelding was namelijk wel exact hetzelfde). Machine draait weer goed, stonk op het begin een beetje, maar dat blijkt normaal te zijn bij nieuwe koolborstels. Al met al erg tevreden!
31 jul 2024
Koffiemachine had een defect onderdeel maar omdat er ontzettend veel verschillende types zijn was het niet duidelijk welk onderdeel het moest gaan worden, welk partnummer zeg maar. Door snelle reacties via mail (Lize) was snel duidelijk wat ik nodig had. Besteld en de volgende dag in huis👍🏻 Tevreden klant hier Groet Roger
22 aug 2024
Zeer snelle verzending. Volgende dag had ik mijn nieuwe magnetron (glazen)plaat al in huis. Zo kan ik er direct weer gebruik van maken. Ook was het precies hetzelfde als het onderdeel dat kapot was gegaan. De prijs viel mij reuze mee! Fijn dat ik mijn dure combimagnetron nu noet hoef te vervangen omdat 1 deel kapot was.
14 aug 2024

De glasplaat was super snel afgeleverd maar helaas kapot.

De glasplaat was super snel afgeleverd maar een clip was kapot. Ik heb het direct gereclameerd met foto’s. De volgende dag kreeg ik een bericht of ik een foto van de product sticker en verzendetiket wilde sturen. De dag daarna kreeg ik een mail met dat ze contact hadden opgenomen met de leverancier. Ik wacht af….
12 aug 2024
Snel gevonden onderdeel van een oud koelkast kunnen bestellen. Onderdeel was nieuw netjes verpakt en heb het oude vervangen. Werkt na behoren en verwachting. Aanbod van garantie voor aankomst tot bepaald bedrag etc. Alleen bezorging kreeg melding van vertraging net voor afgesproken tijd, volgende dag wel bezorgd.
21 aug 2024
Onze wasmachinedeur was er binnen 2 dagen, heel fijn, zo snel! Maandagavond besteld, woensdag iets over 9.00 al binnen. Super! Binnen 5 minuten gemonteerd, omdat je precies aan kan geven welk artikel je nodig hebt, zodat het geen miskoop hoeft te worden. De wasmachine heeft z'n eerste wassen al weer gedraaid.