FixPart.nl- Logo - Beoordelingen

FixPart.nl

14.481 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden70.701 beoordelingen in totaal

30 dec 2023

Onderdelen zijn er heel snel. Helaas als je simpel weg iets retour wil sturen dan is het schijnbaar een heel ingewikkelde situatie. Je moet eerst een retour aanvragen dus niet aanmelden maar aanvragen. Nergens een retour adres of retour etiket te vinden. Vervolgens gaan er 2 dagen overheen en dan wordt er alleen gevraagd welk artikel ik dan wel nodig heb! De producten die ik wel nodig heb / had ik tegelijkertijd besteld met het aanmelden van het retour product. Daarnaast wordt in deze mail geen woord gesproken over het verkeerde artikel en hoe ik deze retour stuur!! Na ruim 3 dagen heb ook nog steeds geen retour adres! Maar wel weer mijn nieuwe artikelen. Heel slecht dit!!

Beoordelingen voor FixPart.nl

16 aug 2024
Een enorm assortiment en een zeer snelle levering. Originele onderdelen voor een goede prijs. De foto's op de website zijn niet zo duidelijk. Er zijn geen detailfoto's. Hierdoor kun je alleen aan de artikelnummers beoordelen of je het juiste artikel hebt. Dat vergt wat zoek en vergelijk-werk
31 jul 2024
Ik zocht een flessenrek voor koelvriescombinatie. Het type nummer was niet duidelijk. Door wat maten en foto's te sturen hebben ze toch het juiste onderdeel weten uit te halen. Ze verstaan hun vak! Plus ook nog eens de dag erna in huis. Hier bestel ik volgende keer weer. Super service!!
21 aug 2024
Een besteld onderdeel bleek verkeerd te zijn en middels contact met het bedrijf is dit probleem opgelost. Echter tot op het moment dat ik dit schrijf heb ik nog geen terugbetaling ontvangen maar dat zou wel goed komen. Helaas zijn bezorgkosten voor eigen rekening. En dat is best fors.
WV
18 aug 2024

Vriezerdeur was er sneller dan verwacht

Vriezerdeur voor mijn (ikea) koelkast besteld, stond 1-2 weken levertijd bij, maar was er binnen een week. Top! Deurtje vervangen was super simpel, scheelt toch weer: in plaats van een nieuwe koelkast gewoon voor een paar tientjes klaar, was dit voor alle apparaten maar zo eenvoudig.
2 aug 2024

Slechte klantenservice van Electrolux / AEG

Het scharnier van de wasdroger was kapot en moest worden vervangen. Blijkt dat dit scharnier allen compleet met de voorplaat verkocht wordt. Er is niets kapot aan de voorplaat van de wasdroger, dus die heb ik ook niet vervangen. Ik vind dit slechte klantenservice van Electrolux / AEG
22 aug 2024

Prima !!!

Heel makkelijk om onderdelen te bestellen voor het juiste apparaat, snelle afhandeling. Helaas hebben de onderdelen het probleem niet opgelost, maar dat ligt niet aan jullie. Ik heb op internet opgezocht wat het probleem zou kunnen veroorzaken, maar er is blijkbaar meer aan de hand.
9 aug 2024

not an original part

This is not an original part - the plastic is of lesser quality than the original, also a bit misshaped and uneven to which makes it tricky to fit into the vacuum cleaner. But it seems to do the job in the end so decided not to return it. Highly, highly overpriced tho for what it is
21 aug 2024
Ik vroeg hulp aan de hand van fotos die ik had gemaakt omdat er geen modelnummer meer zichtbaar was. Maar ik kreeg alleen te horen ik niet geholpen kon worden zonder modelnummer.... Iets meer effort en iig een reactie die klonk alsof er een poging was gedaan was mooier geweest.
12 aug 2024
Makkelijk te vinden op product nummer Snelle levering in de ochtend besteld Volgende middag al in huis Manchet terug monteren was een klusje voor 2 man net 1 hand te kort Voor de klem band Goed product identiek aan het origineel Machine draait weer als nooit tevoren
8 aug 2024

Grote collectie onderdelen

De grote collectie onderdelen is erg fijn. Altijd vind je wel wat je nodig hebt. De foto's van de onderdelen mogen wel wat scherper, en het liefst 360 graden, zodat je kleine details die essentieel zijn bij het bestellen wat beter kunt vergelijken met het kapotte onderdeel
10 aug 2024
Wat een geweldig bedrijf en zeer klantvriendelijk. Ik heb een Bosch koelkast en moest een groentelade bestellen. Er werd een overzicht van alle onderdelen gestuurd. Ik kwam er niet helemaal uit en Liz, Eva en Fleurine hebben mij geweldig geholpen. Nogmaals hartelijk dank.
15 aug 2024
Allereerst klopt de r3clame niet. Die luidt: vandaag besteld, morgen in huis. Ik heb na de bestelling meerdere mailtjes gehad van steeds weer een andere medewerkster met steeds dezelfde vragen over het product en uiteindelijk heb ik 3 weken moeten wachten op een bestelling
31 jul 2024

Voor ons was het zoeken naar een…printplaat

Voor ons was het zoeken naar een onderdeel Voor onze koffiemachine een drama totdat we bij Fixpart kwamen. Zeer behulpzaam personeel, met veel kennis, en een fantastische snelle levering hebben er toe geleid dat wij nu weer kunnen genieten van een heerlijke kop koffie.
31 jul 2024
Had het verkeerde besteld en had ze gemaild . kreeg netjes een antw terug met welke ik wel moest hebben en een retour label aangeleverd... Enige wat ik wel jammer vind is dat de retour kosten voor je zelf zijn , maarja gebeurt steeds vaker dat dat voor eigen kosten is
27 aug 2024

Doen wat ze beloven.

Heb 2 verschillende onderdelen voor 2 verschillende apparaten besteld. Keurig de volgende dag geleverd. 1 apparaat had ik verkeerd besteld. Het retourneren werd zonder problemen afgehandeld. Heb daarna het juiste artikel besteld en wederom de dag erna ontvangen. Top!
16 aug 2024

Idioot veel papier en karton in de verpakking van een klein object

De bestelling en levering zelf verliep snel en probleemloos echter, de verpakking was absurd. Enorme hoeveelheid papier, veel te grote doos en onnodige schuim ter bescherming. In deze tijd van planeet-bewustzijn zou het jullie sieren hier kritischer mee om te gaan.
23 aug 2024

Service en uitlevering.

Ze hebben voor mij een zeer goede service verleend, na enkele mailtjes kunnen vaststellen, welk bestelnummer voor mij van toepassing was. In de laatste mail een link waarbij ik het artikel kon bestellen. Bij ontvangst van het artikel was alles naar wens verlopen.
13 aug 2024
Het enige wat er nog ontbrak bij de levering was het aansluitschema van de bedrading, aangezien deze toch anders aangesloten moest worden t.o.v. het oude verwarmingselement. Voor de rest zeer te vrede over de snelle levering en ook prijs kwaliteit helemaal top.

snel en goede onderdelen

aan/uit knop scheerapparaat kapot, hier snel een vervangend onderdeel gevonden dus besteld en de volgende dag in de bus. Werd als pakket bij me aangemeld maar was een enveloppe die in de brievenbus past, snel gemonteerd en mijn scheerapparaat is weer compleet.
24 aug 2024
De draai plateau motor snel gevonden op de site, besteld, geplaatst en de Whirlpool combi magnetronoven, gereset naar fabrieksinstellingen en ja hoor het apparaat .. werkt weer . Een fijne duurzame oplossing dus;-) en dat voelt goed! Annelies van Biesbergen