FixPart.nl- Logo - Beoordelingen

FixPart.nl

14.481 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden70.701 beoordelingen in totaal

30 dec 2023

Onderdelen zijn er heel snel. Helaas als je simpel weg iets retour wil sturen dan is het schijnbaar een heel ingewikkelde situatie. Je moet eerst een retour aanvragen dus niet aanmelden maar aanvragen. Nergens een retour adres of retour etiket te vinden. Vervolgens gaan er 2 dagen overheen en dan wordt er alleen gevraagd welk artikel ik dan wel nodig heb! De producten die ik wel nodig heb / had ik tegelijkertijd besteld met het aanmelden van het retour product. Daarnaast wordt in deze mail geen woord gesproken over het verkeerde artikel en hoe ik deze retour stuur!! Na ruim 3 dagen heb ook nog steeds geen retour adres! Maar wel weer mijn nieuwe artikelen. Heel slecht dit!!

Beoordelingen voor FixPart.nl

Jammer van de verpakking

Keurig en snel het bestelde artikel ontvangen. Wel jammer dat ik 6 euro verzendkosten betaal voor een plastic dingetje van 8 gram. Dit zat dan ook nog in een doos van 10x15x7,5 cm. Het had prima in een envelopje door de brievenbus gekund.
24 aug 2024
Bij het zoeken naar onderdelen leveranciers ben ik terecht gekomen bij Fixpart waar ze mijn gezochte onderdeel voor een Tefal stoomstrijkijzer wel kon leveren en waar ik tevreden over ben en het nu prima functioneert, waarvoor dank.
TC
Tiny C.
Julianadorp
8 aug 2024
De SIEMENS-wasmachine hebben wij meer dan 15 jaar en nog altijd kun je onder-delen kopen welke de juiste maat hebben en niet afwijkt van de originele onder-delen. Was binnen de kortste tijd klaar met het omwisselen van het oude deel .
IS
Igor S.
KROMMENIE
4 aug 2024
Onderdeel was origineel en de volgende dag ontvangen. Was alleen een brievenbus envelop die met dhl verstuurd was, de verzendkosten waren onevenredig duur in verhouding. Het had makkelijk gewoon met de post verstuurd kunnen worden.
HV
Hinke V.
Apeldoorn
14 aug 2024
Goede website. Makkelijk om het product dat we nodig hadden te vinden. Fijn dat FixParts nog onderdelen heeft van machines die al ouder zijn. Wij gunnen machines graag een tweede ronde. Dat is gelukt door de onderdelen van Fix Part.
4 aug 2024
Was moeilijk het onderdeel echt te beoordelen of t zou passen en de juiste zou zijn maar lijkt er op dat t toch goed was ,goed gegokt eigenlijk maar volgende keer ga ik toch ff vragen van t voren en ben blij dat de oven weer werkt
14 aug 2024
5 maanden gewacht op mijn bestelling na meermalen gevraagd te hebben waar mijn bestelling bleef. Uiteindelijk is het geleverd. Het zou sieren dat jullie uit jezelf regelmatig een onderbouwde update van de vertraagde levering doen.
5 aug 2024
De levering was correct De informatie rond track and trace was meestal niet up to date Er was ook geen informatie over het aanleveren bij een afhaalpunt wat vaak een goede oplossing kan zijn als jij en je buren niet thuis zijn
27 aug 2024
Gemak van de site en snelle levering waren voor mij echt pluspunten. Had mijn product gemakkelijk gevonden via het invoeren van het typenummer van mijn wasmachine en s'avonds 18.40 besteld volgende dag 9.15 in huis....TOP!!
MD
20 aug 2024

Meedenken

Ze denken met je mee. Wanneer je het verkeerde hebt besteld helpen ze je op een hele duidelijke manier mee. Ze zijn snel en effectief. Alhoewel de snelheid van het verzenden voor mij niet het belangrijkste is, prima gedaan!

Geweldige onderdelen leverancier

Makkelijk zoeken uit enorm aanbod van onderdelen, goeie omschrijving met foto van gezochte item, scherpe prijzen en vaak een aanbod voor alternatief voor oem artikel, en dan ook nog echt de volgende dag geleverd: klasse
10 aug 2024

Levertijd niet gehaald

Snellere verzending conform vermelding bij bestelling. Op voorraad, levertijd 1 tot 2 dagen staat er bij artikel vermeld op website. In werkelijkheid duurde het 5 dagen voordat ik artikel binnen kreeg.Artikel is prima.

Te veel verpakkingsmateriaal

Snelle bezorging, snelle betaling. Twee kleine dingen in een grote doos verzonden. Vroeger werd dit in brievenbus doosjes gedaan of enveloppen i.p.v. grotere doosjes😅 beetje zonde van t materiaal om eerlijk te zijn.
8 aug 2024

Thermostaat koelkast snel vervangen

Ik had snel een nieuwe thermostaat nodig voor mijn koelkast. Deze had het spontaan begeven. Merk en modelcode ingevoerd en de thermostaat snel gevonden. De volgende dag in huis en de koelkast werkt weer naar behoren.
24 aug 2024
Voor mij is het belangrijk dat je goed kunt zoeken en dat je niet te lastige doorverwijzingen krijgt.vooral het zoeken van het juist model nummer was goed geregeld,dan weet je zeker dat je het goede onderdeel hebt
9 aug 2024
Aandrijfriem voor droger gezocht. Supereenvoudig. Typenummer ingevuld en je krijgt zelfs keuze uit meerder typen. Een paar dagen later netjes bezorgd vanuit Italië. De droger doet inmiddels weer wat hij miet doen.

Teleurstellende bezorging door dpd

De bezorging door dpd laat nogal te wensen over. Het pakket werd gewoon midden op het pad naar de voordeur neer gezet. Het had vrij gemakkelijk gestolen kunnen worden. Met het onderdeel kunnen we wel zeker vooruit
26 aug 2024
Het artikel kwam beschadigd aan. Aangezien we de oven echt weer moesten gebruiken het beschadigde artikel erin gezet, maar de producten moeten echt beter verpakt worden(is niet de eerste keer dat we dit meemaken).
18 aug 2024

Verzendkosten.

Prima en snelle service. Alleen bij kleine onderdelen welke in een envelop passen rekenen jullie veel te veel verzendkosten. Zou gewoon met de post meegestuurd kunnen worden. Beetje verkeerd verdienmodel, jammer.

Goede store voor onderdelen

Onderdelen zijn makkelijk te vinden op serienummer. De prijzen zijn relatief hoog vergeleken met concurrentie maar daar staat belofte van volgende dag levering tegenover. Helaas werd die echter niet gehaald.....