durlinger.com- Logo - Beoordelingen

durlinger.com

925 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden15.512 beoordelingen in totaal

28 apr 2024
Ik was op zoek naar zwarte sneakers met een zwarte zool in deze periode lastig te verkrijgen , aan gezien ik een brede voet heb past mij niet iedere schoen . De verkoopster in Durlinger Beek heeft alle moeite gedaan op internet enz. Op moment niets te krijgen, opeens viel haar in als ik eens kijk bij de kinder sneakers maat 38 en ja hoor daar stond de schoen die ik nodig had om aan te laten passen bij een footcare specialist en dringend nodig had. Mijn complimenten gaan naar de verkoopsters in Durlinger Beek 👍👍👍

13 apr 2024
In een filiaal werd op paasmaandag niet verteld dat er enkele dagen later 20 procent korting zou zijn op alle schoenen . Gelukkig had ik de schoenen niet gekocht , maar een paar dagen online wel .

Beoordelingen voor durlinger.com

26 nov 2023
Schoenen die ik gekocht had en toch niet helemaal goed pasten zonder moeilijk te doen kunnen terug brengen naar de winkel.
5 nov 2023
Kwalitiet pantoffels: dik in orde. Verzending en verpakking: keurig. Helaas te klein, maar wel een grotere maat gevraagd.
13 apr 2024
Overzichtelijke website, mooie afprijzingsactie, nette en snelle levering. Precies zoals het hoort. Niets aan veranderen!
16 mrt 2024
De bestelling is snel geleverd. Ik mis op de website de vermelding "geschikt voor voeten met een bunion (hallux valgus)".
Klantvriendelijk en een hele goede service! Ik ben heel blij met mijn xensibles sneakers waar ik er al meerdere van heb.
Snelle levering en goede informatie om iets te retourneren En ook goed geregeld met het terug storten van het bedrag.
7 okt 2023
Alleen jammer dat je de bestelde maat niet kunt ruilen, als je online besteld. Nu alsnog fysiek een winkel opzoeken.
Fijne winkel. Makkelijk online bestellen, en binnen 2 dagen waren mijn schoenen al geleverd!! Goede prijs/kwaliteit.
12 okt 2023
Helaas waren de bestelde schoenen te groot. Terug gestuurd en binnen 1 week mijn geld terug. Ik ben zeer tevreden
Prachtige enkellaarsjes voor een goede prijs (ze waren goedkoper dan via andere sites). Snel en netjes geleverd.
Schoenen waren te klein. Teruggebracht naar winkel. Geen probleem. Enkele dagen later keurig geld teruggestort.
1 nov 2023
Snelle levering en 15% korting met Sovendus. Mooie artikelen. Het aanbod mag voor mij nog wat uitgebreider zijn.
7 okt 2023
Super fijne winkel / webshop. Hele toffe aanbieding. En een boven gemiddelde, zeg maar uitstekende service!
MW
Marian W.
Landgraaf
6 okt 2023
De bestelde schoenen zijn na een dag al geleverd,de bezorger was heel vriendelijk. De schoenen zitten goed.
13 jan 2024

Alles top!

Veel keuze op de website, snel verzonden, goed verpakt en mooie schoenen. Heel blij mee! Alles top dus. :)
23 nov 2023

laarsjes

De beschrijving van de laarsjes was niet volledig genoeg, voor mij. bv of er uitneembare zooltjes in zaten
Antwoord van durlinger.com
Beste, Bedankt voor de beoordeling. Op onze website onder de schoenen staat een lijstje met de product specificaties van de schoenen, hier vind u alle verdere informatie over de schoen bv de voetbreedte en van welk materiaal de schoenen gemaakt zijn, ook staat hier in of een zooltje uitneembaar is als dit van toepassing is. Ook kunt u altijd contact opnemen met de klantenservice. Mochten er nog vragen zijn dan horen we het graag. Liefs Durlinger.
De laarzen waren goed verpakt. De bezorgtijd was iets langer maar dat kan ook komen dat het carnaval was.
Snelle levering goede communicatie en helaas pasten de schoenen niet, retourproces ook snel en duidelijk
7 okt 2023
Service van Durlinger is geweldig, duidelijke website, snelle levering. En mooie en betaalbare schoenen.
PR
Peter R.
Merzen
Snelle levering ook naar Duitsland. We zijn erg tevreden en komen in de toekomst graag nog eens terug.