durlinger.com- Logo - Beoordelingen

durlinger.com

925 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden15.512 beoordelingen in totaal

28 apr 2024
Ik was op zoek naar zwarte sneakers met een zwarte zool in deze periode lastig te verkrijgen , aan gezien ik een brede voet heb past mij niet iedere schoen . De verkoopster in Durlinger Beek heeft alle moeite gedaan op internet enz. Op moment niets te krijgen, opeens viel haar in als ik eens kijk bij de kinder sneakers maat 38 en ja hoor daar stond de schoen die ik nodig had om aan te laten passen bij een footcare specialist en dringend nodig had. Mijn complimenten gaan naar de verkoopsters in Durlinger Beek 👍👍👍

13 apr 2024
In een filiaal werd op paasmaandag niet verteld dat er enkele dagen later 20 procent korting zou zijn op alle schoenen . Gelukkig had ik de schoenen niet gekocht , maar een paar dagen online wel .

Beoordelingen voor durlinger.com

14 apr 2024
Snel geleverd, 2x per jaar leuke kortingen en spaaracties. Indien nodig gemakkelijk terug te sturen.
14 okt 2023
De service is heel goed.. bestelling zijn zeer snel geleverd.. retour kun je in de winkel afgeven..
16 okt 2023

accuraat en vlot

onmiddellijke bevestiging van bestelling. snel verzonden en goed verpakt. product zoals verwacht.
Helemaal prima vanaf bestellen tot levering! Online bestellen bij Durlinger loopt altijd soepel!
spullen komen goed en spoedig aan, fijn attent kaartje erbij om plezier met je schoenen te wensen
Alles makkelijk te bestellen, ruilen of retourneren geen probleem, ook geld terug netjes op tijd.
22 nov 2023
Snel geregeld. Alleen geen zwart gehad maar donkerblauw. Geen probleem. Mooie PME Legend sneaker.
Antwoord van durlinger.com
22 nov 2023
Beste, Bedankt voor de beoordeling. De schoenen die je besteld hebt hebben we enkel in blauw en helaas niet in zwart. Veel plezier met de schoenen. Liefs Durlinger
29 apr 2024
Schoenen paste niet was geen probleem, zo terug kunnen sturen en geld netjes weer terug gestort.
SS
21 sep 2023
Bestelling, levering en verpakking zeer goed. Een schoen bij Durlinger kopen moet je zeker doen.
JS
18 apr 2024
De schoenen zitten goed, ze zijn geweldig. Bezorgd in goede staat en binnen redelijke termijn.
MP
Marina P.
Oirschot
19 mrt 2024

Zeer tevreden

De bestelling voldeed aan alle verwachtingen, dus het besteltraject en de geleverde schoenen…..
11 feb 2024
Zeer snelle levering. Helaas pasten de schoenen niet, maar de retourafhandeling was uitstekend
PD
Pascal D.
Bergschenhoek
17 dec 2023
Snel geleverd, retour ook snel verwerkt en prima bereikbaarheid en vriendelijke klantenservice
RD
Rinie D.
Landgraaf
18 mei 2024

Retour

Perfecte afhandeling van mijn retourzending. Binnen enkele dagen geld terug gestort. Chapeau..
Bezorging was op tijd. Ik was niet thuis maar de bestelling kon naast de deur. Is ook gedaan.
7 okt 2023

Snel maar jammer!

De snelle levering beviel goed. Jammer dat je het spaartegoed niet meteen kunt inleveren.
Antwoord van durlinger.com
Beste, Bedankt voor de beoordeling. We zijn hier hard mee bezig om dit te implementeren in de website, hopelijk hebben we snel goed nieuws dat dit wel kan! Liefs Durlinger
Retour, te groot, super snel afgehandeld en nieuwe, maat kleiner, de volgende al geleverd.
22 nov 2023
duidelijke website daarna retour (maat niet goed ) .naar winkel gebracht en andere gekocht
Correct product. Levertermijn mag korter, aangezien er toch verzendkosten betaald worden.

Hele fijne service

Er kwam vlak na mijn bestelling een korting online. Deze korting heb ik alsnog gekregen.