durlinger.com- Logo - Beoordelingen

durlinger.com

925 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden15.512 beoordelingen in totaal

28 apr 2024
Ik was op zoek naar zwarte sneakers met een zwarte zool in deze periode lastig te verkrijgen , aan gezien ik een brede voet heb past mij niet iedere schoen . De verkoopster in Durlinger Beek heeft alle moeite gedaan op internet enz. Op moment niets te krijgen, opeens viel haar in als ik eens kijk bij de kinder sneakers maat 38 en ja hoor daar stond de schoen die ik nodig had om aan te laten passen bij een footcare specialist en dringend nodig had. Mijn complimenten gaan naar de verkoopsters in Durlinger Beek 👍👍👍

13 apr 2024
In een filiaal werd op paasmaandag niet verteld dat er enkele dagen later 20 procent korting zou zijn op alle schoenen . Gelukkig had ik de schoenen niet gekocht , maar een paar dagen online wel .

Beoordelingen voor durlinger.com

16 apr 2024
Alles prima geregeld! Schoenen waren te groot maar heb deze in de winkel kunnen ruilen.
Keurig op de hoogte gehouden van Track and Tracé. En mooi op tijd geleverd. Ga door zo.
Snel bezorgd. Makkelijk Toen het teruggestuurd moest worden . Snel geld teruggestort! 👍
31 okt 2023
Ik ben dik tevreden hoor, schoenen werden mooi op tijd bezorgd en zien er prachtig uit.
Altijd goed ontvangen en geholpen mocht ik iets retour/omruilen moest vanwege de maat.
YS
Yvonne S.
Stampersgat
13 okt 2023
Snelle levering en vlotte reactie na retour sturen. Schoenen waren zorgvuldig verpakt.
7 okt 2023
Snelle levering, goede service, ik loop altijd op schoenen die ik bij Durlinger koop.
13 apr 2024

Verkeerde kleur gekregen Naar winkel en.…

Verkeerde kleur gekregen Naar winkel en de dame zorgt er voor dat ik de goeie krijg 👍
13 apr 2024
Snelle levering. Voordelige prijzen. Jammer dat er niet wat meer keuze en aanbod is.
Fijne website, merken goed uit te filteren, erg duidelijk en makkelijk te bedienen!
WV
W. v.
Roermond
4 feb 2024
De verzendservice is prima , ze hebben het merk Ecco. Prima wandel en nette schoen.
CB
CB B.
Naaldwijk
Snelle levering, netjes verpakt met pakbon en prima kwaliteit schoenen, erg tevreden
26 dec 2023
Ruime sortering en interessante kortingen. Eenvoudig te bestellen en snel geleverd.
Duidelijke webshop en snelle en nette verzending, product voldoet aan verwachtingen
HF
Helga F.
Veldhoven

Goeie ervaringen

Al meerdere keren bij hen besteld, nooit problemen gehad en altijd op tijd geleverd
RH
Riek H.
Limburg
16 nov 2023

Makkelijk de pantoffels te vinden op de website.

Makkelijk de schoenen,pantoffels te vinden op de website,de korting was ook welkom.
2 mei 2024
Dat we de schoenen makkelijk in de winkel konden ruilen, ondanks achteraf betalen.
WO
Wil O.
Sittard
13 apr 2024
kopen vanuit mijn luie stoel, fantastisch!! Maar een schoenlepel zou niet weg zijn
Snelle levering na bestelling. Goede digitale informatie om het pakket te volgen.
17 dec 2023

super

de maat valt een beetje klein uit .dus een maat groter besteld. ruilen ging prima