durlinger.com- Logo - Beoordelingen

durlinger.com

959 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden15.512 beoordelingen in totaal

28 apr 2024
Ik was op zoek naar zwarte sneakers met een zwarte zool in deze periode lastig te verkrijgen , aan gezien ik een brede voet heb past mij niet iedere schoen . De verkoopster in Durlinger Beek heeft alle moeite gedaan op internet enz. Op moment niets te krijgen, opeens viel haar in als ik eens kijk bij de kinder sneakers maat 38 en ja hoor daar stond de schoen die ik nodig had om aan te laten passen bij een footcare specialist en dringend nodig had. Mijn complimenten gaan naar de verkoopsters in Durlinger Beek 👍👍👍

8 okt 2023
Was een fout gemaakt door mijzelf. Toen ik contact op nam bij klantenservice om te kijken of er iets aan gedaan kon worden. Stuiten ik op een heel onvriendelijke mevrouw. Ze wilde me niet verder helpen en was behoorlijk brutaal. Het was inderdaad mijn eigen fout dit ook toegegeven. Alleen mijn vraag was om samen te kijken hoe ik het op kon lossen. Door haar reactie kom ik niet meer bij durlingerm

Beoordelingen voor durlinger.com

Sorry, we konden niet vinden wat je zocht...

Probeer een andere filter voor een nieuw resultaat.

Reset alle filters