Drleenarts.com

1.506 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.760 beoordelingen in totaal

Na lange tijd verschillende producten te hebben geprobeerd ter verzorging van de zeer droge huid van m'n bijna 2-jarige, ben ik gestuit op de producten van Dr. Leenarts en was ik in het begin voorzichtig optimistisch... het was immers het zoveelste zalfje. Maar.. nu ruim een klein weekje het product gebruikt te hebben, kan ik zeggen dat ik niet anders meer hoef te bestellen.. het product weer GEWELDIG op de huis van mn kleine! Hij jeukt ook minder vaak en lijkt enorm te genieten van z'n insmeermomentjes. Waar er werd geadviseerd (buiten Dr. Leenarts om) om het liefst een olie te gebruiken, werkt de vettende crème voor zeer droge huid enorm goed! Wij zijn enorm tevreden met het bij ons passende product😍

2 aug 2024
Ik vond het ideaal een grote pomp fles als zonnebrand. In het voorjaar had ik namelijk de spf 50 tube gehad, daar gooi je toch best wat van weg van wat je er niet uitkijkt. Daarom deze dus besteld. De zonnebrand voelt fijn op de huid. Makkelijk te smeren en voelt niet als een dikke laag zonnebrand. Ook geen allergie gehad (krijgen we vaak van zonnebrand) dus op die punten top. Maar we merkten bij ons alle 4 dat we sneller verbranden dan normaal op vakantie ivm onze andere zonnebrand. Dit is erg jammer. Dus wij zouden wel graag de zonnebrand spf 50 in xl formaat willen hebben, dan wordt die besteld.

Beoordelingen voor Drleenarts.com

19 sep 2024
Ik was erg blij dat ik de dagcreme met 25spf had gevonden . Na lang zoeken omdat veel crèmes met spf nogal vet zijn waardoor je make-up snel uitloopt. Die voor de vettere huid is dan ook minder vet dan die voor de normale huid. Nu baal ik nogal omdat de lijn is veranderd. Op de site dacht ik de 25spf dagcrème te krijgen, wat op t plaatje stond, maar t is nu veranderd is 30 spf. Opzich goed natuurlijk maar deze is toch weer te vet. Nu zit ik net 4 tubes te kijken .
24 sep 2024
Acne/onzuivere huidset besteld voor dochter met acne. Eerste dagen leek het niet te werken en erger te worden, waarschijnlijk purging.. Lijkt nu wel beter te worden. Hopelijk over niet al te lange tijd weer een zuivere huid.
2 okt 2024
Ik baal ervan dat ik de jojoba olie niet eerder heb geprobeerd wat is dat een fantastisch product. Mijn huid op voelt zo enorm fijn. En ik smeer echt overal. Top product.

Even wennen aan de nieuwe samenstelling...

Ik gebruik nu een jaar tot volle tevredenheid de dag- en nachtcreme voor de (zeer) droge huid. Net nieuwe besteld, en nu voor het eerst gebruikt. Jammer genoeg voelt de enigszins aangepaste versie net wat minder smeuïg, wat strpever, dan de vorige. Misschien helpt t als ik mn gezicht nat laat voor t opbrengen.
4 okt 2024
Heel tevreden! De producten werden snel geleverd, de volgende dag al. Fijne verzorgingsproducten. Voor mezelf de dag- en nachtcrème; heerlijke crème die goed verzorgt maar niet vet aanvoelt. Voor mijn zoon de schuimende gezichtsreiniger ivm jeugdpuistjes. Na een paar dagen zie ik al verschil!
23 sep 2024

Vette onzuivere huid set…

Ik had de vette onzuivere huid set besteld voor mijn dochter van 14 jaar. Zij heeft sinds enkele maanden last van een vettere huid met acne. Ze heeft het ongeveer een week gebruikt en de huid en acne lijkt langzaam aan wat minder vet en de acne in te drogen. Ze vind de producten fijn in gebruik.
De shampoo is heel fijn. Een exzeemklachten en mijn haar wordt er na 2x wassen al beter van. De huidcreme weet ik nog niet goed. Deze is heel vet en mijn huid accepteert deze nog niet heel goed. Even aankijken. Met een moeilijke huid zoals ik, die vaak open is, zijn cremes altijd lastig.
1 dag geleden
Mijn huid voelt als een gezond zonnetje voelt gelijk zacht aan. Ook heb ik de zonnebrand crème. Omdat je weinig nodig hebt valt de prijs mee en doe je er lang mee. Heb je vragen dan voel je je gezien en zeker geen num. Dank jullie wel.
27 sep 2024

Shampoo en conditioner

Gebruik al ruime tijd de dag/nacht creme, salicylzuur en lipbalm. Nu ook de shampoo en conditioner geprobeerd, heerlijk! Geen vettig gevoel in mijn haar bij het uitspoelen...gewoon schoon, glad en soepel haar. Tevreden mee
23 sep 2024
Al haar producten doen wat ze beloven en dat voor een leuke prijs. Ik ben groot fan en zou het dan ook iedereen aanraden. Sinds ik de bodycrème gebruik heb ik geen last meer van jeuk tijdens mijn zwangerschap.
19 sep 2024
Na jaren lang zoeken,eindelijk een complete gezicht,lichaam en harenverzorging. Geadviseerd door een schoonheidssalon. Betaalbaar,eerlijk en zonder troep. Jullie zijn kanjers. Ik geef het ook vaak als cadeau.
Ik vindt nog moeilijk om te beoordelen. Gebruik het nog te kort. Maak eerst mijn oude spulletjes op.wel vind ik dat mijn oogmacup er moeilijk af gaat met de jo joba olie. Misschien doe ik het niet goed.
22 sep 2024

Topkwaliteit

Heldere duidelijke webshop, maar nog belangrijker: producten die doen wat ze beloven én heel betaalbaar zijn. Na jaren verschillende merken geprobeerd te hebben op mijn gevoelige huid, is dit ideaal.
Na echt jaren last van exceem hebben gehad eindelijk deze producten van dokter leenarts die mij een zachte huid geven en dus veel meer vertouwen ....want je voelt je altijd bekenen als je exceem hebt
20 sep 2024

Heel fijne producten

Heel fijne producten, gebruik alle cremes, dag nacht dag met 30 zonnebescherming en extra droge huid. incl de jojoba olie. Ben erg tevreden, nooit meer uitslag in mn gezicht. Snelle levering.
Heel fijn spul kan niet meer zonder. Ik heb slaapabneu, doordat masker had ik altijd uitslag rond de neus. Nu doe ik er droge huid zalf op voordat ik het masker opzet en nergens meer last van.
Heel blij weer met alles, nu voor het eerst de dagcrème voor de zeer droge huid erbij geprobeerd. En deze is echt heel erg fijn! Kan geen dure crème tegenop, ik ben fan.

Mini om uit te proberen!

Een mini getest om te zien of mijn hoofdhuid goed reageert op de shampoo en conditioner. In een woord "fantastisch". Geen jeuk en mijn haar is lekker zacht en handelbaar
21 sep 2024
Ik ben super blij met de producten van D'r.Leenarts. Alles bevalt me super goed en ik probeer alles uit. Van huid tot haar. Mijn complimenten Vr.groet Bets gooijer
19 sep 2024
Shampoo heb je weinig van nodig. Erg fijn. De andere producten werken prettig. Haar voelt soepel aan en glanst met een klein beetje olie.