Drleenarts.com

1.506 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.764 beoordelingen in totaal

Na lange tijd verschillende producten te hebben geprobeerd ter verzorging van de zeer droge huid van m'n bijna 2-jarige, ben ik gestuit op de producten van Dr. Leenarts en was ik in het begin voorzichtig optimistisch... het was immers het zoveelste zalfje. Maar.. nu ruim een klein weekje het product gebruikt te hebben, kan ik zeggen dat ik niet anders meer hoef te bestellen.. het product weer GEWELDIG op de huis van mn kleine! Hij jeukt ook minder vaak en lijkt enorm te genieten van z'n insmeermomentjes. Waar er werd geadviseerd (buiten Dr. Leenarts om) om het liefst een olie te gebruiken, werkt de vettende crème voor zeer droge huid enorm goed! Wij zijn enorm tevreden met het bij ons passende product😍

2 aug 2024
Ik vond het ideaal een grote pomp fles als zonnebrand. In het voorjaar had ik namelijk de spf 50 tube gehad, daar gooi je toch best wat van weg van wat je er niet uitkijkt. Daarom deze dus besteld. De zonnebrand voelt fijn op de huid. Makkelijk te smeren en voelt niet als een dikke laag zonnebrand. Ook geen allergie gehad (krijgen we vaak van zonnebrand) dus op die punten top. Maar we merkten bij ons alle 4 dat we sneller verbranden dan normaal op vakantie ivm onze andere zonnebrand. Dit is erg jammer. Dus wij zouden wel graag de zonnebrand spf 50 in xl formaat willen hebben, dan wordt die besteld.

Beoordelingen voor Drleenarts.com

3 jul 2024
Ik heb Suncare SPF50 gekocht en gebruikt, maar resultaat was dat mijn gezicht zeer verbrand is tijdens een uurtje fietsen in de zon. Dus upv bescherming was het een bakmiddel geworden. Daarna kreeg ik 'savonds een allergische reactie waarbij mijn gezicht opgezet was, jeukerig en rood van het verbranden. Ik ben nu 4 dagen bezig om mijn huid te herstellen met een goed werkende crème. Voor mij nooit meer de " croma" suncare van dr. Leenarts.
Antwoord van Drleenarts.com
5 sep 2024
Hi Simon, Dankjewel voor je mailtje. Wat naar dat je zo bent verbrand tijdens het gebruiken van onze Suncare. En wat vervelend dat je last kreeg van uitslag. Ben je bekend met huidaandoeningen zoals eczeem? En heb je last van allergieën? De Drs Leenarts-producten zijn mild en bevatten geen alcohol, parfum of andere irriterende ingrediënten, waardoor de kans op een allergische reactie klein is. Wel is dit natuurlijk nooit geheel uitgesloten, omdat elke huid anders is en er veel soorten allergieën en ingrediënten bestaan. Daarom is er toch een kleine kans dat je op een bepaald ingrediënt kunt reageren. Je leest er meer over op de adviespagina over huidallergie: https://www.drleenarts.com/advies/huidallergie/ De ROAT-test kan mogelijk ook handig zijn: dit is een thuistest waarmee je zelf kunt achterhalen of je allergisch bent voor een bepaald product. Hier kun je de instructies vinden: https://www.drleenarts.com/2017/07/20/huidallergie-test/ We vinden dit natuurlijk supervervelend om te horen, en begrijpen ook niet goed wat er is gebeurd. We vinden het wel belangrijk om te laten weten, dat onze producten uitvoerig worden getest voordat ze op de markt worden gebracht. Afgelopen jaar heeft de Voedsel- en Warenautoriteit ook nog een batch van onze Suncare getest, en recent ook de Consumentenbond. Bij beide onderzoeken behaalden we een goed resultaat(dus goede UV bescherming). Ik hoor graag wat meer details zodat we kunnen meedenken wat er nou precies aan de hand zou kunnen zijn. Je geeft aan dat je een gevoelige huid hebt, wist je dat we speciaal voor jouw soort huid een aparte Suncare hebben? Dit is de Mineral Suncare SPF30 (eczeem)gevoelige huid. Deze Suncare heeft speciale zonnefilters op basis van Zinkoxide, en niet op basis van chemische zonnefilters zoals bij 'normale' zonnebranden. Hij is uiteraard ook zonder parfum of andere allergenen en zonder nanodeeltjes. Ik stuur je graag 1 van deze tubes op, zodat je kan kijken of deze wel bij je passen. Wat zijn je adresgegevens? Ik hoor het graag 🙂 Je kan hiervoor een mailtje sturen naar contact@drleenarts.com Verder zullen wij uiteraard je feedback meenemen in het volgende overleg. Dankjewel voor je tips! Fijne dag nog!
7 jul 2024

Wil té graag

Heb het product nog niet kunnen gebruiken. Maar blijf maar mails krijgen met de vraag om een review dat ik die graag achterlaat. Vind de frequenties van e-mails echt véél te hoog. Productverpakking niet in verhouding met de prijs.. het is duur maar een goedkope plastic tube. Hopelijk is het een fijne zonnebrand, al was het de eerste en laatste keer dat ik iets wil bestellen.
16 jul 2024

Totaal niet water-resistent!!

Smeert prima, maar al op dag 1 bleek dat hij totaal niet water-resistent is, terwijl dat wel op de fles staat. We stapten het water in, en we zagen een witte waas om ons heen drijven, en zijn die dag dus oom flink verbrand. Wij gebruiken m nu dus alleen nog op dagen dat we niet gaan zwemmen, dan nemen we gewoon weer ouderwets Nivea mee.
15 jul 2024
Krijg ander product dan wat ik besteld heb; nu 'krijg' ik de mogelijkheid om te retourneren, echter verzend-/retournerings-kosten zijn voor MIJN rekening! En die noemt zich dermatoloog, lekker klantvriendelijk! NOOOOIT meer hier bestellen; ben nu zelfs naar een ander merk/product overgestapt.
LP
4 jul 2024
Ik vond de bestelling onduidelijk qua kortingen, eerst aangeven zonder verzendkosten, ivm volle prijs, daarna alsnog weer wel omdat de korting eraf ging. Niet erg, maar vond het niet transparant.
14 jul 2024
Ik heb nog steeds niks ontvangen. Wel een bevestiging van de order en betaald, maar nog geen product ontvange. Maar krijg nu al wel de vraag wat ik van het product vind?
20 jul 2024
De spuit is na 1x gebruik al kapot en spuiten niet meer. Voor de rest deed de zonnebrand zijn werk bij de eerste keer
CA
Chris A.
Dirksland
2 jul 2024
We hebben de producten niet ontvangen terwijl DHL zegt dat het pakket is geleverd.
7 jul 2024

Droge huid

Product is voor droge huid maar heb niet het gevoel dat het minder droog maakt .
21 jun 2024

Verzachtend

Had het niet te lang nodig, maar het verzacht wel gelijk.
14 jul 2024
Product niet ontvangen
17 jul 2024
JJ
Jose J.
Santpoort
29 apr 2024

Gezichtsreiniger en lipverzorging

Ik ben nu 64 jaar en merk dat mijn huid sterker reageert op zon, crèmes e.d. en dat mijn huid van gezicht en m.n. lippen gevoeliger zijn geworden. De lipverzorging "werkte" meteen, rustiger, goed gevoed! ik was mijn gezicht met de reiniger en breng daarna de verzorging voor de nacht aan. De reiniger is ook zacht en mijn huid "trekt" helemaal niet daarna! Dit zijn voor mij de producten die ik voor het eerst heb aangeschaft, ik ga verder kijken en informeren wat voor mij werkt! tot nu toe dus opvallend! en ik ben tevreden en blij...

Eindelijke zuivere huid

Ook al ben ik al een tijd volwassen, tot voor kort had ik ten alle tijden wel iets van puistjes of een onzuivere huid. Ik heb allerlei producten geprobeerd zonder resultaat. Door een vriendin werd ik op Leenarts gewezen. Ik gebruik deze producten nu een half jaar, en het verschil is fantastisch. Mijn onzuivere huid is eigenlijk compleet verdwenen. De producten voelen fijn aan en gaan lang mee. Ik raad het aan iedereen aan!

Hele fijne producten

Ik ben heel blij met de verschillende producten van Drs Leenarts! Ik ben met name heel blij met de mineral suncare omdat ik eindelijk een zonnebrand heb gevonden waarvan mijn ogen niet de hele tijd tranen als ik ook maar een beetje in de buurt kom van mijn ogen met de crème. Ook ben ik heel tevreden over de dag & nachtcrème, mijn huid voelt daarna lekker gehydrateerd. En dat allemaal voor een zacht prijsje, super!
17 jun 2024

Soepele huid

Mijn huid is al maandenlang een rampenplan. Een enorme droge hoofdhuid met veel schilfering, zowel onder mijn haar als in het gezicht. Daarnaast heb ik ook een aantal jeukplekken op het bovenlichaam. Sommige plekken springen ook open, dus pijnlijk en heel vervelend. Op 7 juni vierden we de verjaardag van mijn man en een vriendin attendeerde me op de producten van Leenarts die ook bij het Antonie van Leeuwenhoek gebruikt zouden worden tegen doorligplekken. Ik heb gelijk 4 potten zalf besteld en 2 tubes dag- en nachtcrème. Nu, 1,5 week later, is de huid in mijn gezicht weer soepel en ook de plekken op mijn bovenlichaam zijn minder vurig en jeukerig. Ook mijn hoofdhuid heb ik voor het slapen gaan behandeld en de wondjes zijn wat zachter geworden, geen harde korsten meer. De schilfers zijn nog wel aanwezig, maar verminderen wel. Na heel wat potten en tubes smeersel en ook allerlei oliën van allerlei merken te hebben weggesmeerd, hoop ik hiermee de remedie gevonden te hebben en mijn huid weer rustig te krijgen. Ik heb ook mijn onderarmen en onderbenen ingesmeerd in de hoop dat dit ook de keratosenplekjes rustiger zal maken of in het beste geval doen laten verdwijnen, maar dat is wellicht teveel hoop. Hoe dan ook: tot nu toe ben ik erg tevreden over de zalf van Leenarts en bedank ik mijn vriendin op m'n blote knietjes voor deze gouden tip!

Drs. Leenaarts scoort op alle fronten hoge punten

Naar mijn mening scoort drs. Leenaarts en haar team hoge punten op vele vlakken! Niet alleen de producten zelf, maar ook de uitleg en de persoonlijke service heb ik als heel positief ervaren. Allereerst heb ik een online test ingevuld, om mijn huidtype te dubbelchecken. Dat gaf een concreet resultaat en fijn dat er al nagedacht is over ‘sets van producten’. M’n focus lag eerst op m’n gezicht, daar kocht ik producten voor. Als verrassing kreeg ik er een mini shampoo gratis bij. Ik ben zeer onder de indruk van de producten. M’n huid ziet er al na een week veel beter uit. Daarnaast is het prettig dat de dagcrème meteen de nodige bescherming biedt. Het smeert makkelijk, trekt goed in, de verpakkingen zijn prima qua formaat en het geeft me een goed gevoel dat ik geen parfum, parabenen en andere ingrediënten meer op m’n gezicht smeer. Verder heeft de shampoo een verbazingwekkend effect op m’n haar, heb stijl dun haar wat helemaal opleeft! Dat smaakte naar meer…. dus heb ik nu allerlei producten besteld, waaronder het pakket voor m’n voeten en body crème. Zo krijgt niet alleen m’n gezicht de verzorging die het nodig heeft. Ik wens dat Marjolein en haar team nog heel veel klanten blij mag maken. Want ja.. de huid is tenslotte het grootste orgaan van ons lichaam, dus is belangrijk om daar zuinig op te zijn!
10 mei 2024

Van een kast vol, naar een mandje vol

Na jarenlang tobben, allergietesten, meerdere dermatologen die zich erover bogen, niet meer weten welke producten we nog moeten aanschaffen (gevolg een kast vol producten die toch weer een allergische reactie veroorzaakten) kwam ik de lijn van dr Leenarts tegen en besloten dit uit te proberen. Eindelijk, echt eindelijk kregen we de huid van onze dochter rustig, geen allergische reacties meer, en niet continue meer etiketten hoeven uit te pluizen. Wat een genot!! Wat scheelt dit ons enorm veel tijd, maar ook geld, wat zijn wij dankbaar. Van ene kast vol onbruikbaar naar een mandje vol bruikbaar. En we hebben al meerdere mensen in de omgeving hier ook mee kunnen helpen, vrienden van onze dochter die hormoonzalf moesten blijven smeren van de dermatoloog, en nu ook de productlijn van Dr. Leenarts gebruiken en nergens meer last van hebben. Inmiddels ook de zon-lijn gebruiken. En als ik de jeugd tegenkom ze steeds weer zeggen hoe dankbaar ze zijn voor die tip, hoe hun leven daardoor positief veranderd is, van altijd jeuk naar nooit meer jeuk, geen kapotte huid meer, geen kasten vol probeersels..... Kortom hier op het platteland in het Noorden is dr Leenarts geliefd in menig boerderij en woning.
Recent online de jojoba olie gekocht, ik gebruik het om mijn oog make-up te verwijderen maar ook om lekker mijn hele gezicht en decolleté mee te behandelen als een soort serum. Ook mijn handen nog even mee insmeren.. helemaal fijn, ben nu al hooked aan de olie. Ook de bodycrème weer gekocht, dat is een blijvertje, de huid van mijn bijna 63-jarige lijf vaart er wel bij. Het zou nóg fijner zijn als die crème in een pompfles zou komen; nu heb ik door artrose in handen soms moeite met het bedienen van de tube. De gezichtsreiniger is ook heel fijn en doeltreffend, lekker onder de douche nog even de laatste restjes make-up verwijderen. De dag-en nachtcrème en de dagcrème met spf zijn bijna op, dat wordt de volgende bestelling. Kortom: ik ben fan, ik geloof en vertrouw Marjolein: geen poespas, geen onnodige ingrediënten, gewoon eerlijke, heerlijke producten voor een betaalbare prijs.