Drleenarts.com

1.469 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.674 beoordelingen in totaal

Na lange tijd verschillende producten te hebben geprobeerd ter verzorging van de zeer droge huid van m'n bijna 2-jarige, ben ik gestuit op de producten van Dr. Leenarts en was ik in het begin voorzichtig optimistisch... het was immers het zoveelste zalfje. Maar.. nu ruim een klein weekje het product gebruikt te hebben, kan ik zeggen dat ik niet anders meer hoef te bestellen.. het product weer GEWELDIG op de huis van mn kleine! Hij jeukt ook minder vaak en lijkt enorm te genieten van z'n insmeermomentjes. Waar er werd geadviseerd (buiten Dr. Leenarts om) om het liefst een olie te gebruiken, werkt de vettende crème voor zeer droge huid enorm goed! Wij zijn enorm tevreden met het bij ons passende product😍

2 aug 2024
Ik vond het ideaal een grote pomp fles als zonnebrand. In het voorjaar had ik namelijk de spf 50 tube gehad, daar gooi je toch best wat van weg van wat je er niet uitkijkt. Daarom deze dus besteld. De zonnebrand voelt fijn op de huid. Makkelijk te smeren en voelt niet als een dikke laag zonnebrand. Ook geen allergie gehad (krijgen we vaak van zonnebrand) dus op die punten top. Maar we merkten bij ons alle 4 dat we sneller verbranden dan normaal op vakantie ivm onze andere zonnebrand. Dit is erg jammer. Dus wij zouden wel graag de zonnebrand spf 50 in xl formaat willen hebben, dan wordt die besteld.

Beoordelingen voor Drleenarts.com

22 aug 2024
Fijne producten die de huid niet verder irriteren , maar ook geen wondermiddelen die de huidproblemen ineens oplossen. Maar dat geeft Drs Leenarts ook zelf aan (dat het geen medische hulpmiddelen zijn). De producten heb ik weinig op aan te merken, maar de verpakkingen van veel van de producten kunnen wel echt verbeterd worden. De shampoo bijvoorbeeld komt in een tube die je op de kop mijn bewaren zodra je de dop opent om er wat uit te knijpen loopt de hele tube al leeg waardoor je vaak met teveel shampoo zit dus dat vond ik wel zonde, misschien zou een shampoo fles een betere optie zijn. Ook had ik de pot droge huid zalf ik had deze goed dicht gedaan en in mijn tas gedaan om mee te nemen voor onderweg maar toen ik aankwam was de hele pot vettig en glibberig door de zalf, ik merk dat de zalf sowieso vloeibaarder wordt in koudere omgevingen dus ik denk dat dat mee speelt maar wel erg zonde dat de pot dan dus lekt. Hopelijk kan daar iets mee gedaan worden want dat vond ik wel zonde van de fijne producten.
28 aug 2024

Producten die het echt waar maken!

Na een lange tijd van zoeken naar een product dat de jeuk op de hoofdhuid van mijn dochter zou stoppen ben ik bij de shampoo en conditioner van Dr leenarts uitgekomen , nu mooi glanzend haar maar belangrijker de jeuk is weg!!. Hierdoor ook de andere producten gaan gebruiken welke ook erg prettig zijn in gebruik met als gevolg ook voor mijn kleinkinderen met eczeem/erg gevoelige huid de productenlijn te hebben besteld. Hopen dat we over 1-2 weken ook over hun huid zo enthousiast zullen zijn😉 Wat ook erg fijn is ,is dat de klantenservice snel reageert op mails en zeer klantvriendelijk en oplossing gericht is!
20 aug 2024

Leve de contact creme

Al jaren heb ik een heel gevoelige huid. Vooral onder mijn borsten had ik altijd pijn en jeuk. Een bh kon ik niet langer dan een uur verdragen want dan werd het erger en ging mijn huid stuk. Van alles geprobeerd qua cremes en bh’s maar niets hielp. Sinds een week heb ik de contactcreme gekocht en het gaat stukken beter. De combinatie van overdag een bh van bamboe en voor ik naar bed ga de creme zorgt ervoor dat ik zonder pijn en jeuk de dag door kom. Zooooooooo blij mee 🙏🏻
EB
Eline B.
Haarlem

De zonnebrand smeert heerlijk!

De zonnebrand smeert heerlijk uit en voelt zacht op je huid. Niet te dik, maar wel lekker verzorgend. Heel fijn dat het voor gezicht en lichaam is, normaal koop ik apart voor mijn gezicht een andere tube. Het heeft ook geen sterke geur, dus trekt geen bijen/wespen o.i.d. aan en je ruikt nog naar je eigen geurtje/deodorant! Echt een aanrader, ik heb mijn moeder er ook al van overtuigd over te stappen op dr. Leenarts.

Zeer tevreden

Ik ben heel tevreden over de zonnebra d crème. Gebruikt in Griekenland en geen van ons allen is verbrand, ondanks de hoge temperaturen. Crème smeert makkelijk en laat geen witte waas achter, wat ik wel ervaren heb bij andere zonnebrand crèmes met een minerale filter. Nu hij 1 + 1 is, gelijk nog 2 besteld voor volgend jaar. Wat we zelf h
29 aug 2024

Perfecte service!

Voor het eerst vorige week een bestelling voor mijn dochter geplaatst. 1 flesje was gaan lekken in de doos, na dit te hebben gemeld kregen we direct een nieuwe opgestuurd. Super!! De producten vindt mijn dochter tot nu toe fijn, al is het nog wat kort om er echt een mening over te hebben. Maar ik denk dat het wel goed gaat komen!!
31 aug 2024
Sinds een paar maanden gebruik ik meerdere producten van drs Leenarts en er zijn er bij die nu al mijn favoriete zijn. De bodyscrub, 2 in 1 gezichtsreiniger en de dag-en nachtcrème oa zijn ontzettend goed en fijn in gebruik. De site is overzichtelijk, levering snel en het spaarsysteem is ook aantrekkelijk. Kortom, top!
22 aug 2024

Ik ben een fan van dr Leenarts.

Ik gebruik heel veel producten van Dr. Leenarts. Dagcrème, shampoo, droge voeten crème, lip care, droge huidzalf, suncare …. Enz Ik ben heel erg tevreden over alle producten. Geen geurtjes, geen nare hulpstoffen, pure goede producten. Ik hoop dat er nog meer producten worden ontwikkeld door dr Leenarts.
De bestelling liep snel en voorspoedig, klein minpuntje aflevering van producten had ik op een datum gezet maar in de dhl app kon ik een plek in stellen waar het pakje neer gelegd is. Voor mij werken de producten van dr Leenarts zeer goed en mijn huid is er een stuk van opgeknapt. Tevreden klant.
28 aug 2024

Super producten voor een eerlijke prijs.

Ooit een mini gekocht bij een drogist en nu online een hele set. Nog steeds heel enthousiast over de producten voor een droge huid. En super dat ze online te bestellen zijn en ik bij mijn eerste bestelling precies het mini tubetje kreeg waardoor ik hier terecht ben gekomen. ❤️❤️

Fijne zonnebrandproducten en topservice

Fijne zonnebrandproducten. De producten plakken niet en voelen ligt aan. Één flesje had een defecte dop. Berichtje gestuurd naar de klantenservice en binnen 2 dagen werd er geantwoord en een compleet nieuw flesje opgestuurd! Top service en top producten! Erg blij mee!

Het smeert prettig en is goed voor je huid

Het smeert erg prettig, eerst wit en als je genoeg hebt uitgesmeerd dan verdwijnt de witte kleur. Het voelt goed voor mijn huid, er zitten geen ongezonde dingen in en ook voor het water kan het geen kwaad. Ik vind het de hogere prijs zeker waard!
AV
31 aug 2024
Shampoo en conditioner prima! De shampoo schuimt meer dan ik dacht en je hebt er niet veel van nodig. De conditioner werkt ook mooi verzachtend. Ik vind de conditioner alleen geen prettige geur hebben, maar dat kan aan mij liggen.
21 aug 2024

Blij met drs Leenarts!

Ik ben erg blij met de producten van drs. Leenarts! Zacht voor de huid en zonder parfum ideaal voor mijn dagelijkse huidverzorging. Nu ook voor het eerst shampoo en conditioner besteld, daar ben ik ook geel benieuwd naar.
Uitstekende producten, waar mijn huid goed op reageert. En wat een service. Bij de actie “2” producten voor de prijs van “1”, had ik vergeten het 2e product aan te vinken, ze hebben kosteloos het product nagestuurd.
1 sep 2024
Super fijne producten, ik heb al een hele verzameling van dr leenarts producten in huis. Mijn huid voelt een stuk zachter en gehydrateerd. Ik heb geen last meer van rode wangen sinds ik de producten gebruik.
Zelf gebruik ik crèmes en face wash producten al een hele tijd van drs Leenart. Nu voor mijn dochter de puistjes lijn besteld...ik ben benieuwd hoe die gaan bevallen...ze is in iedergeval niet beledigd 😂
28 aug 2024
Jojoba olie is o.a heerlijk om oogmakeup er af te halen. Droge huid zalf bevalt zeer goed voor mijn droge oogleden. ‘s avonds lekker insmeren, en geen last meer van schilfertjes op mijn oogleden.
26 aug 2024
Shampoo en conditioner aangeschaft ivm erg droge hoofdhuid en droog haar. Na een aantal keer wassen had ik al resultaat. De irritatie van mijn hoofdhuid is afgenomen en mijn haar glanst meer.
18 aug 2024
Een fantastisch product, voor een betaalbare prijs. Bij ons zoontje waren binnen 2 dagen rode/onrustige plekken verdwenen en voor mezelf geldt dat m'n gezichtshuid rustiger en zachter is.