Drleenarts.com

1.477 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.686 beoordelingen in totaal

Na lange tijd verschillende producten te hebben geprobeerd ter verzorging van de zeer droge huid van m'n bijna 2-jarige, ben ik gestuit op de producten van Dr. Leenarts en was ik in het begin voorzichtig optimistisch... het was immers het zoveelste zalfje. Maar.. nu ruim een klein weekje het product gebruikt te hebben, kan ik zeggen dat ik niet anders meer hoef te bestellen.. het product weer GEWELDIG op de huis van mn kleine! Hij jeukt ook minder vaak en lijkt enorm te genieten van z'n insmeermomentjes. Waar er werd geadviseerd (buiten Dr. Leenarts om) om het liefst een olie te gebruiken, werkt de vettende crème voor zeer droge huid enorm goed! Wij zijn enorm tevreden met het bij ons passende product😍

2 aug 2024
Ik vond het ideaal een grote pomp fles als zonnebrand. In het voorjaar had ik namelijk de spf 50 tube gehad, daar gooi je toch best wat van weg van wat je er niet uitkijkt. Daarom deze dus besteld. De zonnebrand voelt fijn op de huid. Makkelijk te smeren en voelt niet als een dikke laag zonnebrand. Ook geen allergie gehad (krijgen we vaak van zonnebrand) dus op die punten top. Maar we merkten bij ons alle 4 dat we sneller verbranden dan normaal op vakantie ivm onze andere zonnebrand. Dit is erg jammer. Dus wij zouden wel graag de zonnebrand spf 50 in xl formaat willen hebben, dan wordt die besteld.

Beoordelingen voor Drleenarts.com

21 jul 2024

Fijne, vette eeltzalf. De scrubcrème mag wat grover!

De eeltzalf is inderdaad flink vettig en voelt prettig aan. De scrubcrème voor voeten had ik iets grover verwacht; de scrubdeeltjes zijn vrij fijn waardoor ik de scrubbende werking eerder "mild" dan "intensief" zou noemen. Liever had ik de scrubdeeltjes iets grover gezien; dat is, mijns inziens, wat effectiever.
3 jul 2024

Ik straal weer

Al vele producten zonder parfum etc. geprobeerd maar nooit voelde ik me echt "schoon" of wel ik genoot niet meer van m'n beauty routine zoals voordat bekend was dat ik allergieën had. Tot nu.. mijn badkamer is een kleine dokter leenarts en ik straal letterlijk en figuurlijk als nooit tevoren
2 jul 2024
De aftersun is heel fijn smeerbaar en kalmeert de huid direct. Het laat een fijn gevoel achter van een verzorgde huid. De zonnebrandspray heb ik pas 1x kunnen proberen. Beschermde mijn dochter goed met 30 graden. Enige nadeel de geur is even wennen als je bijvoorbeeld nivea gewend bent.
9 jul 2024

Sunspray 50

Alle suncare is fijn van Leenarts vanwege mijn gevoelige huid maar de sunspray spf50 is heel fijn, vooral op je gezicht. Geen irritaties maar wel snel opgenomen door je huid en daardoor minder last van transpiratie in je gezicht. Zo fijn om niet met zo'n heet hoofd te hebben
LV
Leon v.
Maastricht
24 jun 2024
Kwaliteit met de juiste ingrediënten! De jojoba olie en de shampoo gebruikt. Ik gebruik een paar druppels olie in het ligbad. Super! De shampoo is ook heel zacht en effectief. Mijn partner gebruikt de shampoo zelfs om mee te douchen. Een zachte en niet geïrriteerde huid! Top!
1 jul 2024

Super fijne producten

Fijne producten. Ik gebruik voor mijn dochter al sinds de geboorte de billenzalf en de badolie. Nu bijna uitgerekend van de 2e en ook de wascreme besteld. Vuurrode billen zijn na een nacht met billenzalf al flink minder, ook na plassen blijft er een mooie waas zitten.
20 jul 2024
Ik heb een droge huid en ben allergisch voor lanoline. Veel producten geprobeert maar iedere keer weer eczeem. Ten einde raad Leenarts producten bestelt en ik ben enthousiast over de gezichtscreme's. Geen eczeem meer en de huid begint weer prettiger aan te voelen.
8 jul 2024
Na een aantallen dagen de producten te hebben gebruikt voor tegen puistjes en acne Nu al goed zichtbaar Dat me huid een stuk rustiger word En voor me kinderen de zonnebrandcrème besteld Inverband met zeer gevoelige huid En aftersun cadeau blij mee
3 jul 2024

Ook deze dagcreme niet…

Helaas kan ik ook deze dagcreme niet verdragen, ondanks parfumvrij e.d. Na 2x smeren rode vlekken en jeuk. Crème smeert wel prettig. Behalve de cetomacrogol van de huisarts kan ik geen enkele dagcreme vinden (bij vk met SPF) waar ik tegen kan ....
16 jul 2024

Droge huid zalf

De droge huid zalf vind ik heel fijn op mijn exczeem. Ook de dag en nacht crème is prettig. De zonnebrand smeert heel fijn in, met uitzondering van de exczeemplekken is ook dit een fijn product voor de huid. Tenminste voor mijn huid.
16 jul 2024

Fijne producten!

Ik gebruik nu al een paar maanden de gezichtsproducten (dagcrème spf25, dag-en nachtcrème en de facewash) en ik vind de dagcrème met spf erin echt een topper! Het zijn fijne producten waar geen parfum o.i.d aan toe is gevoegd.
26 jun 2024

zonnebrandcrème

Ik heb deze zonnebrandcrème al jaren, had eerst last van allergie. Bij deze geen last meer van gehad. Zo ontzettend blij mee. Ondertussen gebruikt mijn man het ook, evenals onze kleinkinderen. Smeert heerlijk uit.
2 jul 2024
Heerlijk al de producten, zou niet weten wat er verbeterd kan worden. Trekt snel in de huid en laat geen plakkerig laagje achter. Luchtje zit er niet aan, maar voor een lekker luchtje heb je weer andere mogelijkheden.
21 jul 2024
Gebruik inmiddels alles wat voor mij goed is en dat werkt uitstekend, en ook heel betaalbaar, wil ook niet anders meer gebruiken. En geef ook regelmatig cadeautjes van dit merk weg, is iedereen ook blij mee.
29 jun 2024
Erg blij met de niet te vette zonnebrandcrème, ook de lippenbalsem bevalt heel erg goed! De handcrème trekt snel in en zorgt ervoor dat je niet constant hoeft te smeren. Fijne producten van een fijn merk.
1 jul 2024

Eerste ervaringen zijn positief.

De producten ben ik vorige week voor het eerst gaan gebruiken. De eerst ervaring is positief. Voelt niet vettig aan, smeert fijn uit en de huid reageert er goed op. Ben benieuwd naar de lange termijn.
2 jul 2024
Eindelijk een zon beschermende crème die voor mij werkt! Geen geïrriteerde of prikkende huid als je in de zon komt. Smeert goed uit en heeft tenminste geen indringende geur. Ik ben er heel blij mee!
2 jul 2024
De zonnebrandcreme en aftersun is heerlijk zacht trekt mooi in en voelt niet zwaar, echter de drogehuid creme persoonlijk wat minder. Lijkt ordinaire vaseline,blijft plakkerig en ruikt naar vaseline
2 jul 2024
Super fijn product en handig in zo’n grote pompflacon. De kinderen weten dat ze eerst moeten insmeren voordat ze naar buiten gaan, en hiermee wordt dat een stuk gemakkelijker. Smeert ook fijn uit!
23 jun 2024

Top producten!

Ik vind echt alle producten echt top! Vooral zijn wij blij met de baby producten omdat ze ook echt doen wat ze moeten doen! Mijn kleine heeft door de billen crème van jullie nooit rode billen.