Drleenarts.com

1.471 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.677 beoordelingen in totaal

Na lange tijd verschillende producten te hebben geprobeerd ter verzorging van de zeer droge huid van m'n bijna 2-jarige, ben ik gestuit op de producten van Dr. Leenarts en was ik in het begin voorzichtig optimistisch... het was immers het zoveelste zalfje. Maar.. nu ruim een klein weekje het product gebruikt te hebben, kan ik zeggen dat ik niet anders meer hoef te bestellen.. het product weer GEWELDIG op de huis van mn kleine! Hij jeukt ook minder vaak en lijkt enorm te genieten van z'n insmeermomentjes. Waar er werd geadviseerd (buiten Dr. Leenarts om) om het liefst een olie te gebruiken, werkt de vettende crème voor zeer droge huid enorm goed! Wij zijn enorm tevreden met het bij ons passende product😍

2 aug 2024
Ik vond het ideaal een grote pomp fles als zonnebrand. In het voorjaar had ik namelijk de spf 50 tube gehad, daar gooi je toch best wat van weg van wat je er niet uitkijkt. Daarom deze dus besteld. De zonnebrand voelt fijn op de huid. Makkelijk te smeren en voelt niet als een dikke laag zonnebrand. Ook geen allergie gehad (krijgen we vaak van zonnebrand) dus op die punten top. Maar we merkten bij ons alle 4 dat we sneller verbranden dan normaal op vakantie ivm onze andere zonnebrand. Dit is erg jammer. Dus wij zouden wel graag de zonnebrand spf 50 in xl formaat willen hebben, dan wordt die besteld.

Beoordelingen voor Drleenarts.com

30 aug 2024

Fijn

Mijn bestelde producten werden snel geleverd en ik ben erg tevreden tot nu toe ik heb de gezichtsproducten besteld en de handcrème beiden voelen erg fijn en en mijn huid voelt zacht.
20 aug 2024

Hele fijne producten!

Hele fijne producten, verzorgend en nooit last van irritatie met mijn moeilijke gevoelige huid. Ook de zonnebrandcrème is heel fijn. Niet vet maar wel heel verzorgend en beschermend.

Zeer tevreden

het valt erg fijn op de huid bij beide mijzelf en mijn broer, ook is het niet belachelijk duur. de snelle levertijd en goede resultaten zijn erg fijn. goede producten.
29 aug 2024
Ik ben zeer tevreden met mijn nieuwe producten ik heb de lijn voor de vette huid en de benen set de lipverzorging 🤩ik heb ze al aan geprezen aan me vriendin 👍
23 aug 2024

Goede service en fijne producten

Fijne betaalbare producten en hele goede service van Rosa nadat mijn pakket verloren gegaan was bij de post. Ik raad de producten van dr Leenarts zeker aan!
Echt super, na 2 dagen gebruiken was onze zoon op zijn kin en wangen bijna puist en mee-eter vrij. Echt super, bedankt voor deze geweldige spullen.
24 aug 2024

Alle producten uitstekend.

Alle producten van Drs. Leenarts zijn zeer goed - en zeer betaalbaar. Ik gebruik bijna alles. Huid en haar verbetert zichtbaar en voelbaar.
GV
Gerda V.
Heerlen
1 sep 2024
Ben zeer tevreden over deze producten van dr Leenarts.Geen jeuk meer op mijn hoofdhuid en de douche producten en dagcrème super
3 sep 2024
Heel fijne producten. Mooie ingrediënten en een goede prijskwaliteit verhouding. Vooral de eeltcrème werkt geweldig.
20 aug 2024
dag en nachtcreme, voelt heerlijk op de huid, zacht en smeuig en goed opneembaar. Dagcreme met SPF ook een topper.
30 aug 2024
Gezicht verzorging bevalt prima Ben nu op vakantie in Spanje en heb zonnebrand mee en afterzon Goed beschermd
28 aug 2024
De producten zijn vriendelijk voor je huid,ook de babybillenzalf heeft mij goed geholpen bij de gordelroos
21 aug 2024
Tot nu toe mijn gevoelige huid reageerd zo goed op de producten zo fijn dit na de advies die ik heb gekregen
MB
Snelle levering. Goede producten. Ik zou heel graag een aha creme in het assortiment zien.
KK
Klaas K.
Heemskerk
5 sep 2024
gebruik het voor mijn gezicht en body. loopt bij warmte niet uit geen last van mijn ogen
27 aug 2024
Had héél veel schilfers op ijn hoofdhuid en die zijn nu weg. Voor herhaling vatbaar dus.
21 aug 2024
Ik gebruik de spullen voor de onrustige huid. Merk dat talg puistjes al minder worden.
1 sep 2024
Erg fijne producten! Een hele fijne zonnebrand die goed smeert en erg snel intrekt.
29 aug 2024
dagcreme met 30 spf. zacht en crèmig, trekt snel in, geeft rust aan mijn gezicht!
MS
Margreet S.
Castricum
29 aug 2024
Duidelijke omschrijving van de produkten en schappelijke prijzen.