Drleenarts.com

1.457 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.651 beoordelingen in totaal

Na lange tijd verschillende producten te hebben geprobeerd ter verzorging van de zeer droge huid van m'n bijna 2-jarige, ben ik gestuit op de producten van Dr. Leenarts en was ik in het begin voorzichtig optimistisch... het was immers het zoveelste zalfje. Maar.. nu ruim een klein weekje het product gebruikt te hebben, kan ik zeggen dat ik niet anders meer hoef te bestellen.. het product weer GEWELDIG op de huis van mn kleine! Hij jeukt ook minder vaak en lijkt enorm te genieten van z'n insmeermomentjes. Waar er werd geadviseerd (buiten Dr. Leenarts om) om het liefst een olie te gebruiken, werkt de vettende crème voor zeer droge huid enorm goed! Wij zijn enorm tevreden met het bij ons passende product😍

2 aug 2024
Ik vond het ideaal een grote pomp fles als zonnebrand. In het voorjaar had ik namelijk de spf 50 tube gehad, daar gooi je toch best wat van weg van wat je er niet uitkijkt. Daarom deze dus besteld. De zonnebrand voelt fijn op de huid. Makkelijk te smeren en voelt niet als een dikke laag zonnebrand. Ook geen allergie gehad (krijgen we vaak van zonnebrand) dus op die punten top. Maar we merkten bij ons alle 4 dat we sneller verbranden dan normaal op vakantie ivm onze andere zonnebrand. Dit is erg jammer. Dus wij zouden wel graag de zonnebrand spf 50 in xl formaat willen hebben, dan wordt die besteld.

Beoordelingen voor Drleenarts.com

11 jul 2024
De douchecreme werkt niet fijn, omdat het niet schuimt
16 jul 2024
12 jul 2024
10 jul 2024
4 jul 2024

Suncare SPF 50 prima product

Suncare SPF 50 vind ik een fijn product, het smeert makkelijk en soepel in, en is ook niet plakkerig. Het zou mooi zijn als dit ook in een grotere tube dan 100 ml beschikbaar zou zijn. Leuke attentie dat ik er een gratis After Sun bij kreeg, maar ik vraag me af wat het beste moment van insmeren daarmee is: moet het vóór, na, of in combinatie met de dagelijkse huidverzorging van cleaner, toner, serum, nachtcrème gedaan worden?
11 jun 2024

Suncare spf 50 creme

Ik heb Suncare spf 50 creme gekocht. Snelle verzending en mooie verpakking. Heel goede creme met goede ingredienten. Maar ik kan het niet op mijn gezicht gebruiken, mijn huid prikt na 10minuten en ik kreeg last van mijn ogen. Dus ik gebruikt het op mijn lichaam. Ik hoop dat dokter Leenarts speciaal voor het gezicht een goede zonnebrandcrème maakt met SPF 50
10 jun 2024

Dag/nachtcrème en dagcrème met SPF25

De dag/nachtcrème in 1 vind ik erg fijn. Hij is goed smeerbaar en ruikt lekker. De dagcrème met SPF25 vind ik wat tegenvallen. Ik had gehoopt dat deze niet zo vet zou zijn als een normale zonnebrandcrème maar ik merk geen verschil. Maar goed...ik heb geen ervaring met andere crèmes met zonnefactor dus misschien hoort dat wel zo.
2 jul 2024
De aftersun is heel fijn smeerbaar en kalmeert de huid direct. Het laat een fijn gevoel achter van een verzorgde huid. De zonnebrandspray heb ik pas 1x kunnen proberen. Beschermde mijn dochter goed met 30 graden. Enige nadeel de geur is even wennen als je bijvoorbeeld nivea gewend bent.
3 jul 2024

Ook deze dagcreme niet…

Helaas kan ik ook deze dagcreme niet verdragen, ondanks parfumvrij e.d. Na 2x smeren rode vlekken en jeuk. Crème smeert wel prettig. Behalve de cetomacrogol van de huisarts kan ik geen enkele dagcreme vinden (bij vk met SPF) waar ik tegen kan ....
19 jun 2024
Zo fijne spullen voor mij een soort ehbo kistje. Probleem effe in de toilettas kijken en smeren maar. Heb last van allergie en zo blij met deze producten. Nu ook de olie e. die is echt zo bruikbaar voor alles.
11 jun 2024

Fijne dag/nacht crème

De dag/nacht crème voor de droge/gevoelige huid is heerlijk. Ik gebruik dit product dagelijks. De lippenbalsem voelt fijn aan op de lippen. Ben er zeer tevreden over. Deze producten kan ik echt aanraden.