Drleenarts.com

1.506 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.760 beoordelingen in totaal

Na lange tijd verschillende producten te hebben geprobeerd ter verzorging van de zeer droge huid van m'n bijna 2-jarige, ben ik gestuit op de producten van Dr. Leenarts en was ik in het begin voorzichtig optimistisch... het was immers het zoveelste zalfje. Maar.. nu ruim een klein weekje het product gebruikt te hebben, kan ik zeggen dat ik niet anders meer hoef te bestellen.. het product weer GEWELDIG op de huis van mn kleine! Hij jeukt ook minder vaak en lijkt enorm te genieten van z'n insmeermomentjes. Waar er werd geadviseerd (buiten Dr. Leenarts om) om het liefst een olie te gebruiken, werkt de vettende crème voor zeer droge huid enorm goed! Wij zijn enorm tevreden met het bij ons passende product😍

2 aug 2024
Ik vond het ideaal een grote pomp fles als zonnebrand. In het voorjaar had ik namelijk de spf 50 tube gehad, daar gooi je toch best wat van weg van wat je er niet uitkijkt. Daarom deze dus besteld. De zonnebrand voelt fijn op de huid. Makkelijk te smeren en voelt niet als een dikke laag zonnebrand. Ook geen allergie gehad (krijgen we vaak van zonnebrand) dus op die punten top. Maar we merkten bij ons alle 4 dat we sneller verbranden dan normaal op vakantie ivm onze andere zonnebrand. Dit is erg jammer. Dus wij zouden wel graag de zonnebrand spf 50 in xl formaat willen hebben, dan wordt die besteld.

Beoordelingen voor Drleenarts.com

Kleinzoon met zéér pijnlijke billetjes

Mijn kleinzoontje van 5 maanden had door een darmvirus met diarree ontzettend rode, vurige en pijnlijke billen. Een luier verwisselen was een ellende met veel zielig gehuil. We hadden al zinkzalf van 2 andere merken geprobeerd (Sudocreme en Daro) en dat hielp wel wat maar niet afdoende. Zodra we de zinkzalf van Dr. Leenarts erop gedaan hebben is het met sprongen vooruit gegaan. Zijn billetjes zien er én veel rustiger uit én doen daardoor ook veel minder pijn. We kunnen weer gewoon zijn luier verschonen zonder hem overstuur te helpen daarmee. Enige nadeel is dat je erg hard moet knijpen voordat er een smal 'straaltje' zalf (in doorsnee) uitkomt. Ik kan dat niet voor elkaar krijgen met 1 hand. Dus het gat zou van mij iets groter mogen zodat ik minder kracht hoef te zetten.
Antwoord van Drleenarts.com
Beste Annelyn, Dankjewel voor je feedback. Heel fijn om te horen dat de babybillen zalf zo goed heeft geholpen bij je kleinzoon. Daar worden wij natuurlijk heel blij van! Ik zal je feedback over de tube zelf meenemen en delen met onze product specialist. Wie weet leidt dat tot een verbeterde verpakking. Groetjes, Joram - Team Leenarts.
24 feb 2024

Dagcrème met SPF 30

Ik had eerst een mini verpakking van de dagcrème met spf 25, nu is er een nieuwe dagcrème met spf 30, dus die besteld en bevalt tot nu toe goed. Ik was een beetje bang voor een witte waas, maar daar heb ik geen last van. Zou wel wat sneller in mogen trekken (i.v.m. make-up). Het is nog geen zomerweer, dus ik weet nog niet hoe goed deze crème beschermt, maar bevalt me iig al beter dan een losse zonbescherming (witte waas), dit voelt fijner op de huid.
7 mei 2024
De zonnebrand werkt heel fijn. Het is gemakkelijk om op de website te bestellen en ik ben positief verrast door de extra’s die we erbij kregen en ook nog eens zelf mochten uitkiezen. Past helemaal in deze tijd waarbij we toch zoveel mogelijk verspilling tegen willen gaan, mooi dat dr. Leenarts hier ook aan bij draagt. Het enige minpuntje is dat de zonnebrandfles van 1000 ml al langere tijd niet te bestellen is. Hoop dat deze weer snel komt.
LV
Ik ben net begonnen met de producten, dus kan er nog niet zoveel over zeggen. De conditioner is fijn, na het uitspoelen is het haar goed door kambaar. Zonnefactor 30 nog niet is gebruik. De dag/nachtcrème nog lastig om de juiste werking te beoordelen, smeert wel prettig uit, trekt in de huid en voelt na aanbrengen niet plakkerig aan. Heb deze producten besteld vanwege de ingrediënten die ze bevatten, geen alcohol, geen parfum.
11 jun 2024

Suncare spf 50 creme

Ik heb Suncare spf 50 creme gekocht. Snelle verzending en mooie verpakking. Heel goede creme met goede ingredienten. Maar ik kan het niet op mijn gezicht gebruiken, mijn huid prikt na 10minuten en ik kreeg last van mijn ogen. Dus ik gebruikt het op mijn lichaam. Ik hoop dat dokter Leenarts speciaal voor het gezicht een goede zonnebrandcrème maakt met SPF 50
Fijne producten, maar mijn gezicht lijkt wel een soort 'verslaafd'. Als ik producten zoals de schuimende gezichtsreiniger 2 dagen niet gebruik wordt de huid weer onrustig. Als ik het consequent gebruik, dan zijn het echt goede producten. Wel zou het fijn zijn als er verpakkingsvrije/arme alternatieven zoals een shampoobar zouden zijn.
10 jun 2024

Dag/nachtcrème en dagcrème met SPF25

De dag/nachtcrème in 1 vind ik erg fijn. Hij is goed smeerbaar en ruikt lekker. De dagcrème met SPF25 vind ik wat tegenvallen. Ik had gehoopt dat deze niet zo vet zou zijn als een normale zonnebrandcrème maar ik merk geen verschil. Maar goed...ik heb geen ervaring met andere crèmes met zonnefactor dus misschien hoort dat wel zo.

Schuimende gezichtsreiniger

Ik gebruik de schuimende gezichtsreiniger nu elke avond voor het slapen gaan precies hoe het uitgelegd staat op de verpakking en mijn huid voelt wel wat zachter maar ik heb wel een beetje acne erbij gekregen. Voor de rest fijn product niet al te duur werd snel geleverd en gemakkelijk om op de huid aan te brengen.
17 feb 2024

verpakking

De producten zijn altijd heerlijk, smeren lekker. De 2% reiniger moet ik nog uitproberen. Fijn dat er nauwelijks doosjes zijn, zelfs de verzendingsdoos is klein. Ik zou graag zeep, shampoo ed helemaal zonder verpakking willen, zoals Lush. Is er echt geen enkele geur die geen reacties geven op de huid?

Een fijne aanvulling

Een aantal dagen aan het proberen. Een fijn produkt zeker voor de droge, gevoelige huid. Je merkte het meteen, en trekt goed in, zonder dat het glimmig lijkt en blijft. Daarna doe ik er dagcreme met spf overheen. Dat gaat prima. Voor make up afhalen vind ik het minder geschikt.
ER
Elly R.
Woerden
Ik gebruik de babybillen zalf afgewisseld met de handcreme omdat ik schade heb aan de kleine bloedvaatjes. Dit door corona en genetisch. Het veroorzaakt een vorm van eczeem. Het werkt goed alleen de witte waas op mijn benen is even wennen. Ik ben er verder blij mee!
10 mei 2024
Gelijk besteld toen ik deze zag! Heel blij met de minerale zon factor net wat ik nog miste bij dr Leenarts. Gebruik het nu bij de kids en bevalt goed. Smeert prima uit in het begin lichte witte waas maar dat is vaak bij minerale varianten ik vind dit niet storend.
30 apr 2024
Fijne zonnebrandcrème factor 50, zonder dat het irritaties geeft. Het enige is dat als je het uitsmeert, het wat vetter/olie achtiger wordt. Het zou van mij wat 'stugger' mogen, zodat ook make up er goed op hecht. Dat vindt ik persoonlijk wel belangrijk.
Voor mijn vakantie heb ik diverse mini’s besteld waaronder natuurlijk de zonnebrandcrème voor in de handtas. Ik wist wat ik bestelde want zowel de shampoo, als de zonnebrandcrème in de normale verpakking heb ik al eerder tot volle tevredenheid gebruikt.
De informatie in de nieuwsbrieven. Mijn favoriete produkt is de Bodycreme, die ik sinds kort ook gebruik als deodorant! Ik ben heel gevoelig voor deodorants, maar niet voor deze creme. Ik heb geen last meer van geurtjes en de creme verzorgt mijn oksels.

Fijne productomschrijving

Fijn advies en een goede uitleg over hoe producten te gebruiken zijn. Daarnaast is alles eenvoudig uitgelegd zodat het voor een ieder te begrijpen is. Ik moet het zelf nog wel langere tijd gebruiken wil ik het daadwerkelijke effect bemerken.

Gezichtshuid zachter, steviger en minder couperose.

Had al een aantal weken geleden de dag/nachtcreme gekocht, die gebruik ik nu voor de nacht en heb online de dagcreme 30spf besteld. Mijn gezichtshuid is er in die paar weken absoluut op vooruit gegaan. Zachter, steviger en minder couperose.
SH
Saskia H.
Volendam
3 mrt 2024

Super fijne producten

Het is fijn product wat ik al langer gebruik. Ik koop het altijd bij de drogist. Maar met de leuke korting heb ik het nu via de site besteld. Ik heb de Jojoba olie heb ik nog niet gebruikt. Ga zo door ik heb niets aan te merken.
25 dec 2023
Hele fijne producten, met name de gezichtscreme, bodcreme, lipcare en zonnebrandcreme. Bij het douchen vind ik een geurtje toch lekker, dus voor mij de is de douchecreme minder. (maar dat is persoonlijk) wel een fijn product.
AM
Annemarie M.
Hardenberg
6 mei 2024
Snel geleverd, goede geurloze producten zonder parfum. Ideaal zonnebrand crème voor kinderen en volwassenen dus niet meer slepen met tubes. Zelf behoud ik alleen wel een witte waas maar dat trekt wel redelijk snel in.