Drleenarts.com

1.471 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.677 beoordelingen in totaal

Na lange tijd verschillende producten te hebben geprobeerd ter verzorging van de zeer droge huid van m'n bijna 2-jarige, ben ik gestuit op de producten van Dr. Leenarts en was ik in het begin voorzichtig optimistisch... het was immers het zoveelste zalfje. Maar.. nu ruim een klein weekje het product gebruikt te hebben, kan ik zeggen dat ik niet anders meer hoef te bestellen.. het product weer GEWELDIG op de huis van mn kleine! Hij jeukt ook minder vaak en lijkt enorm te genieten van z'n insmeermomentjes. Waar er werd geadviseerd (buiten Dr. Leenarts om) om het liefst een olie te gebruiken, werkt de vettende crème voor zeer droge huid enorm goed! Wij zijn enorm tevreden met het bij ons passende product😍

2 aug 2024
Ik vond het ideaal een grote pomp fles als zonnebrand. In het voorjaar had ik namelijk de spf 50 tube gehad, daar gooi je toch best wat van weg van wat je er niet uitkijkt. Daarom deze dus besteld. De zonnebrand voelt fijn op de huid. Makkelijk te smeren en voelt niet als een dikke laag zonnebrand. Ook geen allergie gehad (krijgen we vaak van zonnebrand) dus op die punten top. Maar we merkten bij ons alle 4 dat we sneller verbranden dan normaal op vakantie ivm onze andere zonnebrand. Dit is erg jammer. Dus wij zouden wel graag de zonnebrand spf 50 in xl formaat willen hebben, dan wordt die besteld.

Beoordelingen voor Drleenarts.com

25 dec 2023
Hele fijne producten, met name de gezichtscreme, bodcreme, lipcare en zonnebrandcreme. Bij het douchen vind ik een geurtje toch lekker, dus voor mij de is de douchecreme minder. (maar dat is persoonlijk) wel een fijn product.
AM
Annemarie M.
Hardenberg
6 mei 2024
Snel geleverd, goede geurloze producten zonder parfum. Ideaal zonnebrand crème voor kinderen en volwassenen dus niet meer slepen met tubes. Zelf behoud ik alleen wel een witte waas maar dat trekt wel redelijk snel in.
Snelle en probleemloze afwikkeling en prima communicatie, zoals gewend van dit mooie bedrijf! Fijne producten weer (met een nieuwe look ☺). Helaas geen proefmonsters meer, dit mag wel weer terugkomen. Hartelijke groet!
31 mrt 2024
Fijne producten zonder geur. Crème tegen eelt gebruik ik net 3 dagen en merk nu al verschil. Ook dagcrème met factor is fijn en smeert goed uit. Billencreme voor onze jongste is ook super! Ik wil niet meer anders!
De dagcrème voor een droge huid is top !! De andere spullen die ik besteld heb, ben ik net aan begonnen, helaas nog niet kunnen beoordelen. Maar ga er vanuit dat ze ook top zijn..aan alle andere reviews te lezen.
Sinds anderhalve week gebruik ik handcreme voor de droge huid enkele keren per dag en elke nacht. Tot nog toe valt het me tegen omdat mijn vingertoppen nog steeds ruw aanvoelen en ook weer een kloof is ontstaan.

Btw teruggave

Ik ben heel blij met de producten, fijne prijs en werken goed :) Het zou voor mij, als klant in het buiten de EU erg fijn zijn als jullie (met bijvoorbeeld vatfree) meewerken met BTW teruggave.
Laatste tijd veel last van puistjes, geen idee waarom. Van alles geprobeerd. Door deze producten te gebruiken zag ik na een aantal dagen al dat mijn huis rustiger werd. Echt top. Zo blij mee!!
24 dec 2023
Geen parfum is het belangrijkste. Mijn zoon heeft snel jeuk op zijn hoofd en mijn dochter krijgt vaak jeuk na het douchen. Hopelijk gaan deze producten helpen dit beiden te verminderen.
MT
Miranda T.
Harskamp
12 mei 2024
Ik heb exceem en mijn huid kan bijna nergens tegen.. vooral niet tegen zonnebrand.. Nu heb ik dr leenarts factor 50 gebruikt ik kan er prima tegen! Dus niet die speciale met zinkolie..
In het begin was ik niet zo enthousiast maar na poosje doorsmeren moet ik zeggen dat mijn huid prima aan gaat voelen. Niet meer trekt en lekker soepel is. Dus ben er erg blij mee!
1 mei 2024
Eindelijk, na veel geprobeerd te hebben, ook van de huisarts, gaat eindelijk mijn eczeem roodheid word minder. Het prikken trekken van de huid word soepeler, eindelijk, erg fijn.
26 nov 2023
De reinigingsschuim is erg fijn en zacht, de huis van mijn puber ziet er naar 1 week al rustiger uit , ook gebruik hij de gel voor snachts maar deze vind hij wel wat plakkerig.
17 mrt 2024
Snelle en goede levering! Helaas reageer ik niet goed op de dagcreme spf 25, hele huid vol pukkels:-(. Dit had ik niet met de vorige versie, met de andere verpakking.
25 dec 2023
De uitgebreide teksten en adviezen hebben mijn geholpen de juiste keuze te maken. Snel verzonden en super tevreden tot zover over het product dat ik heb aangeschaft.
6 okt 2023
Helpt goed tegen jeuk smetplekken. Als je het dun opbrengt ,is het ook veilig betreft plekken op kleding. Zowiezo wast het er gemakkelijk weer uit. Tevreden mee
23 apr 2024

Jojoba olie is super, prachtige aanvulling

Jojoba-olie is super, niet vet, helpt mij zelfs bij huidirritatie. Eerlijke toevoeging aan het verder ook aantrekkelijke assortiment dat goed is en niet duur!
27 okt 2023
Crème is niet vet en smeert makkelijk. Om te weten of het werkt voor mijn aandoening (veel eeltvorming door psoriasis) moet ik het eerst langer gebruiken
Fijne beschrijving welke producten voor welke huid worden aangeraden. Snelle levering van de producten. Jammer dat producten vaak zijn uitverkocht.
15 nov 2023
Onrustige huid met puistjes en onzuiverheden wordt langzaam rustiger. Heeft echter de tijd nodig (wat ook normaal is.) verzending kwam snel aan.