Drleenarts.com

1.471 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.677 beoordelingen in totaal

Na lange tijd verschillende producten te hebben geprobeerd ter verzorging van de zeer droge huid van m'n bijna 2-jarige, ben ik gestuit op de producten van Dr. Leenarts en was ik in het begin voorzichtig optimistisch... het was immers het zoveelste zalfje. Maar.. nu ruim een klein weekje het product gebruikt te hebben, kan ik zeggen dat ik niet anders meer hoef te bestellen.. het product weer GEWELDIG op de huis van mn kleine! Hij jeukt ook minder vaak en lijkt enorm te genieten van z'n insmeermomentjes. Waar er werd geadviseerd (buiten Dr. Leenarts om) om het liefst een olie te gebruiken, werkt de vettende crème voor zeer droge huid enorm goed! Wij zijn enorm tevreden met het bij ons passende product😍

2 aug 2024
Ik vond het ideaal een grote pomp fles als zonnebrand. In het voorjaar had ik namelijk de spf 50 tube gehad, daar gooi je toch best wat van weg van wat je er niet uitkijkt. Daarom deze dus besteld. De zonnebrand voelt fijn op de huid. Makkelijk te smeren en voelt niet als een dikke laag zonnebrand. Ook geen allergie gehad (krijgen we vaak van zonnebrand) dus op die punten top. Maar we merkten bij ons alle 4 dat we sneller verbranden dan normaal op vakantie ivm onze andere zonnebrand. Dit is erg jammer. Dus wij zouden wel graag de zonnebrand spf 50 in xl formaat willen hebben, dan wordt die besteld.

Beoordelingen voor Drleenarts.com

SB
Sylvia B.
Purmerend
26 dec 2023
Ik heb nog niet alle producten uitgebreid gebruikt? Alleen de bodycream en die bevalt goed
16 nov 2023
De dag en nacht crème erg goed 👍 en de face reiniger ook erg lekker .ben zeer tevreden 😊
18 mei 2024
Niets beter te doen en voor het product te vroeg om te juichen maar het lijkt te helpen
Trekt goed in. Laag geen vettige laagje achter maar verzorgt goed. Jeuk is vermindert.
mini minerale zonbescherming gekocht super lekker jammer alleen online verkrijgbaar.
5 nov 2023
De lipbalsem werkt wel maar ik heb nog steeds last van velletjes en droge lippen.
De bezorging via dhl ging niet soepel. De barrière zalf is fijn om te gebruiken

revieuw

Zeer snelle levering! goed verpakt, zeker aan te raden. middel werkt ook goed;)
25 okt 2023
Huid crème is heerlijk maar graag zou ik het in een flesje hebben met pompje!?
ER
Eef R.
Papendrecht
Goede creme,maar harfe tube om te knijpen.Dit lukt niet met atrose handen.
30 mrt 2024
De crème smeert goed uit en het is niet vettig. De crème trekt goed in.
24 mrt 2024
De jojobaolie trekt snel in, geen glimhuid. Zit een neutrale lucht aan.
4 nov 2023
Ben nog maar net begonnen,met het product,maar het bevald me zeer goed.

Fijn product

Duidelijke website, snelle bezorging en een heel fijn product!
Smeert heerlijk, niet vet, en het lijkt of ik resultaat zie.
De douche creme is erg fijn, heb.een zere droge huid.
Huid voelt goed aan, goede prijs:kwaliteit verhouding
prima zalf er is na 2 dagen al verbetering te zien
30 mrt 2024
Namens mijn man prima spul veel rustiger de huid.
4 mei 2024
Is het niet nodig om ‘s morgens ook te reinigen?