Drleenarts.com

1.469 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.674 beoordelingen in totaal

Na lange tijd verschillende producten te hebben geprobeerd ter verzorging van de zeer droge huid van m'n bijna 2-jarige, ben ik gestuit op de producten van Dr. Leenarts en was ik in het begin voorzichtig optimistisch... het was immers het zoveelste zalfje. Maar.. nu ruim een klein weekje het product gebruikt te hebben, kan ik zeggen dat ik niet anders meer hoef te bestellen.. het product weer GEWELDIG op de huis van mn kleine! Hij jeukt ook minder vaak en lijkt enorm te genieten van z'n insmeermomentjes. Waar er werd geadviseerd (buiten Dr. Leenarts om) om het liefst een olie te gebruiken, werkt de vettende crème voor zeer droge huid enorm goed! Wij zijn enorm tevreden met het bij ons passende product😍

2 aug 2024
Ik vond het ideaal een grote pomp fles als zonnebrand. In het voorjaar had ik namelijk de spf 50 tube gehad, daar gooi je toch best wat van weg van wat je er niet uitkijkt. Daarom deze dus besteld. De zonnebrand voelt fijn op de huid. Makkelijk te smeren en voelt niet als een dikke laag zonnebrand. Ook geen allergie gehad (krijgen we vaak van zonnebrand) dus op die punten top. Maar we merkten bij ons alle 4 dat we sneller verbranden dan normaal op vakantie ivm onze andere zonnebrand. Dit is erg jammer. Dus wij zouden wel graag de zonnebrand spf 50 in xl formaat willen hebben, dan wordt die besteld.

Beoordelingen voor Drleenarts.com

Helaas is de bergzalf niet geschikt voor onze dochter. Na het smeren van de zalf op een klein stukje van haar hoofdje ging haar huidje zo jeuken dat ze aan haar hoofdje ging krabben en haar huidje open krabde. Niet voor alle huidjes geschikt dus.
19 aug 2024
Zonnebrandlotionspray bevat helaas microplastics
3 jul 2024
Ik heb Suncare SPF50 gekocht en gebruikt, maar resultaat was dat mijn gezicht zeer verbrand is tijdens een uurtje fietsen in de zon. Dus upv bescherming was het een bakmiddel geworden. Daarna kreeg ik 'savonds een allergische reactie waarbij mijn gezicht opgezet was, jeukerig en rood van het verbranden. Ik ben nu 4 dagen bezig om mijn huid te herstellen met een goed werkende crème. Voor mij nooit meer de " croma" suncare van dr. Leenarts.
Antwoord van Drleenarts.com
Hi Simon, Dankjewel voor je mailtje. Wat naar dat je zo bent verbrand tijdens het gebruiken van onze Suncare. En wat vervelend dat je last kreeg van uitslag. Ben je bekend met huidaandoeningen zoals eczeem? En heb je last van allergieën? De Drs Leenarts-producten zijn mild en bevatten geen alcohol, parfum of andere irriterende ingrediënten, waardoor de kans op een allergische reactie klein is. Wel is dit natuurlijk nooit geheel uitgesloten, omdat elke huid anders is en er veel soorten allergieën en ingrediënten bestaan. Daarom is er toch een kleine kans dat je op een bepaald ingrediënt kunt reageren. Je leest er meer over op de adviespagina over huidallergie: https://www.drleenarts.com/advies/huidallergie/ De ROAT-test kan mogelijk ook handig zijn: dit is een thuistest waarmee je zelf kunt achterhalen of je allergisch bent voor een bepaald product. Hier kun je de instructies vinden: https://www.drleenarts.com/2017/07/20/huidallergie-test/ We vinden dit natuurlijk supervervelend om te horen, en begrijpen ook niet goed wat er is gebeurd. We vinden het wel belangrijk om te laten weten, dat onze producten uitvoerig worden getest voordat ze op de markt worden gebracht. Afgelopen jaar heeft de Voedsel- en Warenautoriteit ook nog een batch van onze Suncare getest, en recent ook de Consumentenbond. Bij beide onderzoeken behaalden we een goed resultaat(dus goede UV bescherming). Ik hoor graag wat meer details zodat we kunnen meedenken wat er nou precies aan de hand zou kunnen zijn. Je geeft aan dat je een gevoelige huid hebt, wist je dat we speciaal voor jouw soort huid een aparte Suncare hebben? Dit is de Mineral Suncare SPF30 (eczeem)gevoelige huid. Deze Suncare heeft speciale zonnefilters op basis van Zinkoxide, en niet op basis van chemische zonnefilters zoals bij 'normale' zonnebranden. Hij is uiteraard ook zonder parfum of andere allergenen en zonder nanodeeltjes. Ik stuur je graag 1 van deze tubes op, zodat je kan kijken of deze wel bij je passen. Wat zijn je adresgegevens? Ik hoor het graag 🙂 Je kan hiervoor een mailtje sturen naar contact@drleenarts.com Verder zullen wij uiteraard je feedback meenemen in het volgende overleg. Dankjewel voor je tips! Fijne dag nog!
15 jul 2024
Krijg ander product dan wat ik besteld heb; nu 'krijg' ik de mogelijkheid om te retourneren, echter verzend-/retournerings-kosten zijn voor MIJN rekening! En die noemt zich dermatoloog, lekker klantvriendelijk! NOOOOIT meer hier bestellen; ben nu zelfs naar een ander merk/product overgestapt.
14 jul 2024
Ik heb nog steeds niks ontvangen. Wel een bevestiging van de order en betaald, maar nog geen product ontvange. Maar krijg nu al wel de vraag wat ik van het product vind?
CA
Chris A.
Dirksland
2 jul 2024
We hebben de producten niet ontvangen terwijl DHL zegt dat het pakket is geleverd.
14 jul 2024
Product niet ontvangen
17 jul 2024
11 jun 2024
Mijn huid valt er nog niet vanaf, rood, gloeiend heet, alles bobbelig. Verschrikkelijk. Krijg super veel mails van jullie behalve een reactie op mijn gestuurde mail. Slecht
6 jun 2024
Blijven smeren is het motto Maar dan moet het wel effectief zijn En dat is het niet helaas !!
21 mei 2024

Ik vind product is echt niet als…het wordt geschreven

Ik vind product is echt niet als suducream goed tegen rood uitslag
9 jun 2024
12 mei 2024
De producten die jullie leveren zijn goed. Alleen product nog steeds niet ontvangen. Budbee kan volgems hun al een week niwt bezorgen om allerij onbekende redenen of omdat er een telefoonnummer niet klopt. Terwijl ik gewoon aangeef dat het bij de deur gelegd mag worden. Een goed bezorgbedrijf zou fijn zijn. Ik bedenk me nog wel 10x voordat ik weer wat bestel.
15 mei 2024
Ik heb een tijdje geleden een creme voor water pokken bij jullie besteld. Dit product niet ontvangen helaas. Ik heb een email gestuurd of er iets was mis gegaan. Niets gehoord en zie nu dat het retour is gestuurd door DHL. Ik vind het jammer dat er geen contact was en dat degene voor wie ik het had besteld nu haar geld kwijt is.
Niet gekregen! 1 Feb bericht van DHL dat ze op die dag komt, hele dag thuis, niks. Nog een bericht van DHL dat het bezorgd is, niet dus. Daarna nog een berichtje van DHL dat het naar een service punt is afgeleverd. Welke service punt?? Niks verder gehoord, ik heb jullie ge-mailed en DHL. Niks. Geen idee waar mijn pakket is!!!!
Ik gebruikte de Dag&nachtcreme voor de zeer droge huid. Om 4 uur ‘s nachts ging ik wegens een prikkelde huid naar de badkamer om de crème af te wassen. Ik had rode vlekken en opgezwollen konen op het gezicht . Er zit blijkbaar toch iets in wat ik niet verdraag. Heeft u hier meerdere klachten van gekregen ? Desire.
RV
Ronald v.
Lelystad
Ik heb het product helaas nog niet mogen ontvangen aangezien ik wel betaald heb maar dat bij de betalingspartner van deze site fout was gegaan. Is ook gezegd maar wel pas nadat ik screenshots van de betaling heb doorgestuurd. Zit dus nog steeds te wachten….
Antwoord van Drleenarts.com
18 jan 2024
Beste Ronald, Dankjewel voor je feedback. Je hebt met mijn collega contact gehad over je bestelling. Er ging inderdaad iets mis bij een derde partij waardoor je betaling wel gelukt is maar dit niet correct aan onze webshop is gekoppeld. Dit gaan we uiteraard direct oplossen en ik zorg er voor dat er meteen een pakket naar je toe komt met de producten waar je voor betaald hebt. Hier krijg je nog een bericht over in je inbox. Mijn excuses voor het ongemak. En een fijne dag vandaag! Groeten, Joram Drs leenarts
Ik heb m,n veertien dagen geleden bestelde product nooit gekregen! E-mail gestuurd maar nog steeds niets gehoord! A Oostrom
Had echt hele goede hoop voor de producten maar ik kreeg er alleen maar meer puistjes en acne van helaas.