horloge.nl- Logo - Beoordelingen

horloge.nl

1.288 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden17.947 beoordelingen in totaal

26 okt 2023
Het was een prima ervaring! Ik had van de juwelier een adres gekregen waar ik het bandje zelf moest bestellen zodat zij dat aan mijn horloge zouden zetten, maar ik kreeg op dit adres ma een paar dagen wachten een bericht dat zij dit product niet meer konden leveren, dus was ik zelf maar gaan googelen en kwam bij u terecht. Vanaf het moment tot aan de levering is dat probleemloos verlopen, alleen jammer dat ze het pakketje wat door de brievenbus paste kennelijk voor de voordeur hadden gelegd.

I ordered a Raymond Weil leather strap SI2001-BSB-C-6. According to specifications, it’s band length at 6 o’ clock should be 115 mm, like what is currently on my watch: https://www.horloge.nl/raymond-weil-tradition-zwarte-leren-horlogeband-si2001-bsb-c-6.htm But, what I received is 130 mm. Please see pictures. It is possible that the band is mixed up with model SI2001-5588J-C6 that is 130 mm. I emailed costumer service for a solution. But, their suggestion to fix this wrong delivery was so conditional and process oriented that made me keeping this wrong delivery accepting the incorrect size.

Beoordelingen voor horloge.nl

16 aug 2024
Tijdens betaling kon ik niet de kortingscode van € 5 invullen, dus helaas geen korting gehad. Beetje jammer. Gr. Tom Kienhuis
19 aug 2024
Beste heer Kienhuis, OEI wat jammer! De code kan op de betaalpagina ingevuld worden. Ik heb direct 5 euro teruggestort, want het is ontzettend jammer als u de korting misloopt. Dit staat vandaag nog bij u op de rekening. Wij hopen dat u met deze informatie bereid bent om de review te herzien. Groetjes, Team horloge.nl
26 mei 2024

Bestelling is 2x niet geleverd en product niet naar behoren geleverd

Bestelling is 2x niet geleverd. 1e leverdag geen levering en pas rond 23 uur een update gekregen dat het horloge de volgende dag geleverd zou worden. Volgende dag een sms gekregen dat de levering die dag zou zijn, geen tijdslot waarop het geleverd zou worden. Was de hele dag thuis gebleven om eindstand een bericht te ontvangen dat er niet geleverd kon worden omdat ik niet thuis was. Gebeld met de klantenservice, die zouden het uitzoeken en me terugbellen voor half 6. Dat was wederom niet gebeurd. Volgende dag weer zelf moeten bellen mailen om te horen dat er die dag geleverd zou worden. ‘Toevallig’ toen ik met de klantenservice belde kreeg ik sms’jes dat de levering vandaag plaats zou vinden, weer zonder tijdslot dus ging ze even uitzoeken hoe of wat. De levering zou uiteindelijk tussen 5 n half 9 zijn. Die (3e) dag dus eindelijk het horloge ontvangen om bij het uitpakken ook nog eens te constateren dat het verstellen van de band niet netjes was afgewerkt dus moest ook zelf de pinnetjes naar binnen drukken. Voor mij dus geen goeie ervaring, slordige service en niet voor herhaling vatbaar.
28 mei 2024
Goedemiddag, Bedankt voor uw beoordeling Onze excuses dat de bestelling later aangekomen is dan verwacht, en dat het horloge niet in de juiste staat bij u aangekomen is. Mocht u hier verder nog vragen over hebben, dan horen we dit graag! Groet, Team Horloge.nl
20 jun 2024
Horlogebandje en cadeau verpakking Horloge bandje heeft een prima kwaliteit. Alleen voor deze prijs wel goedkoop verpakt, lijkt of het rechtstreeks uit China komt. Daarnaast cadeau verpakking erbij besteld, deze zat er los bij, een rood insteek hoesje wat net te klein is voor het product. Daarbij ziet het cadeau papier/hoesje er erg goedkoop uit, niet recht geplakt.
20 jun 2024
Goedemiddag, Hartelijk dank voor uw beoordeling! Dit is inderdaad niet de kwaliteit die van ons mag verwachten. Excuses hiervoor. In dit geval willen we laten weten dat we het bedrag voor het inpakken zullen terugbetalen. Mocht u hier verder nog vragen over hebben, dan horen we dit graag! Groet, Team Horloge.nl
RV
Roos V.
Amsterdam
22 jun 2024

Horlogebandje was beschadigd.

Zou het horloge dezelfde dag nog krijgen. Kwam 3 dagen later. Het bandje was beschadigd. Het horloge zelf vindt ik heel mooi. Heb ergens anders een nieuw bandje gekocht.
1 jul 2024
Goedendag, Hartelijk dank voor uw beoordeling! Wat vervelend om te horen dat de band beschadigd is, we hadden dit graag voor u opgelost. We hopen dat u veel plezier heeft van het horloge. Mocht u verder nog vragen hebben, laat het ons gerust weten. Groetjes, Team Horloge.nl
9 jun 2024
Nadat je je bestelling geplaatst hebt, wordt er gesuggereerd dat je de volgende morgen je bestelling ontvangen zal. De realiteit is helaas anders; Na 3 dagen pas!
10 jun 2024
Goedemiddag, Bedankt voor uw beoordeling! Onze excuses dat het pakket vertraagd aangekomen is. We zullen deze feedback ook bespreken met ons verzendbedrijf. We hopen dat de band verder naar uw zin is, maar mocht u nog vragen hebben dan horen we het graag! Groetjes, Team Horloge.nl
Eigenlijk heb ik geen klachten over horloge.nl. Echter, de bezorging laat zeer te wensen over. Er wordt in de app gezegd dat wij niet thuis waren bij het 1e bezorgmoment. We waren er wel degelijk. Ik heb zelfs de digitale deurbel gecontroleerd en er is niemand aan de deur geweest op dat tijdstip of er om heen. Als het gewoonweg niet mogelijk is om te leveren ivm tijdgebrek dan ook geen verwachtingen scheppen. Verder ben ik heel blij met mijn nieuwe horloge. Mvgr, Bianca Lenkens
Antwoord van horloge.nl
Beste Bianca, Hartelijk dank voor uw beoordeling. We vinden het erg vervelend om te horen dat de levering niet zo gegaan is als verwacht. Wij zullen deze feedback direct terugkoppelen aan de vervoerder, en zullen hen vragen hier voor een volgende keer duidelijker over te communiceren. Het is natuurlijk niet de bedoeling om valse verwachtingen te scheppen! We hopen dat u veel plezier zult hebben van het horloge. Mocht u verder nog vragen hebben, laat het ons gerust weten! Groetjes, Team Horloge.nl
19 mei 2024
Horloge ontvangen stond niet op tijd, na contact met het advies het horloge 1 dag in het licht te zetten waarna het zich op tijd zal zetten. Helaas zelfs na 3 dagen niet gelukt. Wacht verdere service af!!!
24 mei 2024
Goedemiddag, Hartelijk dank voor uw beoordeling Wat vervelend om te horen dat het horloge niet goed ingesteld is. We horen graag van u of het horloge inmiddels naar behoren werkt, of dat u hier verder nog hulp bij nodig heeft. Groetjes, Team Horloge.nl
31 dec 2023

Product had een defect

De aansluiting van de horlogeband was niet goed, er zat iets in waardoor de pushpin niet paste. Ik moest naar een horlogemaker om het te fixen en de band er op te laten zetten. Zonde van de extra kosten.
Antwoord van horloge.nl
Goedemorgen, Bedankt voor uw beoordeling Wat vervelend om te horen dat er een defect aan de band was. We hadden dit heel graag direct van u vernomen zodat we u hiermee konden helpen. We hopen dat alles nu in orde is, maar mocht u nog vragen hebben staan we voor u klaar. Groet, Team Horloge.nl
24 mrt 2024
De bestelling kwam ‘s avonds laat aan (terwijl de datum en de tijd kort voordat het bezorgd aangegeven) en werd bij de buren afgeleverd
Antwoord van horloge.nl
Goedemiddag, Hartelijk dank voor uw feedback. Onze excuses dat het pakket later bezorgd is dan verwacht. We hopen dat verder alles naar wens is. Mocht u nog vragen hebben dan vernemen we dit graag Groetjes, Team Horloge.nl
5 nov 2023
De gaatjes waren te nauw om de bevestigings pennen door de bandjes te doen. Dus beide bandjes uiteindelijk weggegooid
Antwoord van horloge.nl
Goedendag, Bedankt voor uw review. Wat jammer dat de pushpinnen niet door de band kunnen. We verkopen de zelfde breedte pushpin in een dunnere variant. We zullen hierover contact met u opnemen zodat we de band hopelijk alsnog passend kunnen maken. Groet, Team Horloge.nl
10 nov 2023
Vond de kleur niet mooi.Hield niet van de textuur van de huid.
Antwoord van horloge.nl
Goedemiddag, Bedankt voor uw review. Wat jammer dat de kleur tegen valt! mocht u vragen hebben over het omruil proces vernemen we dit graag van u Groet, Team Horloge.nl
28 apr 2024
Verkeerde maat horlogebandje aangepast. Slordig.
29 apr 2024
Hartelijk dank voor uw review. Vervelend om te horen dat de maat niet in de juiste maat is ingesteld. We lossen dit alsnog graag voor u op! Zou u hiervoor contact op willen nemen met info@horloge.nl? dan helpen we u graag verder. Groetjes, Team Horloge.nl
17 mrt 2024
Antwoord van horloge.nl
Goedemiddag, Hartelijk dank voor uw beoordeling Onze excuses dat het pakket door DHL retour gestuurd is naar ons. Zodra we de retourzending hebben ontvangen zullen we het volledige bedrag aan u terugbetalen. Mocht u verder nog vragen hebben, laat het ons gerust weten. Groet, Team Horloge.nl