bulbby.com/nl- Logo - Beoordelingen

bulbby.com/nl

716 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden17.267 beoordelingen in totaal

Het product is zonder twijfel fantastisch. Mooi afgewerkt en net zoals ik het op de site zelf kon opmaken. Een minpunt is voor mij de klantbinding. Al een 2de keer krijg ik enkele dagen na het bestellen een bericht dat er net dan een actie is voor het product dat ik net besteld heb. De eerste keer dacht ik nog aan toeval. Nu kan ik die reflectie niet meer maken. Als dit een commerciële strategie is, dan moet ik zeggen dat ik die vreemd vind en dat die voor mij niet werkt. Ik schrijf mij uit bij de nieuwsbrief.

18 sep 2024
Ik heb twee weken geleden een bestelling geplaatst. Na een paar dagen ontving ik een e-mail dat mijn bestelling vertraagd was en dat, zonder tegenbericht, mijn bestelling de volgende dag verzonden zou worden. Vervolgens hoorde ik weer een paar dagen niks. Ik heb toen zelf maar contact opgenomen en ik kreeg een reactie dat er technische problemen waren met de machine van de cadeaudozen. Gisteren heb ik mijn bestelling dan ontvangen. De cadeaudoos is een gewone kartonnen doos die bedrukt is, niet de mintgroene cadeaudoos die ik besteld had. Als je 6 euro extra betaalt voor een leuke verpakking, verwacht je toch iets anders. Ik heb een mail gestuurd en vandaag de hele middag proberen te bellen. Telefonisch zijn alle medewerkers steeds in gesprek en via de mail hoor ik ook niets. Mijn ervaring met dit bedrijf is tot nu toe echt niet goed.

Beoordelingen voor bulbby.com/nl

Sorry, we konden niet vinden wat je zocht...

Probeer een andere filter voor een nieuw resultaat.

Reset alle filters