gkazas.com/nl- Logo - Beoordelingen

gkazas.com/nl

169 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.660 beoordelingen in totaal

10 sep 2024
Het gemak is groot, je hebt bovendien, afgestemd op de hoeveelheid die je ongeveer gebruikt, altijd genoeg van deze heerlijke olie in huis. Een olie waarvan de herkomst een ´korte lijn´ heeft. Ik hoef u alleen nog maar te herinneren aan de koelvloeistof die ooit aan wijn werd toegevoegd... Verzending is betrouwbaar, het ging wel 1x fout maar in anderhalf jaar valt dat mee. Prijs is nog steeds stabiel, wordt die verhoogt dan haak ik wel af. Het moet wel leuk blijven!;)

19 aug 2024
Heb het pas in huis dus kan er nog niet over oordelen!

Beoordelingen voor gkazas.com/nl

Smaakvolle olijfolie

De olijfolie is erg smaakvol, geeft lekkere toevoeging in de maaltijd, zelf in Aziatische keuken. Snelle service....
24 sep 2024
fijne olie en snelle levering in goede verpakking
1 okt 2024
Super fijne smaakvolle olijfolie. Aanrader.
KV
Klaas v.
Ballum
23 sep 2024
Mooi vlot bezorgd, wel duur geworden
Antwoord van gkazas.com/nl
24 sep 2024
Hi Klaas-Andre, Dank voor je review. We lichten graag toe waarom de prijs voor onze biologische extra vierge olijfolie zo is gestegen. De prijs voor onze olijfolie is op dit moment zo laag als mogelijk. Zie hier twee stukken waarin wij wat meer vertellen over de kwaliteit van olijfolie en de redenen van de prijsstijgingen van olijfolie wereldwijd. De prijs voor extra vierge olijfolie is over de afgelopen twee jaar namelijk drie keer zo duur geworden. 1. https://gkazas.com/nl/magazine/stijgende-olijfolie-prijzen/ leggen we meer uit over waarom de prijzen voor (extra vierge) olijfolie zo stijgen 2. https://gkazas.com/nl/beste-olijfolie-interview-floris/ leggen we uit wat een goede olijfolie maakt. Zo kun je onze olijfolie vergelijken met alternatieven en een weloverwogen keuze maken :) Kortgezegd kunnen wij als bedrijf niet anders dan de prijzen verhogen. Wanneer we dat niet doen zullen we volgend jaar niet meer bestaan dan wel onze prachtige olijfolie niet meer aan kunnen bieden. Dit is al een hele mooie prijs voor deze prachtige kwaliteit.
19 sep 2024
Heel lekker! Zeker aanrader.
30 sep 2024
30 sep 2024
27 sep 2024
26 sep 2024
10 sep 2024
5 sep 2024
Jullie zijn te snel met deze vraag. Ik ben blij met het blikje maar heb het nog niet gebruikt. Ik maak eerst mijn huidige fles olijfolie leeg. Misschien kunnen jullie aangeven dat er een recensie volgt na 4 weken. Dan weet je dat je het voor die tijd geproefd moet hebben.
19 aug 2024
Lekkere olijfolie. Snelle respons van klantendienst en ook supersnelle levering. Ik had het testblikje de volgende dag al in huis. Ik zoek nog meerdere recepten om deze olijfolie puur te kunnen proeven.
24 aug 2024

De website is duidelijk en overzichtelijk. Ik had een proefblikje aangevraagd, wat ook erg gemakkelijk ging. Super leuk ook dat dit kan! Ik ga zeker vaker deze olijfolie kopen!
11 sep 2024
Wat kan beter: bij 5l een lege liter of halve liter fles bij leveren. Prijs is hoger dan bij andere webshops, dus kan net dat extra service zijn.
30 aug 2024
Het ruikt en smaakt heerlijk! Ik waan me zo weer op vakantie :) ben groot fan en heb nu een abbo voor een half jaar!