gkazas.com/nl- Logo - Beoordelingen

gkazas.com/nl

169 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.660 beoordelingen in totaal

10 sep 2024
Het gemak is groot, je hebt bovendien, afgestemd op de hoeveelheid die je ongeveer gebruikt, altijd genoeg van deze heerlijke olie in huis. Een olie waarvan de herkomst een ´korte lijn´ heeft. Ik hoef u alleen nog maar te herinneren aan de koelvloeistof die ooit aan wijn werd toegevoegd... Verzending is betrouwbaar, het ging wel 1x fout maar in anderhalf jaar valt dat mee. Prijs is nog steeds stabiel, wordt die verhoogt dan haak ik wel af. Het moet wel leuk blijven!;)

19 aug 2024
Heb het pas in huis dus kan er nog niet over oordelen!

Beoordelingen voor gkazas.com/nl

17 jul 2024
15 jul 2024
15 jul 2024
2 jul 2024
18 okt 2023

Leuke actie!

De actie is erg leuk.. een ambachtelijk product.Helaas, voor mij, laat de smaak te wensen over. Ik miste er toch iets in. Wellicht ben ik te verwend qua smaak maar ik vond het nog al vlak. Weinig diepgang.Neemt niet weg dat het wel een goed product is om mee te werken.Als basis voor een mayonaise of om delicate dingen in te bakken is het zeker geschikt. De smaak van de olie neemt dan de smaak van het product niet weg wat het bij andere olie wel doet.Het had 5 sterren gekregen als het net wat meer diepgang had gehad.Ik beveel het zeker aan als basis.
Geïmporteerde beoordeling

Zodra het eind in zicht is bestel ik nieuwe!!!

Door een koe intolerantie gebruik ik heel veel olijfolie, mijn favorite olie was Palestijnse olie, die iemand voor me maakte, sindsdien ben ik heel erg op zoek gegaan en door op een markt in de buurt van Beverwijk aan het strand, ben ik in aanraking gekomen met jullie olie!!! Sindsdien gebruik ik die dus, met veel plezier!!Warme groet!! Tiny!
21 nov 2023

Heel fijne biologische olijfolie

Wat goed is behouden. Prijs is wel flink verhoogd maar de wereld is gek aan het veranderen. Ik kan het voorlopig alleen maar accepteren.
Geïmporteerde beoordeling

Very expensive but also very good

I was chocked by the fact that in just a couple of months the price raised 50%!

Gebruik al jaren Kretaanse olijfolie

dus opzoek naar een vervanger. Klein busje gekocht en helemaal goed. Blij mee!

Heerlijk.

Bakt fijn, ruikt lekker en is heerlijk van smaak.
11 jun 2024
Geïmporteerde beoordeling

Leuke, vrolijke website snelle levering top.

Goed, snel en verdomd lekkere olijfolie.
13 mei 2024

Lekker snel bezorgd

Snel bezorgd
31 okt 2023
Geïmporteerde beoordeling

Heel goede olie en smakelijk

Zie boven