Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.
Meest relevante positieve beoordeling
26 sep 2023
Geverifieerde beoordeling
Ik heb mooie Mona schoenen besteld en direkt betaald. het zijn schoenen die precies passen en helemaal mijn smaak. Helaas moest ik er meer dan een week op wachten. Bovendien werden ze een week later met 40% korting aangeboden, dat was wel zuur. Verder heb ik [nog] geen problemen gehad met Wenz. De 4 punten zijn dan ook een aansporing om het altid NOG beter te willen doen!
Ingevuld in 3 maandelijkse termijnen te betalen. Bezorgen ze de bestelling op n verkeerd, niet door mij opgegeven afhaalpunt en zit er n bon bij betalen binnen 14 dagen. Klantenservice gebeld, dat doen wij niet meer. Ja mevrouw, maar t staat er wel dat t mogelijk is. Nee, wij willen ermee stoppen met in termijnen betalen. Waarom heeft u dat niet aangepast? Tja, dat gaat niet zo gemakkelijk. Maar u kunt alles terugsturen...nou ja, wat n service!!
Ik heb mooie Mona schoenen besteld en direkt betaald. het zijn schoenen die precies passen en helemaal mijn smaak. Helaas moest ik er meer dan een week op wachten. Bovendien werden ze een week later met 40% korting aangeboden, dat was wel zuur. Verder heb ik [nog] geen problemen gehad met Wenz. De 4 punten zijn dan ook een aansporing om het altid NOG beter te willen doen!
Beoordeling melden
Antwoord van Wenz.nl
27 sep 2023
Hartelijk dank voor uw beoordeling en het delen van uw feedback. Wij gaan dit doorgeven. Met vriendelijke groet, Team Wenz
17 okt 2023
Geverifieerde beoordeling
Verzendbericht
Ik vind het erg lastig dat ik geen bericht krijg dat het pakket verzonden is en wanneer het dan geleverd gaat worden. Ook het retour zenden geeft mij geen verzendbewijs, zodat ik geen bewijs heb dat ik het inderdaad ingeleverd heb. Ik heb hierover met DHL gebeld, maar die geven aan dat dit bij WENZ ligt.
Beoordeling melden
Antwoord van Wenz.nl
18 okt 2023
Dank u wel voor uw beoordeling. Er is inderdaad momenteel een storing waarbij deze e-mails niet worden verzonden. Onze welgemeende excuses hiervoor. Wij doen ons uiterste best om dit op te lossen. Met vriendelijke groet, Team Wenz
Ik vind de afhandeling van de bestellingen goed duidelijk en komt netjes aan.
Enige wat ik soms onduidelijk vind zijn op de site dat de benaming van enkele kleding onderdelen wisselt BIJV. De ene keer is het lente tot op de knie en kan dan enkele weken later lang zijn.
Beoordeling melden
Antwoord van Wenz.nl
3 jan 2024
Dank u wel voor uw beoordeling.Met vriendelijke groet, Team Wenz
12 feb 2024
Geverifieerde beoordeling
Koop al vele jaren bij Wenz tot volle tevredenheid. Groot assortiment en helemaal mijn smaak. Heel erg jammer dat ze weggaan en ik opnieuw moet gaan zoeken naar een soortgelijke winkel.
Kleine hoop op een herstart !
Beoordeling melden
12 dec 2023
Geverifieerde beoordeling
Als iets terug gaat en een kleinere maat weer besteld waar de eerste vest korting op zat dan ook de rekening weer met korting op sturen en niet de volle prijs
Beoordeling melden
Antwoord van Wenz.nl
13 dec 2023
Dank u wel voor uw beoordeling en feedback.Als de nieuwe maat wel naar wens is, wilt u dan een e-mail sturen met uw gegevens naar webcare@wenz.nl?
Met vriendelijke groet, Team Wenz