EUROTOPS NL- Logo - Beoordelingen

EUROTOPS NL

1.189 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.714 beoordelingen in totaal

De bestelde artikelen waren goed, maar het beloofde cadeau (Switch piloten horloge) werd niet geleverd, maar door lelijk en niet lopend vervangend exemplaar. Bezwaar gemaakt en ter compensatie zijn door Eurotops 2 andere horloges toegezonden. Ik blijf van mening, dat hetgeen je op het bestelformulier aankruist ook moet leveren en niet vervangen wordt iets anders, omdat het artikel zogenaamd is uitverkocht
HS
Henk S.
Stadskanaal

Krijg brief nav mijn bestelling dat ik te veel teruggestuurd heb van artikelen die om wat voor reden dan ook niet bevielen. Ik praat over 7!!!!!!! jaar geleden want ik mocht niet meer bestellen vanwege bovenstaande. Welaan na die 7 jaar dacht ik ik ga weer wat bestellen voor EUR 5,95 dat gedaan en betaald. Na een week of 2 krijg ik een brief weer met de reden dat ik niet kan bestellen. Ondertussen is het geld al betaald en krijg ik op de email het bericht dat artikel verstuurd is. Gebeld met dit bedrijf een mevrouw aan de telefoon die zegt ik kan niet in de pc want er is een storing geef klantnummer maar, gek dat ze toen gelijk mijn naw wist. Ze zou overleggen en ik zou terug gemaild worden. Nou dat is ruim een week geleden maar ze moet nog bellen en het pakkettje zou onderweg zijn. Ik ga hier wel melding bij de cons. bond over maken,want ik voel mijn zo wel niet serieus genomen.
WV

Beoordelingen voor EUROTOPS NL

Verbeterpunt: Het op de hoogte houden van de klant over retour gestuurde defect geraakte producten
HV
Henk V.
Ugchelen

Produkt uitstekend, verzending van Eurotops is traag

Het produkt is zoals gewoonlijk keurig, het verzenden vind ik, voor binnen Europa vrij lang duren
15 nov 2023
Goede kwaliteit van goederen en Eurotops een klantvriendelijke bedrijf en goede klantenservice.
Tot op heden ben ik tevreden met de bestelde goederen die goed geleverd en ontvangen zijn
JV
Joop v.
Almere
10 jun 2024
Goed product. Goede kwaliteit. Goede pasvorm. Best wel prijzig. Maar dan heb je ook wat.
RE
Rick E.
ZOETERMEER
12 mei 2024
Artikel en bezorging prima in orde, echter een veel te grote doos die 90% lucht bevatte.
16 mei 2024
Dank u voor uw beoordeling. We zijn blij om te horen dat u tevreden was met het artikel en de levering. Hier bij ons bedrijf streven we naar maximale efficiëntie op het gebied van verpakkingsmaterialen, terwijl we ook de veiligheid en beveiliging van onze producten tijdens verzending garanderen. Wij betreuren het dat dit niet tot uiting kwam in uw ervaring en hopen dat u in de toekomst meer tevreden bent met uw aankoop.
2 jun 2024
Ik een neus/oorhaak knipper gekocht, helaas een miskoop. Het werkt niet naar behoren.
8 jun 2024
Bedankt voor het delen van uw ervaring met ons. Het spijt ons te horen dat het product niet aan uw verwachtingen voldeed. Bij ons bedrijf streven we er altijd naar om onze klanten kwaliteitsproducten te leveren die voldoen aan hun behoeften en verwachtingen. We begrijpen hoe teleurstellend het is als dit niet gebeurt en we verontschuldigen ons voor het ongemak. Nogmaals bedankt voor uw feedback.
PV
PAR V.
Ravenstein
2 jun 2024
Goede prijs/kwaliteit verhouding bij hin producten. Veel variatie. Levering in orde.
8 jun 2024
Bedankt voor uw positieve feedback over de prijs-kwaliteitverhouding van onze producten, evenals de verscheidenheid aan opties en de tijdige levering. Bij ons bedrijf streven we ernaar om klanten kwaliteitsproducten tegen concurrerende prijzen aan te bieden, evenals een ruime keuze om uit te kiezen. We zijn blij dat u tevreden was met uw aankoop en we kijken ernaar uit om u in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn.
DV
Durk v.
Winterswijk
Complete en duidelijke informatie. Het product komt overeen met de beschrijving.
Antwoord van EUROTOPS NL
Bedankt voor de positieve feedback. Het verheugt ons dat u de verstrekte informatie volledig en duidelijk vond, en dat het product voldeed aan de beschrijving. We zijn er trots op dat we producten en diensten van hoge kwaliteit leveren, en het is fijn om te weten dat we aan uw verwachtingen hebben voldaan. Bedankt dat u een gewaardeerde klant bent.
Adequaat handelen en op de hoogte houden van de gang van zaken bij een estelling
Antwoord van EUROTOPS NL
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen. Wij nemen alle feedback van onze klanten serieus en streven ernaar om elke keer weer een uitstekende service te bieden. Bij ons bedrijf staat klanttevredenheid boven alles en wij waarderen uw input. We zijn blij dat u zich goed geïnformeerd voelde over het proces van de estelling en danken u voor uw steun.
zij zorgden voor een snelle en accurate levering en dat exact waar je voor gaat.
Antwoord van EUROTOPS NL
Bedankt voor uw positieve feedback over onze snelle en accurate levering. We zijn er trots op dat we een betrouwbare service bieden die ervoor zorgt dat onze klanten hun bestellingen op tijd en nauwkeurig ontvangen. Bij ons bedrijf streven we ernaar om voortdurend producten en diensten van hoge kwaliteit te leveren en klanttevredenheid boven alles te stellen. Wij waarderen uw vriendelijke woorden en hopen dat u tevreden blijft over onze diensten.
DV
Dirk v.
Zuidhorn
Handig hulpmiddel voor beter zicht via grotere achteruitkijkspiegel in de auto
AV
Art V.
Nieuwegein
Netjes en op de afgesproken tijd. Bestelling duurt over het algemeen een week
Antwoord van EUROTOPS NL
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw feedback achter te laten. We zijn blij om te horen dat we aan uw verwachtingen op het gebied van tijdigheid hebben kunnen voldoen. Bij Eurotops is het onze missie om tijdig producten van topkwaliteit te leveren, en het is bemoedigend om te weten dat we op de goede weg zijn. Nogmaals bedankt voor uw vriendelijke woorden.
13 mei 2024
Track en trace via GLS werk minder goed als bijvoorbeeld PostNL of die DHL!
8 jun 2024
Hartelijk dank voor uw feedback. Wij doen er alles aan om onze klanten de best mogelijke service te bieden en stellen uw input zeer op prijs. Wij begrijpen dat tracking en tracing via GLS anders werkt dan bij andere providers zoals PostNL of DHL. Ons doel is echter om kwaliteitsservice te bieden met transparantie in elke stap van het proces. Wij stellen uw mening zeer op prijs en danken u dat u de tijd heeft genomen om ons uw feedback te geven.
WV
Wim v.
Rijswijk zH
24 apr 2024
Vrij snel geleverd en paste correct. Kleur vrijwel conform verwachting.
25 apr 2024
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling achter te laten. We zijn blij om te horen dat uw bestelling snel is geleverd en goed past. Wij waarderen uw positieve feedback dat de kleur dicht bij uw verwachtingen ligt. Bij ons bedrijf streven we naar een uitstekende klantervaring door producten te leveren die aan de verwachtingen voldoen met snelle levertijden. Hartelijk dank voor uw steun!
24 feb 2024

DOEN ALS BELOOFD!

BELOOFDE LEVERTIJD WERD WAAR GEMAAKT. KWALITEIT KLOPTE MET VERWACHTING.
24 feb 2024
Hartelijk dank voor uw feedback! We zijn blij om te horen dat we aan uw verwachtingen op het gebied van levering en kwaliteit hebben voldaan. Bij ons bedrijf heeft klanttevredenheid de hoogste prioriteit en wij streven ernaar om uitstekende producten en diensten te leveren. Bedankt dat u een trouwe klant bent en dat u de tijd heeft genomen om deze recensie achter te laten.
AV
4 feb 2024
Na een defecte levering is mijn vervangende bestelling goed aangekomen.
Antwoord van EUROTOPS NL
Dank u voor uw beoordeling. We waarderen het dat u ons de kans geeft om het goed te maken, en we zijn blij dat uw vervangende bestelling zonder problemen is ontvangen. Bij Eurotops streven we ernaar om altijd een superieure klantervaring te bieden, en het spijt ons voor het ongemak dat dit veroorzaakt kan hebben. We hopen dat deze kwestie onze toewijding aan onze klanten niet in een kwaad daglicht stelt. Nogmaals bedankt voor uw begrip.
Producten van goede kwaliteit. Bestelling is soms wel erg lang onderweg
Antwoord van EUROTOPS NL
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen. We zijn blij dat u onze producten van goede kwaliteit vindt. Wij begrijpen uw frustratie over de levertijd en streven ernaar om altijd een bevredigende bezorgservice te bieden. Bij ons bedrijf is klanttevredenheid een van onze topprioriteiten en we doen er alles aan om een positieve winkelervaring te garanderen. Hartelijk dank voor uw feedback!
24 apr 2024
Snel gereageerd na fout besteldienst bestelling binnen 1dag geleverd
25 apr 2024
Hartelijk dank voor uw feedback! We zijn blij om te horen dat we snel konden reageren en de fout met uw bestelling konden herstellen. Bij ons bedrijf streven we ernaar om de best mogelijke klantenservice te bieden en ervoor te zorgen dat alle bestellingen met de grootste zorg worden behandeld. Nogmaals bedankt voor uw recensie!
20 apr 2024
Komen afspraken goed na en is helder en duidelijk over wat te doen
23 apr 2024
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen! We zijn blij om te horen dat ons team zich aan de afspraken houdt en communiceert over wat er gedaan moet worden. Hier bij Eurotops vinden we het belangrijk om onze klanten uitstekende service en duidelijke communicatie te bieden. We kijken ernaar uit om u ook in de toekomst van dienst te kunnen zijn!