EUROTOPS NL- Logo - Beoordelingen

EUROTOPS NL

1.189 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.714 beoordelingen in totaal

De bestelde artikelen waren goed, maar het beloofde cadeau (Switch piloten horloge) werd niet geleverd, maar door lelijk en niet lopend vervangend exemplaar. Bezwaar gemaakt en ter compensatie zijn door Eurotops 2 andere horloges toegezonden. Ik blijf van mening, dat hetgeen je op het bestelformulier aankruist ook moet leveren en niet vervangen wordt iets anders, omdat het artikel zogenaamd is uitverkocht
HS
Henk S.
Stadskanaal

Krijg brief nav mijn bestelling dat ik te veel teruggestuurd heb van artikelen die om wat voor reden dan ook niet bevielen. Ik praat over 7!!!!!!! jaar geleden want ik mocht niet meer bestellen vanwege bovenstaande. Welaan na die 7 jaar dacht ik ik ga weer wat bestellen voor EUR 5,95 dat gedaan en betaald. Na een week of 2 krijg ik een brief weer met de reden dat ik niet kan bestellen. Ondertussen is het geld al betaald en krijg ik op de email het bericht dat artikel verstuurd is. Gebeld met dit bedrijf een mevrouw aan de telefoon die zegt ik kan niet in de pc want er is een storing geef klantnummer maar, gek dat ze toen gelijk mijn naw wist. Ze zou overleggen en ik zou terug gemaild worden. Nou dat is ruim een week geleden maar ze moet nog bellen en het pakkettje zou onderweg zijn. Ik ga hier wel melding bij de cons. bond over maken,want ik voel mijn zo wel niet serieus genomen.
WV

Beoordelingen voor EUROTOPS NL

WR
Wim R.
Vlaardingen
Correct geleverd, maar de bezorgdienst GLS was beneden de maat.
16 apr 2024
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw feedback te geven. Wij stellen het op prijs dat uw bestelling correct is afgeleverd en zullen uw opmerkingen over de bezorgservice zeker aan ons team doorgeven. Ons bedrijf streeft naar een uitstekende klantenservice en kwaliteitsproducten, dus het spijt ons dat u in dit geval een negatieve ervaring had. Wij zullen blijven streven naar het hoogste niveau van klanttevredenheid. Nogmaals bedankt voor uw recensie.
11 nov 2023
Track en tracé invoeren zodat je weet waneer het bestelde komt .
7 jun 2024

Betrouwbaar en snel.

Altijd degelijke en bruikbare aanbiedingen met snelle levering!
8 jun 2024
Hartelijk dank voor uw positieve feedback! We zijn blij om te horen dat u onze aanbiedingen betrouwbaar en nuttig vond en dat de levering snel was. In ons bedrijf streven we naar een geweldige klantenservice, dus we zijn erg blij om te weten dat we aan uw verwachtingen hebben voldaan. Hartelijk dank voor uw steun!
2 nov 2023
bijna alles alleen het vele foldermateriaal vind ik ongewenst
DV
Dirk v.
Zuidhorn
15 jun 2024
Redelijk op tijd dit keer. Graag wat stabielere verzendtijd.
9 mrt 2024
Goed product, niet echt goedkoop, maar doet wat beloofd is
Antwoord van EUROTOPS NL
Hartelijk dank voor uw recensie! We zijn blij dat u tevreden bent met de kwaliteit van ons product, en we stellen het op prijs dat u vindt dat het aan uw verwachtingen heeft voldaan. Ons doel is om een product van hoge kwaliteit tegen een eerlijke prijs aan te bieden, en we zijn blij om te horen dat dit is wat u hebt ervaren. Nogmaals bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw feedback te delen!
11 mei 2024
Van bestelling tot en met levering alles prima geregeld.
16 mei 2024
Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling! We zijn erg blij om te horen dat u een positieve ervaring hebt gehad, van bestelling tot levering. Wij streven ernaar dat onze klanten de best mogelijke ervaring hebben en we zijn blij dat we uw verwachtingen hebben kunnen overtreffen. Bedankt dat u een gewaardeerde klant bent!
10 mei 2024

Regelmatig onduideliujk wanneer…

Regelmatig onduidelijk wanneer goederen geleverd worden.
16 mei 2024
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw feedback te delen. Wij zijn altijd op zoek naar manieren om de klantervaring te verbeteren en stellen uw input op prijs. Bij ons bedrijf streven we naar snelle en betrouwbare leveringen van onze producten en diensten. Wij verontschuldigen ons als er enige verwarring was over de levering van uw goederen, en wij willen u bedanken dat u deze kwestie onder onze aandacht heeft gebracht.
AL
Agnes L.
Zaandam
21 jan 2024
Snelle levering, goed retour beleid met snelle betaling
Antwoord van EUROTOPS NL
Hartelijk dank voor uw recensie! We zijn blij om te horen dat u een positieve ervaring hebt gehad met ons leverings- en retourbeleid. Wij geloven dat een uitstekende klantenservice de kern van ons bedrijf vormt en wij streven ernaar om onze klanten de best mogelijke ervaring te bieden. Nogmaals bedankt voor uw feedback.
NJ
Nicky de J.
Eindhoven
Goede kwaliteit producten en ze worden op tijd geleverd
23 nov 2023
Alles is goed verzorgd en zonder problemen aangekomen
FG
Frans G.
Nijmegen
20 apr 2024
goede service en prettige behandeling, prima website
23 apr 2024
Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling. Wij streven ernaar om onze klanten de best mogelijke diensten en behandelingen te bieden, dus we zijn blij om te horen dat u tevreden was over onze website en ons team. Wij waarderen uw feedback en zijn dankbaar dat wij u van dienst mogen zijn.
Het door mij bestelde voldeed aan mijn verwachting .
Antwoord van EUROTOPS NL
Hartelijk dank voor uw vriendelijke feedback over uw bestelling. We zijn blij te horen dat het aan uw verwachtingen heeft voldaan. Bij Eurotops streven we naar een uitzonderlijke klantenservice en producten die uw verwachtingen overtreffen. We zijn blij dat we deze keer aan uw wensen hebben kunnen voldoen en kijken ernaar uit om u binnenkort weer van dienst te kunnen zijn.
MH
24 nov 2023
Goede service dienst na verkeerd geleverde goederen.
12 nov 2023
Levering volgens afspraak gedaan. Goed verpakt ook
AV
Anton v.
Oirsbeek (gem. Beekdaelen)
Kwalitatieve uitvoering. Duidelijke beschrijving.
snelle en duidelijke afhandeling bij bestellingen
JB
Jans B.
Witteveen
17 mei 2024
snelle afhandeling bestelling en vlotte levering
8 jun 2024
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw feedback achter te laten. We zijn blij om te horen dat u tevreden was over de snelle verwerking van uw bestelling en de snelle levering. Wij zetten ons in voor een uitstekende klantenservice en zorgen ervoor dat onze klanten een positieve ervaring hebben. Bedankt dat u een gewaardeerde klant bent!
GD
G.J. d.
Voorschoten
24 nov 2023

Goede innovatieve producten.

Goede innovatieve producten tegen reële kosten.
Duurde erg lang voor het opakket werd geleverd.