EUROTOPS NL- Logo - Beoordelingen

EUROTOPS NL

1.189 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.714 beoordelingen in totaal

De bestelde artikelen waren goed, maar het beloofde cadeau (Switch piloten horloge) werd niet geleverd, maar door lelijk en niet lopend vervangend exemplaar. Bezwaar gemaakt en ter compensatie zijn door Eurotops 2 andere horloges toegezonden. Ik blijf van mening, dat hetgeen je op het bestelformulier aankruist ook moet leveren en niet vervangen wordt iets anders, omdat het artikel zogenaamd is uitverkocht
HS
Henk S.
Stadskanaal

Krijg brief nav mijn bestelling dat ik te veel teruggestuurd heb van artikelen die om wat voor reden dan ook niet bevielen. Ik praat over 7!!!!!!! jaar geleden want ik mocht niet meer bestellen vanwege bovenstaande. Welaan na die 7 jaar dacht ik ik ga weer wat bestellen voor EUR 5,95 dat gedaan en betaald. Na een week of 2 krijg ik een brief weer met de reden dat ik niet kan bestellen. Ondertussen is het geld al betaald en krijg ik op de email het bericht dat artikel verstuurd is. Gebeld met dit bedrijf een mevrouw aan de telefoon die zegt ik kan niet in de pc want er is een storing geef klantnummer maar, gek dat ze toen gelijk mijn naw wist. Ze zou overleggen en ik zou terug gemaild worden. Nou dat is ruim een week geleden maar ze moet nog bellen en het pakkettje zou onderweg zijn. Ik ga hier wel melding bij de cons. bond over maken,want ik voel mijn zo wel niet serieus genomen.
WV

Beoordelingen voor EUROTOPS NL

23 dec 2023
Verzendkosten lager maken
23 mrt 2024
Veel keuze en betaalbaar
Antwoord van EUROTOPS NL
Hartelijk dank voor uw vriendelijke recensie. We zijn blij dat u onze selectie betaalbaar vindt. Wij streven ernaar om producten van hoge kwaliteit tegen een concurrerende prijs te leveren en tegelijkertijd een uitstekende klantenservice te handhaven. Wij waarderen uw steun en kijken ernaar uit om u in de toekomst nog meer geweldige producten te kunnen bieden.
Alles, niets veranderen
Antwoord van EUROTOPS NL
Bedankt dat u de tijd neemt om uw gedachten met ons te delen. Wij waarderen uw feedback en nemen alle beoordelingen van klanten serieus. Bij ons bedrijf streven we ernaar om onze diensten voortdurend te verbeteren en onze klanten de best mogelijke ervaring te bieden. We streven ernaar om veranderingen door te voeren waar iedereen baat bij heeft, terwijl we dezelfde kernwaarden behouden die dit bedrijf succesvol maken. Nogmaals bedankt voor uw waardevolle feedback.
11 mei 2024
snel en goed afgeleverd
16 mei 2024
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw feedback te geven. We zijn blij om te horen dat uw bestelling snel is geleverd en dat u er tevreden over was. Hier bij ons bedrijf is het altijd ons doel om onze klanten service en producten van de hoogste kwaliteit te bieden. Wij waarderen uw steun en kijken ernaar uit om u in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn.
HB

Alles volgens planin

Alles volgens planning
gewoon zoals het hoort
Antwoord van EUROTOPS NL
Dank u voor uw beoordeling. Als bedrijf streven wij ernaar om de best mogelijke klantervaring te leveren en wij zijn dankbaar voor uw feedback. Wij waarderen onze klanten en zijn er trots op dat we een kwaliteitsservice kunnen bieden. Uw feedback helpt ons om onze diensten voortdurend te verbeteren, zodat we aan de behoeften van onze klanten kunnen voldoen. Bedankt dat u de tijd hebt genomen om uw gedachten met ons te delen!
PRIJS, VLOTTE SERVICE
Antwoord van EUROTOPS NL
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons bedrijf te beoordelen! Wij waarderen uw vriendelijke woorden over onze prijzen en snelle service. Bij Eurotops streven we naar een uitstekende klantenservice en concurrerende prijzen. Wij waarderen uw feedback en kijken ernaar uit om u in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn.
De site werkt goed.
19 nov 2023
Goed en niet te duur
31 mei 2024

Correcte behandeling

Correct behandelen.
8 jun 2024
Dank u voor uw beoordeling. Wij waarderen uw feedback en zijn blij om te horen dat u correct bent behandeld. We zijn er trots op dat we onze klanten de allerbeste service kunnen bieden en streven ernaar dat iedereen gerespecteerd en gewaardeerd wordt. Hartelijk dank voor uw voortdurende steun.
De snelle aflevering
Antwoord van EUROTOPS NL
Bedankt voor uw beoordeling en voor het benadrukken van onze snelle levering. Wij zetten ons in voor een uitstekende klantenservice en streven er altijd naar om alle bestellingen zo snel mogelijk te leveren. Wij waarderen uw feedback en danken u voor uw zaken.
21 jan 2024
mooie wekker, handig
Antwoord van EUROTOPS NL
Bedankt voor het achterlaten van een positieve beoordeling over onze wekker! We zijn blij dat u het nuttig vond en waarderen uw steun. Wij streven ernaar om innovatieve producten te maken die klanten helpen om hun leven efficiënter in te richten, en feedback zoals die van u motiveert ons om te blijven doen wat we doen. Nogmaals bedankt!
28 apr 2024
og, gnirevel ellenS
30 apr 2024
Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om uw feedback met ons te delen. Wij waarderen het dat u de tijd heeft genomen om ons over uw ervaring te vertellen. Wij streven ernaar om onze klanten uitzonderlijke service te bieden en het is bemoedigend om te horen dat wij dat voor u hebben bereikt. Wij danken u voor uw vriendelijke woorden en hopen dat u deel zult blijven uitmaken van onze gemeenschap.
Keurige verzending
16 apr 2024
Hartelijk dank voor uw recensie! We zijn blij om te horen dat uw bestelling op tijd bij u is afgeleverd. Bij ons bedrijf streven we naar een uitstekende klantenservice en zorgen we ervoor dat onze klanten hun bestellingen snel ontvangen. Wij waarderen uw vriendelijke feedback en hopen dat u tevreden blijft over onze producten en diensten. Fijne dag!
5 jun 2024
Was helemaal goed!
8 jun 2024
Hartelijk dank voor uw positieve feedback! We zijn blij om te horen dat onze service naar wens was en dat u een goede ervaring had. Bij ons bedrijf zetten we ons in om de best mogelijke service te bieden en we zijn blij om te weten dat we dat doel bij u hebben bereikt. Wij waarderen uw steun en hopen u snel weer te zien!
Snellere levering
4 mei 2024
7 mei 2024
Hartelijk dank voor uw recensie! We zijn blij om te horen dat de levering van uw bestelling snel is verlopen. Bij Eurotops streven we ernaar om onze klanten de best mogelijke service en een positieve ervaring te bieden. Bedankt dat u voor ons hebt gekozen.
30 apr 2024
Nu ,is heel goed.
3 mei 2024
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw feedback over ons bedrijf te geven. Wij waarderen uw vriendelijke woorden en zijn blij dat u een positieve ervaring had. Bij Eurotops streven we ernaar om onze klanten diensten en producten van de hoogste kwaliteit te leveren. Wij zijn altijd op zoek naar manieren om ons aanbod en onze klantervaring te verbeteren. Nogmaals bedankt dat u voor ons hebt gekozen, het was een genoegen om u van dienst te zijn!