EUROTOPS NL- Logo - Beoordelingen

EUROTOPS NL

1.189 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.714 beoordelingen in totaal

De bestelde artikelen waren goed, maar het beloofde cadeau (Switch piloten horloge) werd niet geleverd, maar door lelijk en niet lopend vervangend exemplaar. Bezwaar gemaakt en ter compensatie zijn door Eurotops 2 andere horloges toegezonden. Ik blijf van mening, dat hetgeen je op het bestelformulier aankruist ook moet leveren en niet vervangen wordt iets anders, omdat het artikel zogenaamd is uitverkocht
HS
Henk S.
Stadskanaal

Krijg brief nav mijn bestelling dat ik te veel teruggestuurd heb van artikelen die om wat voor reden dan ook niet bevielen. Ik praat over 7!!!!!!! jaar geleden want ik mocht niet meer bestellen vanwege bovenstaande. Welaan na die 7 jaar dacht ik ik ga weer wat bestellen voor EUR 5,95 dat gedaan en betaald. Na een week of 2 krijg ik een brief weer met de reden dat ik niet kan bestellen. Ondertussen is het geld al betaald en krijg ik op de email het bericht dat artikel verstuurd is. Gebeld met dit bedrijf een mevrouw aan de telefoon die zegt ik kan niet in de pc want er is een storing geef klantnummer maar, gek dat ze toen gelijk mijn naw wist. Ze zou overleggen en ik zou terug gemaild worden. Nou dat is ruim een week geleden maar ze moet nog bellen en het pakkettje zou onderweg zijn. Ik ga hier wel melding bij de cons. bond over maken,want ik voel mijn zo wel niet serieus genomen.
WV

EW
Emily W.
Alblasserdam
Antwoord van EUROTOPS NL
Dank u voor uw beoordeling. We zijn erg blij om te horen dat u een positieve ervaring had met onze bezorgdienst. Bij Eurotops streven we ernaar om onze klanten de best mogelijke winkelervaring te bieden. Het verheugt ons dat u tevreden was over de snelheid van de levering van uw bestelling. Bedankt dat u voor ons hebt gekozen!
Antwoord van EUROTOPS NL
Hartelijk dank voor uw recensie! We zijn blij om te horen dat uw levering snel was. Bij Eurotops streven we er altijd naar om aan de behoeften van onze klanten te voldoen en een efficiënte levering van onze producten te garanderen. Wij waarderen uw feedback en kijken ernaar uit om u in de toekomst van dienst te zijn.
Antwoord van EUROTOPS NL
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw feedback met ons te delen! We zijn blij om te horen dat u een positieve ervaring had met onze bezorgdienst. Bij ons bedrijf streven we naar een persoonlijke klantenservice en we zijn blij dat we aan uw behoeften hebben kunnen voldoen. We kijken ernaar uit om in de toekomst met u te blijven samenwerken. Nogmaals bedankt!
Goede selectie
Antwoord van EUROTOPS NL
Hartelijk dank voor uw feedback. We zijn blij dat de selectie die we aanbieden u bevalt. Bij ons bedrijf streven we ernaar om klanten een geweldige winkelervaring te bieden en zijn we voortdurend op zoek naar manieren om dit te verbeteren. Nogmaals hartelijk dank voor uw beoordeling, want hierdoor begrijpen we de behoeften van onze klanten beter.
1 mei 2024
Goed geregeld
3 mei 2024
Hartelijk dank voor uw feedback! We zijn blij om te horen dat onze diensten aan uw verwachtingen voldeden. Het is altijd ons doel om onze klanten de best mogelijke ervaring te bieden. Wij waarderen uw vriendelijke woorden en kijken ernaar uit om in de toekomst weer met u samen te werken.
21 apr 2024
Geen klachten
23 apr 2024
Dank u voor uw beoordeling. We zijn blij om te horen dat u geen klachten heeft. Wij zijn er trots op dat wij onze klanten producten en diensten van de hoogste kwaliteit kunnen leveren, en wij waarderen uw steun.
16 apr 2024
Fijne webshop
18 apr 2024
Hartelijk dank voor uw vriendelijke beoordeling van onze webshop! We zijn zo blij dat u alles hebt kunnen vinden wat u nodig had en dat het winkelproces soepel is verlopen. Wij streven ernaar dat onze klanten een prettige ervaring hebben wanneer ze bij ons winkelen en waarderen uw feedback. Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw gedachten te delen!
Goed is goed.
Antwoord van EUROTOPS NL
Hartelijk dank voor uw vriendelijke woorden! We zijn altijd blij om te horen dat onze klanten een positieve ervaring met ons hebben gehad. Uw feedback is belangrijk voor ons en helpt ons ervoor te zorgen dat onze producten en diensten aan de hoogste kwaliteitsnormen voldoen. Hier bij Eurotops streven we ernaar om al onze klanten de beste service en de best mogelijke ervaring te bieden. Nogmaals bedankt voor uw recensie!
door gaan zo
Antwoord van EUROTOPS NL
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons bedrijf te beoordelen. Wij waarderen alle feedback die ons kan helpen om onze diensten te verbeteren. Wij streven ernaar om al onze klanten een prettige ervaring te bieden, en het spijt ons om te horen dat dit niet uw ervaring was. Onze klanten komen altijd op de eerste plaats en we zijn er trots op dat we een aangename sfeer creëren voor iedereen die ons bezoekt. Nogmaals hartelijk dank voor uw feedback, omdat het ons helpt om een goede service te blijven bieden.
28 apr 2024
gewoon goed
30 apr 2024
Hartelijk dank voor uw recensie! Wij waarderen uw vriendelijke woorden en zijn blij om te horen dat u een positieve ervaring met ons heeft gehad. Wij streven ernaar om onze klanten de best mogelijke service te bieden en nemen elke feedback serieus. Nogmaals bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw gedachten met ons te delen.
5 mei 2024
service!
7 mei 2024
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling over uw ervaring achter te laten. Wij waarderen uw feedback en zijn blij dat u onze service bevredigend vond. Bij ons bedrijf doen we ons best om een uitstekende klantenservice te bieden, en we zijn altijd op zoek naar manieren om te verbeteren. Nogmaals bedankt voor uw waardevolle feedback - het helpt ons om de best mogelijke service te blijven bieden.
30 mrt 2024
30 mrt 2024
Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen! We zijn blij om te horen dat u een positieve ervaring had en waarderen uw feedback. Ons team streeft ernaar om een uitstekende klantenservice te leveren en onze klanten de best mogelijke ervaring te bieden. Wij nemen feedback serieus en zullen die van u zeker in aanmerking nemen. Nogmaals bedankt voor uw waardevolle input!
niets
Antwoord van EUROTOPS NL
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw feedback te delen. Wij waarderen het dat u de tijd neemt om ons te laten weten hoe we het doen en hoe we ons kunnen verbeteren. Hier bij ons bedrijf streven we ernaar om onze klanten uitstekende service en een positieve ervaring te bieden. Wij zetten ons in voor onze kernwaarden van respect, integriteit en innovatie, en we zullen hard blijven werken om ervoor te zorgen dat al onze klanten een geweldige ervaring met ons hebben. Nogmaals bedankt voor uw beoordeling - het helpt ons om te blijven groeien en onze klanten beter van dienst te zijn.
nvt
Antwoord van EUROTOPS NL
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons feedback te geven. Wij waarderen alle feedback die we van onze klanten krijgen en zetten ons in voor een positieve ervaring. We zijn blij om te horen dat u een goede algemene ervaring met ons had en waarderen uw steun. Wij streven naar een uitzonderlijke service en willen dat onze klanten tevreden zijn met hun aankoop. Als er iets is dat verbeterd had kunnen worden, laat het ons dan weten zodat we in de toekomst aan verbeteringen kunnen werken. Nogmaals bedankt voor uw waardevolle feedback.
19 jun 2024
18 jun 2024