EUROTOPS NL- Logo - Beoordelingen

EUROTOPS NL

1.189 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.714 beoordelingen in totaal

De bestelde artikelen waren goed, maar het beloofde cadeau (Switch piloten horloge) werd niet geleverd, maar door lelijk en niet lopend vervangend exemplaar. Bezwaar gemaakt en ter compensatie zijn door Eurotops 2 andere horloges toegezonden. Ik blijf van mening, dat hetgeen je op het bestelformulier aankruist ook moet leveren en niet vervangen wordt iets anders, omdat het artikel zogenaamd is uitverkocht
HS
Henk S.
Stadskanaal

Krijg brief nav mijn bestelling dat ik te veel teruggestuurd heb van artikelen die om wat voor reden dan ook niet bevielen. Ik praat over 7!!!!!!! jaar geleden want ik mocht niet meer bestellen vanwege bovenstaande. Welaan na die 7 jaar dacht ik ik ga weer wat bestellen voor EUR 5,95 dat gedaan en betaald. Na een week of 2 krijg ik een brief weer met de reden dat ik niet kan bestellen. Ondertussen is het geld al betaald en krijg ik op de email het bericht dat artikel verstuurd is. Gebeld met dit bedrijf een mevrouw aan de telefoon die zegt ik kan niet in de pc want er is een storing geef klantnummer maar, gek dat ze toen gelijk mijn naw wist. Ze zou overleggen en ik zou terug gemaild worden. Nou dat is ruim een week geleden maar ze moet nog bellen en het pakkettje zou onderweg zijn. Ik ga hier wel melding bij de cons. bond over maken,want ik voel mijn zo wel niet serieus genomen.
WV

10 jun 2024
9 jun 2024
9 jun 2024
8 jun 2024
Bedankt dat u de tijd neemt om feedback te geven over onze verzendservice. Wij waarderen uw eerlijke mening en begrijpen uw wens voor een snellere levering. Wij zetten ons in voor een goede klantenservice en streven er voortdurend naar om onze levertijden te verbeteren. Nogmaals bedankt voor het delen van uw ervaring met ons.
8 jun 2024
Hartelijk dank voor uw beoordeling. Wij waarderen uw feedback en zijn verheugd te horen dat u ons een algemene beoordeling van 4/5 hebt gegeven. Wij waarderen de mening van onze klanten en streven ernaar om de best mogelijke service en producten aan te bieden. Het spijt ons om te horen dat er iets ontbrak tijdens uw verblijf bij ons, maar we nemen uw opmerkingen in overweging bij ons streven om onze diensten in de toekomst te verbeteren. Nogmaals bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons feedback te geven over uw ervaring.
8 jun 2024
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw beoordeling achter te laten. Wij waarderen uw feedback en zijn blij om te horen dat u over het algemeen een positieve ervaring met ons had. Wij streven ernaar om uitstekende service te bieden als onderdeel van onze toewijding aan klanten en we zijn blij dat u de service bevredigend vond. Uw feedback is waardevol voor ons en wij danken u daarvoor.
8 jun 2024
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling achter te laten. We zijn blij dat u uw algehele ervaring met ons prettig vond. Het is belangrijk voor ons dat onze klanten tevreden zijn met hun producten en diensten, dus we nemen uw feedback serieus. Bij ons bedrijf vinden we dat klantenservice een prioriteit moet zijn, en we streven ernaar om alleen producten van de hoogste kwaliteit te leveren. We begrijpen het als er problemen waren met de levering of service die u hebt ontvangen, en we verontschuldigen ons voor het ongemak. Wij waarderen uw feedback en hopen dat u ook in de toekomst een positieve ervaring zult hebben wanneer u bij ons winkelt. Hoogachtend, [Naam]
RQ
Rolf Q.
Lelystad
3 jun 2024
8 jun 2024
Hartelijk dank voor uw beoordeling. We zijn blij om te horen dat u over het algemeen een positieve ervaring met ons bedrijf hebt gehad. Wij zijn trots op de kwaliteit van onze producten en diensten en streven er altijd naar om deze te verbeteren. Wij waarderen uw feedback en zullen deze gebruiken om u in de toekomst nog beter van dienst te kunnen zijn.
2 jun 2024
8 jun 2024
Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om ons bedrijf te beoordelen. Wij waarderen uw eerlijke feedback en zijn blij om te horen dat u over het algemeen tevreden bent over onze diensten. Wij streven ernaar om de hoogste kwaliteit van dienstverlening te bieden en ervoor te zorgen dat aan de behoeften van elke klant met uitmuntendheid wordt voldaan. Hartelijk dank voor uw steun!
2 jun 2024
8 jun 2024
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons bedrijf te beoordelen. We zijn blij om te horen dat u over het algemeen een positieve ervaring met ons hebt gehad en waarderen uw feedback. In ons bedrijf streven we ernaar om de hoogste kwaliteit van service en producten te leveren, zodat onze klanten tevreden zijn. Wij begrijpen dat er ruimte is voor verbetering en nemen alle beoordelingen serieus. Uw feedback is waardevol en helpt ons om verbeteringen te blijven aanbrengen zodat wij u de best mogelijke ervaring kunnen bieden. Nogmaals bedankt voor uw beoordeling en dat u deel uitmaakt van onze gemeenschap. We kijken ernaar uit om in de toekomst weer van u te horen!