EUROTOPS NL- Logo - Beoordelingen

EUROTOPS NL

1.189 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.714 beoordelingen in totaal

De bestelde artikelen waren goed, maar het beloofde cadeau (Switch piloten horloge) werd niet geleverd, maar door lelijk en niet lopend vervangend exemplaar. Bezwaar gemaakt en ter compensatie zijn door Eurotops 2 andere horloges toegezonden. Ik blijf van mening, dat hetgeen je op het bestelformulier aankruist ook moet leveren en niet vervangen wordt iets anders, omdat het artikel zogenaamd is uitverkocht
HS
Henk S.
Stadskanaal

Krijg brief nav mijn bestelling dat ik te veel teruggestuurd heb van artikelen die om wat voor reden dan ook niet bevielen. Ik praat over 7!!!!!!! jaar geleden want ik mocht niet meer bestellen vanwege bovenstaande. Welaan na die 7 jaar dacht ik ik ga weer wat bestellen voor EUR 5,95 dat gedaan en betaald. Na een week of 2 krijg ik een brief weer met de reden dat ik niet kan bestellen. Ondertussen is het geld al betaald en krijg ik op de email het bericht dat artikel verstuurd is. Gebeld met dit bedrijf een mevrouw aan de telefoon die zegt ik kan niet in de pc want er is een storing geef klantnummer maar, gek dat ze toen gelijk mijn naw wist. Ze zou overleggen en ik zou terug gemaild worden. Nou dat is ruim een week geleden maar ze moet nog bellen en het pakkettje zou onderweg zijn. Ik ga hier wel melding bij de cons. bond over maken,want ik voel mijn zo wel niet serieus genomen.
WV

Beoordelingen voor EUROTOPS NL

CV
Cees V.
Koekange
1 jun 2024
8 jun 2024
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw beoordeling met ons te delen. We zijn zo blij om te horen dat u onze producten en diensten 4/5 en onze levering 4/5 vond. Wij streven naar een uitstekende klantenservice en producten van de beste kwaliteit. Wij waarderen uw feedback en zullen blijven streven naar een nog betere ervaring voor al onze klanten. Nogmaals bedankt dat u de tijd van uw dag neemt om ons te laten weten hoe we het doen.
31 mei 2024
8 jun 2024
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons bedrijf te beoordelen. We zijn blij dat u ons een algemene beoordeling van 4/5 hebt gegeven. Wij waarderen uw vriendelijke woorden en de feedback die u ons hebt gegeven. Bij ons bedrijf streven we ernaar om kwaliteitsdiensten aan te bieden die voldoen aan de behoeften van onze klanten op het gebied van betrouwbaarheid en efficiëntie. Wij zetten ons in voor een prettige klantervaring en zijn trots op het werk dat we doen. We hopen dat u ook in de toekomst een tevreden klant van ons zult zijn. Nogmaals bedankt voor uw beoordeling!
28 mei 2024
8 jun 2024
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw beoordeling achter te laten. Wij waarderen uw feedback en zijn blij dat u over het algemeen genoten heeft. Uw input is waardevol voor ons en we zullen deze gebruiken om onze diensten te verbeteren. Wij streven naar een hoge klanttevredenheid door kwaliteitsproducten en een betrouwbare klantenservice te bieden. Nogmaals bedankt voor uw eerlijke feedback - het helpt ons om de best mogelijke ervaring te blijven bieden.
24 mei 2024
22 mei 2024
8 jun 2024
Hartelijk dank voor uw beoordeling en uw feedback. Het verheugt ons dat u tevreden was over de levering en de service die we hebben geboden. Het spijt ons te horen dat de producten niet aan uw verwachtingen voldeden. Bij ons bedrijf streven we naar volledige klanttevredenheid en het is voor ons een prioriteit om ervoor te zorgen dat onze klanten alleen producten van de hoogste kwaliteit ontvangen. Nogmaals bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons uw waardevolle feedback te geven.
22 mei 2024
8 jun 2024
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw feedback over ons bedrijf te geven. Wij waarderen uw steun en uw mening. Het is geweldig om te horen dat u ons een waardering van 4/5 hebt gegeven, en we zijn blij dat onze diensten aan uw verwachtingen voldeden. Wij streven ernaar om ervoor te zorgen dat onze klanten bij elk bezoek een positieve ervaring met ons hebben, dus wij danken u voor uw waardevolle inzicht in hoe wij ons in de toekomst kunnen verbeteren. Uw feedback is van onschatbare waarde om ons te helpen ervoor te zorgen dat wij aan de hoogst mogelijke normen van klantenservice voldoen. Nogmaals bedankt voor uw beoordeling.
20 mei 2024
8 jun 2024
Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen. Wij waarderen uw eerlijke feedback en zijn blij om te horen dat u over het algemeen een positieve ervaring had. We begrijpen dat onze prestaties op sommige gebieden niet aan de verwachtingen voldeden, en we streven ernaar om onze service voortdurend te verbeteren. Bij ons bedrijf streven we er altijd naar om onze klanten de best mogelijke ervaring te bieden en we zijn voortdurend op zoek naar manieren om te verbeteren. Nogmaals bedankt voor het achterlaten van uw beoordeling; wij waarderen uw mening.
20 mei 2024
8 jun 2024
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw feedback over onze producten en diensten te geven. Wij waarderen alle positieve aspecten die u noemde, zoals de behulpzaamheid van onze klantenservice en onze concurrerende prijzen. Wij streven ernaar om onze aanbiedingen voortdurend te verbeteren en zijn blij dat u er waarde aan hecht. We zijn ons bewust van eventuele verbeterpunten en nemen uw opmerkingen serieus. Bij [bedrijfsnaam] zetten wij ons in voor het leveren van kwaliteitsproducten en -diensten met een uitstekende klantenservice tegen eerlijke prijzen. Wij danken u nogmaals voor uw beoordeling en hopen u nog vele jaren als klant te mogen hebben.
19 mei 2024
8 jun 2024
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons bedrijf te beoordelen. We waarderen de 4/5 beoordeling, en we begrijpen dat er altijd ruimte is om te verbeteren. Wij streven naar een eersteklas klantenservice, kwaliteitsproducten en snelle levertijden, zodat onze klanten de best mogelijke ervaring hebben. Nogmaals bedankt voor uw feedback en we hopen u in de toekomst van dienst te kunnen blijven zijn.
17 mei 2024
8 jun 2024
Hartelijk dank voor uw beoordeling! We zijn blij om te horen dat u over het algemeen een goede ervaring had en waarderen de feedback. Wij nemen alle feedback van klanten serieus en zullen deze gebruiken om onze diensten te verbeteren. Bij ons bedrijf streven we ernaar om de best mogelijke klantervaring te bieden en tegelijkertijd de hoogste kwaliteitsnormen te handhaven. Nogmaals bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw feedback te geven.
15 mei 2024
8 jun 2024
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw feedback achter te laten. Wij waarderen uw eerlijke beoordeling en zijn blij dat u ons een 4/5-waardering geeft. Wij streven ernaar om een uitstekende klantenservice te bieden en hopen dat we tijdens uw bezoek aan die standaard hebben kunnen voldoen. Wij zijn altijd blij met feedback van onze klanten en nemen deze zeer serieus om ons te helpen onze service te verbeteren. Nogmaals bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw mening met ons te delen.
15 mei 2024
8 jun 2024
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons bedrijf te beoordelen. Wij waarderen uw positieve feedback en streven er altijd naar om onze diensten te verbeteren. Wij begrijpen uw bezorgdheid en stellen uw mening zeer op prijs. Ons bedrijf doet er alles aan om onze klanten de beste service te bieden, en wij nemen klantenservice zeer serieus. We hopen dat u in de toekomst voor onze diensten zult blijven kiezen. Hartelijk dank voor uw feedback!
TV
13 mei 2024
8 jun 2024
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons uw feedback te geven. We stellen het op prijs dat u ons een 4/5-waardering geeft voor zowel onze producten als onze service, en we zijn blij om te horen dat u over het algemeen een positieve ervaring hebt gehad. Bij [Uw bedrijf] streven we er altijd naar om onze klanten producten en diensten van de hoogste kwaliteit te leveren. Wij waarderen de mening van onze klanten en hun feedback helpt ons om onze normen voortdurend te verbeteren. Bedankt dat u deel uitmaakt van onze gemeenschap. We kijken ernaar uit om u in de toekomst nog meer geweldige ervaringen te bezorgen.
13 mei 2024
8 jun 2024
Hartelijk dank voor uw recensie! We zijn dankbaar dat u tevreden was over de snelheid van levering en de producten en service die we hebben geleverd. Wij streven ernaar om de best mogelijke klantenservice te bieden en we zijn blij dat uw ervaring positief was. Wij hopen dat u ook in de toekomst klant van ons blijft. Hartelijk dank voor uw feedback!
11 mei 2024
16 mei 2024
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw feedback met ons te delen. Wij stellen het op prijs dat u ons een 4/5-waardering geeft en waarderen uw mening. We zijn blij om te horen dat u onze diensten prettig en nuttig vond. Uw positieve mening is erg belangrijk voor ons, en we zijn u er dankbaar voor. Tegelijkertijd begrijpen we dat er ruimte voor verbetering kan zijn. Wij nemen alle feedback serieus en streven ernaar om onze diensten voortdurend te verbeteren om de best mogelijke klantervaring te kunnen bieden. Nogmaals bedankt voor uw beoordeling van onze service, want uw mening is erg belangrijk voor ons.
10 mei 2024
16 mei 2024
Hartelijk dank voor uw beoordeling. Wij zijn dankbaar dat u onze diensten over het algemeen bevredigend vond en waarderen uw feedback. Wij zijn trots op onze toewijding aan het leveren van uitstekende service, en we zullen ernaar blijven streven om dit doel te bereiken. Uw mening is belangrijk voor ons, en wij waarderen alle feedback van klanten, of deze nu positief of negatief is. Nogmaals hartelijk dank voor uw input.
PV
10 mei 2024
16 mei 2024
Hartelijk dank voor uw beoordeling en uw waardevolle feedback. We zijn erg blij dat u over het algemeen een positieve ervaring met ons heeft gehad en waarderen uw vriendelijke woorden. Het spijt ons te horen dat sommige aspecten van de service niet aan uw verwachtingen voldeden. Bij ons bedrijf streven we ernaar om onze klanten de best mogelijke ervaring te bieden en we nemen alle feedback serieus. Wij waarderen uw mening en zullen deze gebruiken om onze diensten voortdurend te verbeteren. Nogmaals bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw feedback met ons te delen.
9 mei 2024
16 mei 2024
Geachte klant, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons bedrijf te beoordelen. Het doet ons genoegen om te horen dat u ons een algemene beoordeling van 4/5 en in elk van de categorieën hebt gegeven. Wij waarderen uw feedback en we nemen alle feedback van klanten in overweging omdat we ernaar streven iedereen die met ons werkt een uitstekende ervaring te bieden. Wij begrijpen dat klantenservice belangrijk is en wij streven er altijd naar om ervoor te zorgen dat onze klanten tevreden zijn over hun interactie met ons. Onze filosofie is om uitzonderlijke service te bieden en langdurige relaties op te bouwen. Nogmaals bedankt voor uw eerlijke mening, die wordt zeer gewaardeerd. Hoogachtend, [Uw naam]
9 mei 2024
16 mei 2024
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen. We zijn blij dat u ons een 4/5 hebt gegeven en waarderen uw feedback. Wij streven ernaar om onze klanten de best mogelijke ervaring te bieden en nemen alle beoordelingen serieus. Wij zetten ons in om kwaliteitsproducten en -diensten te leveren, dus bedankt dat u ons helpt te verbeteren door uw mening te delen.
7 mei 2024
7 mei 2024
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons bedrijf te beoordelen. We zijn blij om te horen dat u tevreden was met de producten die wij aanbieden. Wij streven ernaar om een uitstekende klantenservice te bieden, dus wij verontschuldigen ons als uw ervaring op dit gebied niet aan uw verwachtingen voldeed. Ons doel is om ervoor te zorgen dat onze klanten een positieve en gedenkwaardige ervaring met ons hebben, en we zijn voortdurend op zoek naar manieren om te verbeteren. Wij waarderen uw feedback en danken u dat u deel uitmaakt van onze community!