EUROTOPS NL- Logo - Beoordelingen

EUROTOPS NL

1.189 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.714 beoordelingen in totaal

De bestelde artikelen waren goed, maar het beloofde cadeau (Switch piloten horloge) werd niet geleverd, maar door lelijk en niet lopend vervangend exemplaar. Bezwaar gemaakt en ter compensatie zijn door Eurotops 2 andere horloges toegezonden. Ik blijf van mening, dat hetgeen je op het bestelformulier aankruist ook moet leveren en niet vervangen wordt iets anders, omdat het artikel zogenaamd is uitverkocht
HS
Henk S.
Stadskanaal

Krijg brief nav mijn bestelling dat ik te veel teruggestuurd heb van artikelen die om wat voor reden dan ook niet bevielen. Ik praat over 7!!!!!!! jaar geleden want ik mocht niet meer bestellen vanwege bovenstaande. Welaan na die 7 jaar dacht ik ik ga weer wat bestellen voor EUR 5,95 dat gedaan en betaald. Na een week of 2 krijg ik een brief weer met de reden dat ik niet kan bestellen. Ondertussen is het geld al betaald en krijg ik op de email het bericht dat artikel verstuurd is. Gebeld met dit bedrijf een mevrouw aan de telefoon die zegt ik kan niet in de pc want er is een storing geef klantnummer maar, gek dat ze toen gelijk mijn naw wist. Ze zou overleggen en ik zou terug gemaild worden. Nou dat is ruim een week geleden maar ze moet nog bellen en het pakkettje zou onderweg zijn. Ik ga hier wel melding bij de cons. bond over maken,want ik voel mijn zo wel niet serieus genomen.
WV

Beoordelingen voor EUROTOPS NL

5 mei 2024
7 mei 2024
Hartelijk dank voor uw beoordeling. We zijn blij om te horen dat onze diensten over het algemeen naar tevredenheid zijn geweest. Wij waarderen de feedback en zetten ons in om onze klanten de best mogelijke ervaring te bieden. Ons bedrijf streeft ernaar om een kwaliteitsservice te bieden en we zullen blijven streven naar klanttevredenheid. Nogmaals bedankt voor uw beoordeling, wij waarderen uw mening.
4 mei 2024
7 mei 2024
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons bedrijf te beoordelen. We zijn blij om te horen dat u een positieve ervaring had met onze levering, producten en service. Wij streven naar een uitstekende klantervaring en zijn blij dat we dat voor u hebben kunnen waarmaken. Wij waarderen uw feedback en stellen uw klandizie op prijs.
2 mei 2024
3 mei 2024
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling achter te laten en wij waarderen uw feedback. Het verheugt ons dat u de algehele ervaring prettig vond en dat u onze producten bevredigend vond. Wij begrijpen dat er altijd ruimte is voor verbetering en wij streven ernaar om onze klanten de best mogelijke service te bieden. Ons doel is om ervoor te zorgen dat elke klant een positieve ervaring met ons heeft, en uw feedback helpt ons daarbij. Nogmaals bedankt voor uw beoordeling!
2 mei 2024
3 mei 2024
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om feedback te geven over uw ervaring met ons bedrijf. We zijn blij dat u onze levering en service bevredigend vond. Wij begrijpen uw bezorgdheid over de producten en streven ernaar om ons aanbod voortdurend te verbeteren. Bij ons bedrijf zetten we ons in om producten en diensten van de hoogste kwaliteit te leveren, evenals een uitstekende klantenservice. Wij waarderen uw inbreng en danken u dat u deel uitmaakt van onze gemeenschap.
27 apr 2024
30 apr 2024
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling over ons bedrijf te schrijven. Wij waarderen uw feedback en zijn blij dat u ons een algemene beoordeling van 4/5 hebt gegeven. We begrijpen dat we moeten blijven verbeteren om aan de klanttevredenheid te voldoen, en we zullen ernaar streven om dat te doen. In ons bedrijf zetten we ons in om een uitstekende klantenservice te bieden en ervoor te zorgen dat elke klant een geweldige ervaring met ons heeft. Nogmaals bedankt voor uw input - het is waardevol voor ons!
27 apr 2024
30 apr 2024
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons bedrijf te beoordelen. Wij waarderen uw feedback en zijn blij om te horen dat u ons een 4/5-waardering geeft. Wij streven naar een uitstekende klantenservice en werken hard om ervoor te zorgen dat onze klanten tevreden zijn met hun ervaringen. We streven er altijd naar om aan de hoogste normen van uitmuntendheid te voldoen in al onze diensten en we verontschuldigen ons als we op een of andere manier tekort zijn geschoten. Nogmaals bedankt voor uw eerlijke feedback, uw opmerkingen zullen ons helpen om onze diensten in de toekomst te verbeteren.
AT
Ad T.
Hoogland
30 apr 2024
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons te beoordelen. We zijn blij dat u van de producten genoten heeft, en we verontschuldigen ons voor het ongemak dat veroorzaakt werd door onze leveringsdienst. Hier bij Eurotops streven we ernaar om de hoogste kwaliteit van dienstverlening te bieden, en we waarderen uw feedback om ons te helpen onze prestaties te verbeteren. Wij blijven ons inzetten voor het leveren van een uitzonderlijke klantenservice en het aanbieden van kwaliteitsproducten. Nogmaals bedankt voor uw beoordeling!
26 apr 2024
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling achter te laten. We zijn blij dat u tevreden was met de snelle levering en de producten. We stellen het op prijs dat u dit hebt opgemerkt en waarderen uw feedback. We begrijpen dat u vond dat onze service niet aan de verwachtingen voldeed en nemen uw opmerkingen serieus in overweging. Hier bij ons bedrijf zijn we toegewijd aan het leveren van uitstekende klantenservice en streven we naar klanttevredenheid op alle gebieden van ons bedrijf. Nogmaals bedankt voor uw constructieve feedback!
PV
26 apr 2024
Hartelijk dank voor uw feedback. Wij stellen het op prijs om uw gedachten en inzichten over onze producten en diensten te horen. Wij streven ernaar om ervoor te zorgen dat al onze klanten een positieve ervaring hebben, dus we zijn blij om te horen dat u over het algemeen van onze diensten genoten heeft. We erkennen dat er altijd ruimte is voor verbetering en zullen blijven zoeken naar manieren om in de toekomst een nog betere service te bieden. Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw mening met ons te delen.
24 apr 2024
25 apr 2024
Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om uw feedback met ons te delen. We zijn blij om te horen dat u over het algemeen een positieve ervaring met ons had. Wij streven ernaar om uitstekende service en kwaliteitsproducten te leveren aan al onze klanten, en we zijn dankbaar dat we met u hebben kunnen samenwerken. Wij waarderen uw eerlijke feedback en kijken ernaar uit om u in de toekomst van dienst te kunnen blijven zijn.
PV
21 apr 2024
23 apr 2024
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons bedrijf te beoordelen. We zijn blij om te horen dat u over het algemeen een positieve ervaring met ons had. Wij streven ernaar om onze klanten service en producten van topkwaliteit te bieden, en het is fijn om te horen dat uw ervaring dit weerspiegelde. Wij waarderen uw feedback en zullen deze gebruiken om de best mogelijke klantenservice te blijven bieden. Nogmaals hartelijk dank!
FH
Fred H.
langelille
21 apr 2024
23 apr 2024
Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om onze diensten te beoordelen. We stellen uw feedback erg op prijs en zijn blij om te horen dat u over het algemeen een positieve ervaring hebt gehad. We begrijpen dat er gebieden waren waar we tekortschoten en we zijn altijd op zoek naar manieren om onze diensten te verbeteren. Bij ons bedrijf streven we ernaar om al onze klanten de best mogelijke ervaring te bieden en we nemen alle opmerkingen in overweging. Nogmaals bedankt voor uw beoordeling.
20 apr 2024
23 apr 2024
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen. We zijn zo blij om te horen dat u een over het algemeen positieve ervaring had. Wij waarderen uw feedback en streven er altijd naar om de beste in ons vakgebied te zijn. Ons doel is om een uitzonderlijke klantenservice te bieden en producten van de hoogste kwaliteit te leveren. Wij begrijpen hoe belangrijk klanttevredenheid is en waarderen uw mening over onze diensten. Nogmaals bedankt voor uw eerlijke feedback.
20 apr 2024
23 apr 2024
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons uw feedback te geven. We zijn blij om te horen dat u over het algemeen van onze diensten heeft genoten en waarderen uw 4/5 beoordeling. Wij nemen klantenservice zeer serieus en streven ernaar dat onze klanten een positieve ervaring met ons hebben. Wij waarderen uw loyaliteit en zien u graag snel weer terug!
GB
Ger B.
Deventer
19 apr 2024
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons bedrijf te beoordelen. Wij stellen uw eerlijke feedback op prijs en zijn blij om te horen dat u onze producten en bezorgservice prettig vond. Het spijt ons te horen dat onze klantenservice niet aan uw verwachtingen voldeed en hoewel we op dit moment geen oplossing kunnen bieden, werken we er elke dag hard aan om ervoor te zorgen dat al onze klanten een positieve ervaring hebben wanneer ze met ons in contact komen. Ons doel is dat elke interactie met de klant zinvol en bevredigend is, en wij streven ernaar om de best mogelijke service te bieden. Wij danken u nogmaals voor uw beoordeling en waarderen uw voortdurende steun.
18 apr 2024
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons bedrijf te beoordelen. Wij waarderen uw feedback en zijn blij dat u zowel onze producten als algehele ervaring als 4/5 hebt beoordeeld. Wij zijn trots op onze uitstekende service en streven ernaar om onze klanten de best mogelijke ervaring te bieden telkens wanneer zij contact met ons hebben. Desondanks begrijpen we dat er altijd ruimte is voor verbetering en we waarderen uw inbreng om ons te helpen de best mogelijke service te blijven leveren. Nogmaals bedankt voor het delen van uw eerlijke mening met ons.
18 apr 2024
Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om ons bedrijf te beoordelen. Wij waarderen uw feedback en zijn blij dat u onze diensten over het algemeen bevredigend vond. Wij waarderen de ervaringen van onze klanten en streven ernaar om elke interactie met ons positief en bevredigend te laten verlopen. Het is erg belangrijk voor ons dat we de best mogelijke service bieden, en uw feedback helpt ons te evalueren hoe we kunnen verbeteren. Bedankt dat u ons helpt om onze klanten de best mogelijke ervaring te bieden.
17 apr 2024
18 apr 2024
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw feedback te geven. Wij stellen uw mening zeer op prijs en zijn blij dat u ons een 4 uit 5 hebt gegeven. Wij streven ernaar om onze klanten uitzonderlijke service en producten te leveren, en wij streven ernaar om ons aanbod voortdurend te verbeteren. Wij hopen dat u tevreden blijft met uw ervaring en danken u dat u een gewaardeerde klant bent.
13 apr 2024
16 apr 2024
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een recensie te schrijven. Wij waarderen uw feedback en zijn blij dat u over het algemeen van onze diensten genoten heeft. Wij streven naar een uitstekende klanttevredenheid, en het is fijn om te weten dat we op de goede weg zijn. We begrijpen dat er misschien verbeterpunten waren en danken u dat u dit onder onze aandacht hebt gebracht. Wij nemen alle feedback serieus en zullen deze gebruiken om onze diensten in de toekomst te blijven verbeteren. Nogmaals bedankt voor uw feedback, we hopen u snel weer te zien!
Antwoord van EUROTOPS NL
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze diensten te beoordelen. Wij zijn dankbaar voor uw positieve feedback en nemen alle negatieve opmerkingen serieus. Bij ons bedrijf streven we ernaar om onze klanten de beste service en ervaring te bieden, dus we zullen hard blijven werken om ervoor te zorgen dat iedereen tevreden is. Wij waarderen uw feedback en kijken ernaar uit om u in de toekomst van dienst te kunnen blijven zijn.