EUROTOPS NL- Logo - Beoordelingen

EUROTOPS NL

1.189 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.714 beoordelingen in totaal

De bestelde artikelen waren goed, maar het beloofde cadeau (Switch piloten horloge) werd niet geleverd, maar door lelijk en niet lopend vervangend exemplaar. Bezwaar gemaakt en ter compensatie zijn door Eurotops 2 andere horloges toegezonden. Ik blijf van mening, dat hetgeen je op het bestelformulier aankruist ook moet leveren en niet vervangen wordt iets anders, omdat het artikel zogenaamd is uitverkocht
HS
Henk S.
Stadskanaal

Krijg brief nav mijn bestelling dat ik te veel teruggestuurd heb van artikelen die om wat voor reden dan ook niet bevielen. Ik praat over 7!!!!!!! jaar geleden want ik mocht niet meer bestellen vanwege bovenstaande. Welaan na die 7 jaar dacht ik ik ga weer wat bestellen voor EUR 5,95 dat gedaan en betaald. Na een week of 2 krijg ik een brief weer met de reden dat ik niet kan bestellen. Ondertussen is het geld al betaald en krijg ik op de email het bericht dat artikel verstuurd is. Gebeld met dit bedrijf een mevrouw aan de telefoon die zegt ik kan niet in de pc want er is een storing geef klantnummer maar, gek dat ze toen gelijk mijn naw wist. Ze zou overleggen en ik zou terug gemaild worden. Nou dat is ruim een week geleden maar ze moet nog bellen en het pakkettje zou onderweg zijn. Ik ga hier wel melding bij de cons. bond over maken,want ik voel mijn zo wel niet serieus genomen.
WV

Beoordelingen voor EUROTOPS NL

Antwoord van EUROTOPS NL
Hartelijk dank voor uw beoordeling. Wij waarderen de tijd die u heeft genomen om ons feedback te geven. We zijn blij dat u veel aspecten van onze service positief vond, en we streven ernaar dat al onze klanten een geweldige ervaring hebben. We begrijpen dat er enkele verbeterpunten zijn en we danken u dat u deze onder onze aandacht heeft gebracht. We zijn trots op onze toewijding aan het leveren van kwaliteitsservice en -producten, en zullen uw feedback gebruiken als een kans om verbeteringen aan te brengen. Nogmaals bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons te beoordelen.
Antwoord van EUROTOPS NL
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een recensie en een 4/5 beoordeling achter te laten. We zijn blij om te horen dat u over het algemeen een positieve ervaring met ons bedrijf hebt gehad. Het is ons doel om de best mogelijke producten en diensten te leveren, en we zijn blij dat dit uit uw ervaring is gebleken. Wij stellen uw feedback op prijs omdat het ons helpt om te blijven verbeteren. Bedankt dat u een gewaardeerde klant bent!
Antwoord van EUROTOPS NL
Bedankt voor uw beoordeling en waardering. We zijn blij om te horen dat u over het algemeen tevreden was over onze producten en diensten. Wij streven naar een uitstekende klantervaring, dus wij verontschuldigen ons als onze levertijden niet aan uw verwachtingen voldeden. Ons bedrijf vindt het belangrijk om tijdig een product van hoge kwaliteit te leveren, en we streven er voortdurend naar om die ervaring voor onze klanten te verbeteren. Nogmaals bedankt voor uw beoordeling en wij waarderen uw feedback!
24 mrt 2024
Antwoord van EUROTOPS NL
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons uw feedback te geven. We zijn blij om te horen dat u een goede algemene ervaring met ons bedrijf hebt gehad en waarderen uw vriendelijke woorden over onze producten, levering en service. Wij zijn trots op onze uitstekende klantenservice en waarderen alle feedback van onze klanten, zodat wij onze diensten kunnen blijven verbeteren. Bedankt dat u deel uitmaakt van onze gemeenschap en we kijken ernaar uit om u ook in de toekomst van dienst te kunnen zijn.
Antwoord van EUROTOPS NL
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons bedrijf te beoordelen! Wij waarderen uw feedback, vooral uw positieve woorden over onze levering, producten en service. Ons team doet veel moeite om klanten de best mogelijke ervaring te bieden, en we zijn blij dat die inspanning is erkend. Wij streven ernaar dat elke klant tevreden is over zijn of haar ervaring met ons bedrijf. Nogmaals bedankt voor uw feedback - het wordt zeer gewaardeerd.
GH
G. H.
Maasbree
10 mrt 2024
Antwoord van EUROTOPS NL
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons bedrijf te beoordelen. Wij waarderen uw feedback en zijn blij om te horen dat u ons een algemene beoordeling van 4 uit 5 hebt gegeven. We zijn ook blij dat u onze bezorgservice bevredigend vond. Hoewel u de producten 3 van de 5 hebt gegeven, streven wij ernaar om producten van de beste kwaliteit tegen concurrerende prijzen aan te bieden. Ons team bekijkt voortdurend de feedback van klanten en maakt waar nodig aanpassingen om ervoor te zorgen dat we onze klanten op de best mogelijke manier blijven bedienen. We kijken ernaar uit om ook in de toekomst uitstekende service te blijven bieden.
9 mrt 2024
Antwoord van EUROTOPS NL
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw feedback te geven! Wij waarderen uw beoordeling van 4/5 en zijn blij om te horen dat u van onze diensten genoten heeft. Wij streven ernaar om aan de hoogste normen van klanttevredenheid te voldoen, en we zullen hard blijven werken aan het leveren van een uitstekende ervaring. Wij erkennen en waarderen uw mening, en we nemen alle feedback altijd serieus. Uw opmerkingen zijn belangrijk voor ons omdat ze ons helpen manieren te vinden waarop we onze service kunnen verbeteren. Nogmaals bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw beoordeling met ons te delen!
Antwoord van EUROTOPS NL
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons bedrijf te beoordelen. We zijn erg blij om te horen dat u over het algemeen een goede ervaring hebt gehad met onze producten en diensten. Wij stellen uw feedback over onze levering op prijs, omdat wij streven naar een snelle en betrouwbare service. Bij ons bedrijf zijn we er trots op dat we kwaliteitsproducten en een uitstekende klantenservice bieden. We willen u in de toekomst graag de best mogelijke ervaring blijven bieden. Nogmaals bedankt voor uw vriendelijke woorden.
Antwoord van EUROTOPS NL
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw recensie te schrijven. We zijn blij om te zien dat u ons een 4/5-waardering geeft, en waarderen uw feedback over onze levering en producten. We begrijpen dat uw ervaring niet perfect was, en we waarderen uw mening. Bij ons bedrijf streven we ernaar om de best mogelijke klantenservice te bieden, zodat elke klant een positieve ervaring met ons kan hebben. Bedankt dat u ons de kans geeft om onze diensten in de toekomst te verbeteren.
Antwoord van EUROTOPS NL
Geachte Klant, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw feedback met ons te delen. We zijn zo blij dat u een positieve ervaring had met onze service, ons product en onze levering. Hier bij Eurotops streven we naar een uitzonderlijke klantenservice en kwaliteitsproducten. Wij doen er alles aan om u telkens weer de best mogelijke ervaring te bieden. Nogmaals bedankt voor uw waardevolle beoordeling en we kijken ernaar uit om u in de toekomst van dienst te zijn.
Antwoord van EUROTOPS NL
Hartelijk dank voor uw positieve feedback! We zijn blij dat u een goede ervaring met ons had. Hier bij Prima streven we naar de beste klantenservice en een prettige ervaring voor iedereen die ons bezoekt. Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw mening met ons te delen en we kijken ernaar uit om u binnenkort weer te zien!
Antwoord van EUROTOPS NL
Bedankt voor uw beoordeling en de tijd die u heeft genomen om uw ervaring met ons te delen. We zijn blij om te horen dat u over het algemeen tevreden was over onze diensten, producten en levering. Wij waarderen uw eerlijkheid en uw feedback. Bij ons bedrijf zijn we er trots op dat we de best mogelijke service bieden en streven we ernaar om de verwachtingen van onze klanten voortdurend te verbeteren en te overtreffen. Nogmaals bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons uw waardevolle feedback te geven. We hopen dat u overweegt om ons in de toekomst nog een kans te geven.
Antwoord van EUROTOPS NL
Hartelijk dank voor uw beoordeling! We zijn blij dat u over het algemeen een positieve ervaring had met ons bedrijf. Wij waarderen uw feedback en streven ernaar om de beste diensten te leveren die we kunnen. Wij hechten veel waarde aan klantenservice en klanttevredenheid, en we werken er hard aan om ervoor te zorgen dat onze klanten een geweldige ervaring met ons hebben. Nogmaals bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons te beoordelen!
Antwoord van EUROTOPS NL
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een ​​recensie over ons bedrijf te schrijven. We zijn dankbaar voor uw feedback en zijn blij dat u ons in alle categorieën een 4/5 geeft. Bij Eurotops streven we ernaar producten van hoge kwaliteit en een bevredigende klantenservice te leveren en we zullen hard blijven werken om dit doel te bereiken. Wij waarderen uw steun en kijken ernaar uit u ook in de toekomst goed van dienst te kunnen zijn.
FC
F C.
kolhorn(niederlande)
Antwoord van EUROTOPS NL
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaringen met ons te delen. Het is altijd bemoedigend om te horen dat onze klanten tevreden zijn. Bij ons bedrijf streven wij naar een uitstekende klantenservice en producten die de verwachtingen overtreffen. We zijn blij dat u deze ervaring heeft gehad en zullen hard blijven werken om de tevredenheid van al onze klanten te garanderen. Nogmaals bedankt voor uw beoordeling!
Antwoord van EUROTOPS NL
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons uw feedback te geven. In ons bedrijf streven wij ernaar onze klanten een uitstekende service en betrouwbare levertijden te bieden. We erkennen dat dit een gebied is waarop we ons kunnen verbeteren en zullen hard blijven werken om het hoogste niveau van tevredenheid voor alle klanten te garanderen. Nogmaals bedankt voor uw feedback. Het wordt enorm op prijs gesteld, omdat het ons helpt om als bedrijf te verbeteren.
LK
l k.
wassenaar
Antwoord van EUROTOPS NL
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw recensie te delen. Wij waarderen uw feedback en zijn blij om te horen dat u over het algemeen tevreden was over onze producten, levering en diensten. Wij begrijpen dat er altijd ruimte is voor verbetering en nemen alle beoordelingen van klanten serieus. Als bedrijf streven wij ernaar om onze klanten de beste service te bieden en kwaliteitsproducten te leveren. Nogmaals bedankt voor uw vriendelijke woorden.
GB
Ger B.
Deventer
Antwoord van EUROTOPS NL
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons uw feedback te geven. Wij zijn blij om te horen dat u tevreden bent over onze producten en onze bezorgservice. Bij ons bedrijf streven wij ernaar onze klanten de best mogelijke ervaring te bieden en streven wij ernaar onze service voortdurend te verbeteren. We nemen alle beoordelingen serieus en gebruiken ze als een kans om te leren en te groeien. Nogmaals bedankt voor uw review, wij stellen uw feedback zeer op prijs!
AV
Antwoord van EUROTOPS NL
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons uw feedback te geven. We zijn blij om te horen dat u ons een algemene beoordeling van 4/5 hebt gegeven en dat u tevreden was over onze levering, producten en service. Wij streven naar uitmuntendheid in klanttevredenheid en zullen ons best blijven doen om ervoor te zorgen dat onze klanten tevreden zijn met hun ervaring. Wij waarderen uw eerlijke en waardevolle feedback, omdat het ons helpt om voortdurend te verbeteren. Nogmaals bedankt dat u voor ons hebt gekozen!