EUROTOPS NL- Logo - Beoordelingen

EUROTOPS NL

1.189 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.714 beoordelingen in totaal

De bestelde artikelen waren goed, maar het beloofde cadeau (Switch piloten horloge) werd niet geleverd, maar door lelijk en niet lopend vervangend exemplaar. Bezwaar gemaakt en ter compensatie zijn door Eurotops 2 andere horloges toegezonden. Ik blijf van mening, dat hetgeen je op het bestelformulier aankruist ook moet leveren en niet vervangen wordt iets anders, omdat het artikel zogenaamd is uitverkocht
HS
Henk S.
Stadskanaal

Krijg brief nav mijn bestelling dat ik te veel teruggestuurd heb van artikelen die om wat voor reden dan ook niet bevielen. Ik praat over 7!!!!!!! jaar geleden want ik mocht niet meer bestellen vanwege bovenstaande. Welaan na die 7 jaar dacht ik ik ga weer wat bestellen voor EUR 5,95 dat gedaan en betaald. Na een week of 2 krijg ik een brief weer met de reden dat ik niet kan bestellen. Ondertussen is het geld al betaald en krijg ik op de email het bericht dat artikel verstuurd is. Gebeld met dit bedrijf een mevrouw aan de telefoon die zegt ik kan niet in de pc want er is een storing geef klantnummer maar, gek dat ze toen gelijk mijn naw wist. Ze zou overleggen en ik zou terug gemaild worden. Nou dat is ruim een week geleden maar ze moet nog bellen en het pakkettje zou onderweg zijn. Ik ga hier wel melding bij de cons. bond over maken,want ik voel mijn zo wel niet serieus genomen.
WV

Beoordelingen voor EUROTOPS NL

Antwoord van EUROTOPS NL
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een ​​recensie achter te laten en uw ervaring met ons te delen. We zijn erg blij dat u tevreden bent met onze levering en de producten die u heeft gekocht. We streven er altijd naar om uitzonderlijke service te bieden en het lijkt erop dat we in dit geval tekort zijn geschoten. In ons bedrijf streven wij naar een optimale klantervaring door een uitstekende klantenservice. Wij waarderen uw feedback en streven ernaar om te allen tijde eersteklas service te bieden.
3 feb 2024
Antwoord van EUROTOPS NL
Hartelijk dank voor uw feedback. We zijn blij dat u het grootste deel van uw ervaring met ons hebt genoten en waarderen de 4/5 beoordeling. Wij streven ernaar om een uitstekende klantenservice te bieden en het is geweldig om te horen dat we aan uw verwachtingen hebben kunnen voldoen. We begrijpen dat er verbeterpunten in uw ervaring kunnen zijn geweest en we verontschuldigen ons als we niet aan uw verwachtingen hebben voldaan. Hier bij ons bedrijf is ons belangrijkste doel om ervoor te zorgen dat alle klanten tevreden weggaan met hun ervaring en we zullen hard blijven werken om dit doel te bereiken. Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een recensie te schrijven, want zo kunnen wij onze klanten in de toekomst beter van dienst zijn.
Antwoord van EUROTOPS NL
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een recensie achter te laten. We zijn blij dat u over het algemeen tevreden bent over onze producten en diensten. Wij streven ernaar om elke klant een uitstekende service en kwaliteitsproducten te bieden, en we zijn blij dat uw ervaring dit weerspiegelt. Wij waarderen uw feedback, zowel positief als negatief, omdat het ons helpt om te blijven groeien en onze service voor onze klanten te verbeteren. Nogmaals bedankt voor uw waardevolle input.
Antwoord van EUROTOPS NL
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om feedback te geven over uw ervaring. We zijn blij dat u onze producten en levering bevredigend vond. Wij streven ernaar om ervoor te zorgen dat onze klanten een positieve ervaring met ons hebben, en wij waarderen uw inbreng om ons te helpen dit doel te bereiken. Nogmaals bedankt voor uw recensie!
Antwoord van EUROTOPS NL
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen. Wij waarderen het dat u onze levering, producten en service met vier van de vijf sterren beoordeelt. We zijn blij dat onze diensten aan uw verwachtingen hebben voldaan. Bij ons bedrijf streven we ernaar om producten en diensten van topkwaliteit te leveren die voldoen aan de behoeften en verwachtingen van onze klanten en deze zelfs overtreffen. Wij waarderen uw feedback en houden er rekening mee bij het plannen van toekomstige acties. Nogmaals bedankt voor uw recensie!
Antwoord van EUROTOPS NL
Hartelijk dank voor uw beoordeling. Het verheugt ons dat u uw ervaring met ons prettig vond en ons een 4 uit 5 gaf. Wij streven ernaar om onze klanten de best mogelijke service te bieden en waarderen feedback zoals de uwe. Wij waarderen het dat u de tijd heeft genomen om uw mening te delen en wij zullen ons blijven inspannen om onze diensten te verbeteren. Bedankt dat u een gewaardeerde klant bent!
20 jan 2024
Antwoord van EUROTOPS NL
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze producten en diensten te beoordelen. Wij waarderen het dat u ons een algemene beoordeling van 4/5 geeft. We zijn blij dat u tevreden was over onze bezorgdiensten, en we zijn ook blij dat u onze producten bevredigend vond. We zijn er trots op dat we onze klanten een uitstekende service kunnen bieden, en we streven ernaar om ons op dit gebied voortdurend te verbeteren. Wij begrijpen het belang van uw feedback en nemen deze serieus, omdat wij voortdurend werken aan het leveren van de best mogelijke klantervaring. Uw feedback is voor ons van onschatbare waarde om onze service te verbeteren. Nogmaals bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons te beoordelen.
13 jan 2024
Antwoord van EUROTOPS NL
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons bedrijf te beoordelen! Wij waarderen uw feedback en zijn blij om te horen dat u een relatief positieve ervaring hebt gehad. Wij streven ernaar om een geweldige klantervaring te bieden en zijn voortdurend op zoek naar manieren om te verbeteren. Wij waarderen uw feedback en danken u dat u de tijd heeft genomen om uw mening met ons te delen!
NV
Nico V.
Eindhoven
Antwoord van EUROTOPS NL
Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om ons bedrijf te beoordelen en uw ervaring te delen. Wij waarderen uw positieve beoordeling van 4/5 voor onze producten, services en verzending. In ons bedrijf streven we ernaar om uitzonderlijke producten en diensten te leveren die voldoen aan de behoeften van onze klanten. Wij geven ook prioriteit aan efficiënte verzendtijden, zodat klanten tijdig van hun aankopen kunnen genieten. Wij begrijpen dat er altijd ruimte is voor verbetering en nemen alle feedback serieus. Nogmaals bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaringen met ons te delen - uw feedback is van onschatbare waarde om ons te helpen de best mogelijke service te bieden.
NV
Nico V.