EUROTOPS NL- Logo - Beoordelingen

EUROTOPS NL

1.189 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.714 beoordelingen in totaal

De bestelde artikelen waren goed, maar het beloofde cadeau (Switch piloten horloge) werd niet geleverd, maar door lelijk en niet lopend vervangend exemplaar. Bezwaar gemaakt en ter compensatie zijn door Eurotops 2 andere horloges toegezonden. Ik blijf van mening, dat hetgeen je op het bestelformulier aankruist ook moet leveren en niet vervangen wordt iets anders, omdat het artikel zogenaamd is uitverkocht
HS
Henk S.
Stadskanaal

Krijg brief nav mijn bestelling dat ik te veel teruggestuurd heb van artikelen die om wat voor reden dan ook niet bevielen. Ik praat over 7!!!!!!! jaar geleden want ik mocht niet meer bestellen vanwege bovenstaande. Welaan na die 7 jaar dacht ik ik ga weer wat bestellen voor EUR 5,95 dat gedaan en betaald. Na een week of 2 krijg ik een brief weer met de reden dat ik niet kan bestellen. Ondertussen is het geld al betaald en krijg ik op de email het bericht dat artikel verstuurd is. Gebeld met dit bedrijf een mevrouw aan de telefoon die zegt ik kan niet in de pc want er is een storing geef klantnummer maar, gek dat ze toen gelijk mijn naw wist. Ze zou overleggen en ik zou terug gemaild worden. Nou dat is ruim een week geleden maar ze moet nog bellen en het pakkettje zou onderweg zijn. Ik ga hier wel melding bij de cons. bond over maken,want ik voel mijn zo wel niet serieus genomen.
WV

Beoordelingen voor EUROTOPS NL

14 aug 2024
Steeds leuke items,, heb ook al sedert jaren regelmatig bestellingen geplaatst. Altijd correct afgehandeld.
8 aug 2024
over het algemeen goede producten, en snelle levering, goede info over de verzending.
12 aug 2024
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen. Het is geweldig om te horen dat u tevreden was met onze producten en onze snelle levering en verzendupdates waardeerde. Wij streven ernaar om al onze klanten een uitstekende service te bieden, en we zijn blij om te horen dat we aan uw verwachtingen hebben voldaan. Bedankt dat u voor ons bedrijf hebt gekozen, en we hopen u in de toekomst weer te zien.
4 aug 2024
Makkelijk te bestellen en ook wat voordeliger
8 aug 2024
Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling. We zijn blij om te horen dat bestellen bij ons gemakkelijk was en dat u onze prijzen redelijk vond. Wij streven naar een probleemloze ervaring voor onze klanten en waarderen uw feedback. Ons doel is om voortdurend te verbeteren en de beste waarde voor onze producten te bieden. Bedankt dat u voor ons hebt gekozen en we hopen u in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn.
28 jul 2024
Gaat beter op tijd gelevert de ondergoed
30 jul 2024
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een beoordeling achter te laten. Ons team werkt hard om al onze producten op tijd te leveren. In ons bedrijf leggen we de nadruk op efficiëntie en we streven er voortdurend naar om onze diensten te verbeteren. We waarderen uw feedback en hopen u in de toekomst een uitstekende service te kunnen blijven bieden.
7 aug 2024
Geen snelle levering
8 aug 2024
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een recensie achter te laten. We zijn blij om te horen dat u onze snelle bezorgservice waardeert. Het spijt ons echter dat uw recente ervaring niet aan uw verwachtingen voldeed. Bij ons bedrijf streven we ernaar om al onze klanten efficiënt en op tijd te leveren. Wij waarderen uw feedback en zullen deze gebruiken om onze diensten in de toekomst te verbeteren. Wij danken u voor het kiezen van ons bedrijf en hopen u snel weer van dienst te kunnen zijn.
blijven zo als u bent
12 aug 2024
Bedankt voor uw vriendelijke woorden en dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling achter te laten. We zijn blij om te horen dat u een positieve ervaring met ons bedrijf heeft gehad. Ons team werkt hard om uitzonderlijke service te bieden en we zijn blij dat onze inspanningen niet onopgemerkt zijn gebleven. We zullen blijven streven naar uitmuntendheid en hopen u in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn.
25 jul 2024

Maatwerk

Prima passend
26 jul 2024
Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om een recensie achter te laten. We vinden het geweldig om te horen dat u ons product perfect geschikt vond voor uw behoeften. Bij ons bedrijf streven we ernaar om onze klanten hoogwaardige en passende oplossingen te bieden. Wij waarderen uw feedback en zullen deze gebruiken om onze producten en diensten te blijven verbeteren. Nogmaals bedankt dat u voor ons hebt gekozen.
geen klachten
12 aug 2024
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling achter te laten. Het verheugt ons te horen dat u geen problemen met onze diensten hebt ondervonden. Wij streven ernaar om diensten van topkwaliteit te leveren en het is echt de moeite waard om positieve feedback te ontvangen van tevreden klanten zoals uzelf. We zullen hard blijven werken om de hoge normen die we voor onszelf hebben gesteld te handhaven. Bedankt dat u voor ons bedrijf hebt gekozen en we hopen u in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn.
15 aug 2024
JR
J.R. R.
Stiens
13 aug 2024
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen. Wij zijn dankbaar voor uw positieve feedback en zijn blij te horen dat u over het algemeen een goede ervaring met ons bedrijf hebt gehad. We erkennen echter ook dat er gebieden zijn die we kunnen verbeteren en waarderen uw eerlijke feedback. Ons bedrijf streeft ernaar om uitzonderlijke service te bieden en we werken er voortdurend aan om de ervaring van onze klanten te verbeteren. We hopen u in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn.
12 aug 2024
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw feedback met ons te delen. We zijn blij om te horen dat u over het algemeen een positieve ervaring had met ons bedrijf. Tegelijkertijd verontschuldigen wij ons voor eventuele tekortkomingen die u hebt ervaren. Ons doel is om een uitzonderlijke service te bieden en wij waarderen uw eerlijke feedback omdat het ons helpt om te verbeteren. Wij waarderen uw bedrijf en hopen u in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn.
11 aug 2024
12 aug 2024
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling achter te laten. We zijn blij om te horen dat u over het algemeen een positieve ervaring met ons bedrijf hebt gehad. Uw feedback wordt zeer gewaardeerd en zal ons helpen om te blijven verbeteren en de best mogelijke service te bieden. Wij verontschuldigen ons voor eventuele problemen die u hebt ondervonden en willen u verzekeren dat klanttevredenheid onze topprioriteit is. Nogmaals hartelijk dank voor uw steun.
11 aug 2024
12 aug 2024
Hartelijk dank voor uw beoordeling en uw keuze voor ons bedrijf. Het verheugt ons te horen dat u tevreden was over onze levering, producten en service. Wij streven naar een uitzonderlijke klantervaring en we zijn blij dat we op deze gebieden aan uw verwachtingen hebben voldaan. Uw feedback is belangrijk voor ons omdat we voortdurend streven naar verbetering en het bieden van de best mogelijke service. We kijken ernaar uit om u in de toekomst opnieuw van dienst te zijn.
10 aug 2024
12 aug 2024
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een recensie achter te laten. We zijn blij om te horen dat u tevreden was over onze levering, producten en service. Wij waarderen uw feedback en zullen blijven streven naar uitmuntendheid op alle gebieden. Uw tevredenheid is onze topprioriteit en we zijn dankbaar voor uw steun. Wij danken u nogmaals voor het kiezen van ons bedrijf.
9 aug 2024
12 aug 2024
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een recensie achter te laten over uw recente ervaring met ons bedrijf. We zijn blij om te horen dat u over het algemeen een positieve ervaring had, en waarderen uw vriendelijke woorden. We willen u ook bedanken voor het noemen van gebieden waarop we verbeteringen kunnen aanbrengen. Wij nemen alle feedback serieus en streven er voortdurend naar om de best mogelijke service te bieden. We hopen u in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn.
12 aug 2024
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling achter te laten. We zijn blij om te horen dat u een positieve ervaring met ons heeft gehad en we waarderen uw beoordeling van 4 sterren. We begrijpen dat we op sommige punten verbeteringen hadden kunnen aanbrengen en we nemen alle feedback serieus. Ons doel is om altijd uitstekende service te bieden en daar zullen we naar blijven streven. We hopen u in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn.
JR
J.R. R.
Stiens
12 aug 2024
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling achter te laten over uw recente ervaring met ons bedrijf. Het verheugt ons te horen dat u over het algemeen een positieve ervaring hebt gehad. Uw tevredenheid is onze topprioriteit en wij waarderen uw vriendelijke woorden. Wij waarderen ook uw feedback en zullen blijven streven naar uitmuntendheid in alle aspecten van ons bedrijf. Bedankt dat u voor ons hebt gekozen en we hopen u snel weer te zien.
12 aug 2024
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling achter te laten. We zijn blij om te horen dat u een positieve ervaring met ons bedrijf heeft gehad. Uw feedback is belangrijk voor ons en wij waarderen uw steun. Wij nemen ook nota van uw bezorgdheid en streven ernaar om onze diensten voortdurend te verbeteren voor de tevredenheid van onze klanten. We kijken ernaar uit om u in de toekomst weer van dienst te zijn.