EUROTOPS NL- Logo - Beoordelingen

EUROTOPS NL

1.189 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.714 beoordelingen in totaal

De bestelde artikelen waren goed, maar het beloofde cadeau (Switch piloten horloge) werd niet geleverd, maar door lelijk en niet lopend vervangend exemplaar. Bezwaar gemaakt en ter compensatie zijn door Eurotops 2 andere horloges toegezonden. Ik blijf van mening, dat hetgeen je op het bestelformulier aankruist ook moet leveren en niet vervangen wordt iets anders, omdat het artikel zogenaamd is uitverkocht
HS
Henk S.
Stadskanaal

Krijg brief nav mijn bestelling dat ik te veel teruggestuurd heb van artikelen die om wat voor reden dan ook niet bevielen. Ik praat over 7!!!!!!! jaar geleden want ik mocht niet meer bestellen vanwege bovenstaande. Welaan na die 7 jaar dacht ik ik ga weer wat bestellen voor EUR 5,95 dat gedaan en betaald. Na een week of 2 krijg ik een brief weer met de reden dat ik niet kan bestellen. Ondertussen is het geld al betaald en krijg ik op de email het bericht dat artikel verstuurd is. Gebeld met dit bedrijf een mevrouw aan de telefoon die zegt ik kan niet in de pc want er is een storing geef klantnummer maar, gek dat ze toen gelijk mijn naw wist. Ze zou overleggen en ik zou terug gemaild worden. Nou dat is ruim een week geleden maar ze moet nog bellen en het pakkettje zou onderweg zijn. Ik ga hier wel melding bij de cons. bond over maken,want ik voel mijn zo wel niet serieus genomen.
WV

HS
Henk S.
Stadskanaal
Antwoord van EUROTOPS NL
Dank u voor uw beoordeling. Wij streven er altijd naar om onze klanten de beste producten en service te bieden. Helaas konden we in dit geval uw bestelling niet uitvoeren zoals verwacht. Wij begrijpen uw teleurstelling over het vervangende artikel en waarderen het dat u de twee extra horloges als compensatie hebt geaccepteerd. Ons bedrijf vindt klanttevredenheid het allerbelangrijkste en het spijt ons dat we niet aan uw verwachtingen hebben kunnen voldoen.
JP
jo p.
beuningen gelderland
2 mei 2024

de prijzen omlaag, en meer actie's

de prijzen omlaag, of meer actie's met kortingen, bijvoorbeeld, 15 of 20 procent korting geven, of een gratis verzending geven. want alles is al zo duur tegenwoordig, het is op de lange duur niet meer op te brengen, om iets te gaan kopen, de mensen houden hier echt rekening mee, en ik ook, dus vindt ik het terecht, dat ik over de kortingen begin zoals hier boven.
3 mei 2024
Bedankt voor uw feedback. Wij bij Eurotops waarderen de mening van onze klanten en waarderen het dat u de tijd heeft genomen om uw mening met ons te delen. Hoewel we niet altijd kortingen of gratis verzending kunnen bieden, hopen we dat u begrijpt dat onze prijzen de kwaliteit van onze producten en diensten weerspiegelen. We streven ernaar om onze klanten een uitstekende winkelervaring te bieden en hen toegang te geven tot een breed scala aan kwaliteitsproducten en -diensten. Nogmaals bedankt voor je feedback en je blijvende loyaliteit.
Jullie artikelen zijn goed maar behalve jullie eigenwijze manieren die jullie niet graag willen jullie klanten waarderen en met hun eigen belang kan hun bestellingen naar een dichtbij plek Post-point te brengen dat uw klant van u aanvraagt. Jullie willen jullie eigen belang naar verreweg plek Post point te brengen. Dat is zwakke punten van jullie.
Leuke ideeën en redelijk waardevol. Alleen jammer dat de bezorgkosten het product extra duurder maken. Er zijn producten die bij u 25% duurder zijn en dan komen er ook nog bezorgkosten bij, terwijl dat bij anderen niet altijd is. Maar ik ben voor de rest redelijk tevreden.
Antwoord van EUROTOPS NL
Bedankt voor uw eerlijke feedback! Wij waarderen het dat u de tijd neemt om ons uw mening te geven. We zijn blij om te horen dat u onze ideeën waardevol vindt en we begrijpen hoe belangrijk het is voor klanten om redelijke prijzen te hebben. Bij ons bedrijf streven we ernaar om onze klanten kwaliteitsproducten en -diensten te leveren tegen concurrerende prijzen en we danken u dat u dit mogelijke probleem onder onze aandacht hebt gebracht. Uw feedback is voor ons van onschatbare waarde en helpt ons ervoor te zorgen dat iedereen een positieve ervaring heeft met ons bedrijf. Nogmaals bedankt voor uw input!
RK
Rudolf K.
Utrechtse Heuvel Rug

Goede en vriendelijke medewerkster.

Ik ben goed en vriendelijk te woord gestaan door medewerkster i.v.m. een klacht. Deze is naar tevredenheid opgelost. Intern er voor zorgen dat verzonden en retour gestuurde artikelen beter op elkaar afgestemd worden. Nu onterecht een factuur ontvangen.
24 dec 2023
Jullie hebben af en toe wat leuke dingen staan op de web-site Minder snel een catalogus opsturen, en als er een gestuurd wordt dan met veel nieuwe hebbedingetjes erin. Want er staan altijd veel dingen in die er al een tijdje instaan.
Heb goede ervaring maar de laaste keer ontbrak er een artikel met delevering. heb gebeld daarover en zij zouden het nakijken. Is nu een week terug maar hoor nog niets.Wil graag stand van zaken horen. maar laten mij in her ongewisse!
Antwoord van EUROTOPS NL
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen. Wij verontschuldigen ons voor het ongemak dat u mogelijk heeft ondervonden door het ontbrekende artikel op uw laatste bestelling. Ons doel is om onze klanten een uitstekende service te bieden en het spijt ons dat we deze keer niet aan die norm konden voldoen. We onderzoeken het probleem en zullen een update geven zodra we meer informatie hebben. Bedankt dat u dit onder onze aandacht heeft gebracht, en wij stellen uw geduld in deze zaak op prijs.
WB
Widal B.
Rotterdam
26 dec 2023

matige kwaliteit, hoge prijzen

de meeste artikelen worden als "luxe" artikelen gepresenteerd, met te hoge prijzen en matig kwaliteit, neem bijvoorbeeld Jacquardvest (54105), het ziet eruit en voelt aan als een tweedehands stuk kleding, zie foto
16 dec 2023
Niet altijd als je wat wil bestellen krijg je belgie in plaat van nederland daar is niets aan tedoen zeggen ze bij jullie daar om stop iker mee ben 91 ik weet ook niet veel meer hoe je dat moet verandere
TS
Thomas S.
Helmond

Leuke en betrouwbare webshop

Eurotops is een leuke en betrouwbare webshop. In de afgelopen jaren heb ik uiteenlopende producten gekocht - kleding, schoenen, gereedschap, gadgets, enz. - die me allemaal goed bevallen zijn.
Antwoord van EUROTOPS NL
Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling van Eurotops. We vinden het fijn om te horen dat u goede ervaringen hebt met winkelen bij ons en dat de producten die u in de loop der jaren hebt gekocht, van kleding tot gereedschap tot gadgets, naar tevredenheid waren. Wij waarderen de mening en feedback van elke klant en streven ernaar om altijd kwaliteitsproducten en een uitstekende klantenservice te bieden. Dank u voor het delen van uw gedachten met ons.
NJ
Nicky de J.
Eindhoven
5 mei 2024
producten prima, goed verpakt alleen ben niet erg tevreden over de vervoeder ze bellen aan en leggen het product voor de deur en zijn dan weg. Je moet aangeven als je dat niet wilt.
7 mei 2024
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen. We zijn erg blij om te horen dat u tevreden was met de producten en we waarderen uw feedback over de levering. Bij ons bedrijf streven we ernaar een service van hoge kwaliteit te bieden en ervoor te zorgen dat alle klanten zich op hun gemak voelen wanneer ze hun goederen ontvangen. We begrijpen dat levering van deur tot deur niet voor iedereen geschikt is en vragen om uw begrip. Nogmaals bedankt voor uw waardevolle feedback!
21 apr 2024
de goederen worden keurig verpakt verstuurd. het enig jammere is dat er geen track en trace is zodat je niet weet wanneer het bestelde komt maar vaak is dat binnen enkele dagen
23 apr 2024
Hartelijk dank voor uw feedback. Wij waarderen het dat u de tijd neemt om uw ervaring met ons te delen. We zijn blij dat u een positieve ervaring had met ons verpakkings- en verzendingsproces. Op dit moment bieden wij geen track & trace diensten aan voor onze bestellingen. Wij begrijpen echter het belang van een betrouwbare levering en streven ernaar dat onze bestellingen op tijd aankomen. Nogmaals bedankt voor uw feedback.