EUROTOPS NL- Logo - Beoordelingen

EUROTOPS NL
Beoordelingen:

1.189 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.714 beoordelingen in totaal  

4,19
Goed

keurmerk
geldig

Inclusief kopersbescherming
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Meest relevante positieve beoordeling

12 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
De bestelde artikelen waren goed, maar het beloofde cadeau (Switch piloten horloge) werd niet geleverd, maar door lelijk en niet lopend vervangend exemplaar. Bezwaar gemaakt en ter compensatie zijn door Eurotops 2 andere horloges toegezonden. Ik blijf van mening, dat hetgeen je op het bestelformulier aankruist ook moet leveren en niet vervangen wordt iets anders, omdat het artikel zogenaamd is uitverkocht
HS
Henk S.
Stadskanaal

Meest relevante negatieve beoordeling

9 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Krijg brief nav mijn bestelling dat ik te veel teruggestuurd heb van artikelen die om wat voor reden dan ook niet bevielen. Ik praat over 7!!!!!!! jaar geleden want ik mocht niet meer bestellen vanwege bovenstaande. Welaan na die 7 jaar dacht ik ik ga weer wat bestellen voor EUR 5,95 dat gedaan en betaald. Na een week of 2 krijg ik een brief weer met de reden dat ik niet kan bestellen. Ondertussen is het geld al betaald en krijg ik op de email het bericht dat artikel verstuurd is. Gebeld met dit bedrijf een mevrouw aan de telefoon die zegt ik kan niet in de pc want er is een storing geef klantnummer maar, gek dat ze toen gelijk mijn naw wist. Ze zou overleggen en ik zou terug gemaild worden. Nou dat is ruim een week geleden maar ze moet nog bellen en het pakkettje zou onderweg zijn. Ik ga hier wel melding bij de cons. bond over maken,want ik voel mijn zo wel niet serieus genomen.
WV
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor EUROTOPS NL

Filter
 Sorteren  
Relevantie
WB
wim b.
diemen
24 sep 2024
 Geverifieerde beoordeling
ik ga niks meer bestelling bij euurostops ik wacht nog steeds op mijn cadou .s w g bessem acaciastede huis nummer 36 pocode 1112EZ
Beoordeling melden
Antwoord van EUROTOPS NL
27 sep 2024
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een recensie achter te laten. Onze excuses voor het ongemak dat uw cadeau heeft veroorzaakt. Het cadeau is al verzonden en zal binnenkort aankomen. Bij Eurostops streven we ernaar om onze klanten uitzonderlijke service te bieden en we waarderen uw feedback. Wees ervan verzekerd dat we alle feedback serieus nemen en onze service zullen blijven verbeteren. Bedankt voor het kiezen van Eurostops.
WB
wim b.
diemen
23 sep 2024
 Geverifieerde beoordeling
het word telaat bezorg niet goed van EUROSTOPS
Beoordeling melden
Antwoord van EUROTOPS NL
24 sep 2024
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een beoordeling over onze service achter te laten. Uw bestelling van 08/09/2024 werd geleverd op 12/09/2024 volgens de tracking van de zending. We geven een levertijd op van 4-6 werkdagen. De levering is ook binnen deze tijd uitgevoerd. Bij Eurotops streven we ernaar om al onze klanten een punctuele en hoogwaardige service te bieden. Als je vragen hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen en we hopen je als klant te mogen blijven verwelkomen.
21 uur geleden
 Geverifieerde beoordeling
Pakje is niet gekomen.
Beoordeling melden
Antwoord van EUROTOPS NL
2 uur geleden
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een ​​beoordeling achter te laten. Wij zijn blij met alle feedback, zowel positief als negatief. Het spijt ons dat uw pakket nog niet is aangekomen zoals verwacht. We hebben uw probleem al opgehelderd en zullen een nieuwe levering regelen. In ons bedrijf streven we ernaar om betrouwbare en tijdige bezorgdiensten te bieden. Wij zullen uw feedback meenemen en proberen onze dienstverlening in de toekomst te verbeteren. Wij danken u dat u voor ons heeft gekozen en hopen u in de toekomst nog beter van dienst te kunnen zijn.
5 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van EUROTOPS NL
2 uur geleden
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw feedback met ons te delen. Wij zijn u dankbaar voor uw positieve opmerkingen en zijn blij om te horen dat u genoten heeft van ons product/service. Wij verontschuldigen ons echter als er aspecten waren die niet aan uw verwachtingen voldeden. Ons doel is altijd om een uitstekende klantenservice te bieden en we stellen uw input op prijs, omdat die ons helpt te verbeteren. We hopen u in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn.
4 sep 2024
 Geverifieerde beoordeling
De bestelling is nog steeds niet ontvangen. Volgens GLS hebben zij het pakket ook nog niet.
Beoordeling melden
Antwoord van EUROTOPS NL
19 sep 2024
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een recensie achter te laten. Onze excuses voor het ongemak dat is veroorzaakt door het niet leveren van uw bestelling. We zijn trots op onze uitstekende service en werken nauw samen met onze verzendpartners om tijdige levering te garanderen. Er is al een nieuwe levering geregeld. Uw tevredenheid is belangrijk voor ons en we danken u voor uw geduld gedurende deze periode. Bedankt dat u voor ons bedrijf hebt gekozen en we hopen u snel weer van dienst te kunnen zijn.
WB
wim b.
diemen
19 aug 2024
 Geverifieerde beoordeling
ik heb een klokje gehad en het nu al stil moet op laden zon
Beoordeling melden
25 aug 2024
 Geverifieerde beoordeling
De bezorging van gls totaal niet geleverd
Beoordeling melden
Antwoord van EUROTOPS NL
19 sep 2024
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw feedback met ons te delen. Het spijt ons dat onze bezorgservice niet aan uw verwachtingen voldeed. We verontschuldigen ons voor het ongemak dat u hierdoor heeft ondervonden. We zullen contact met u opnemen voor opheldering. Bedankt dat u dit onder onze aandacht heeft gebracht.
6 sep 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van EUROTOPS NL
19 sep 2024
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling achter te laten. Wij zijn u dankbaar voor uw feedback en het spijt ons te horen dat uw ervaring met ons niet bevredigend was. Wij streven er altijd naar om onze klanten de best mogelijke service te bieden en het spijt ons om te horen dat wij niet aan uw verwachtingen hebben voldaan. We zullen uw opmerkingen in overweging nemen als we ons bedrijf blijven verbeteren. Nogmaals hartelijk dank voor uw waardevolle feedback.
WB
wim b.
diemen
26 aug 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van EUROTOPS NL
19 sep 2024
Wij zijn u dankbaar voor uw feedback en waarderen het dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring te delen. Het spijt ons te horen dat uw algemene ervaring onbevredigend was. Bij ons bedrijf streven we ernaar om uitstekende producten en diensten te leveren aan al onze klanten. We zullen uw feedback in overweging nemen en blijven werken aan het verbeteren van onze processen. We hopen u in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn. Hartelijk dank dat u voor ons hebt gekozen.
7 aug 2024
 Geverifieerde beoordeling
Jullie beschrijving past niet met hetgeen geboden word planten verkopen die je niet hebt en dan ook nog laten betalen. tuinschaar waarbij staat 260 cm uitschuifbaar en dan maar een van 60 cm en terug schrijven ja je moet je eigen lengte er bij meetellen
Beoordeling melden
Antwoord van EUROTOPS NL
8 aug 2024
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw feedback met ons te delen. We zijn blij om te horen dat u onze beschrijving nuttig vond, hoewel we ons verontschuldigen voor de verwarring die is ontstaan door de beschikbaarheid van de plant. Wij zijn er trots op dat wij nauwkeurige en actuele informatie aan onze klanten verstrekken. Ons team zal nota nemen van uw ervaring en streven naar verbetering in de toekomst. We hopen u bij uw volgende bezoek beter van dienst te kunnen zijn.
13 aug 2024
 Geverifieerde beoordeling

Retourzending wordt niet terug betaald!!!

Ik had een overhemd besteld en nog wat andere artikelen, het overhemd was te klein dus ik heb het terug gestuurd. Nu moet in nog mijn €27,99 terug krijgen we zijn nu 14 dagen verder ik heb nog steeds niets van Eurotops gehoord.
Beoordeling melden
Antwoord van EUROTOPS NL
19 aug 2024
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een beoordeling achter te laten. We zijn blij om te horen dat u tevreden was met de andere artikelen die u bestelde. Het spijt ons dat het shirt niet paste en we verontschuldigen ons voor het ongemak dat dit veroorzaakt kan hebben. Ons team doet er alles aan om u te voorzien van producten van hoge kwaliteit en een uitstekende klantenservice. We hebben uw retour al verwerkt op 09/08/2024 en hebben u onmiddellijk per e-mail op de hoogte gesteld. Mocht u nog vragen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.
14 aug 2024
 Geverifieerde beoordeling
De complete bestelling is niet in 1 keer geleverd en daar werd geen bericht over gestuurd
Beoordeling melden
Antwoord van EUROTOPS NL
19 aug 2024
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een recensie achter te laten. We zijn blij om te horen dat u tevreden was met uw bestelling. We verontschuldigen ons echter voor het ongemak dat is veroorzaakt door het niet in één keer ontvangen van de volledige bestelling zonder voorafgaande kennisgeving. Ons bedrijf streeft naar een uitstekende service en doet er alles aan om tijdige en transparante communicatie met onze gewaardeerde klanten te garanderen. Wij waarderen uw feedback en zullen deze gebruiken om onze processen in de toekomst te verbeteren.
GB
GJA B.
Uithuizen
6 aug 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van EUROTOPS NL
8 aug 2024
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw feedback met ons te delen. We zijn blij om te horen dat u tevreden was over onze producten, maar we zijn teleurgesteld over uw ervaring met de levering en service. In ons bedrijf streven we ernaar om al onze klanten een eersteklas service en tijdige levering te bieden. Wij verontschuldigen ons voor het ongemak dat u hierdoor hebt ondervonden en zullen uw opmerkingen in overweging nemen wanneer wij onze processen blijven verbeteren. Nogmaals hartelijk dank voor uw steun.
GB
GJA B.
Uithuizen
21 jun 2024
 Geverifieerde beoordeling
tot 2 x toe verkeerde bestelling gekregen moest het zelf weer terug sturen daar moeten jullie iets aan doen jullie fout dan pakket zelf ophalen. Eventueel op afspraak.
Beoordeling melden
Antwoord van EUROTOPS NL
24 jun 2024
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een recensie achter te laten over uw recente ervaring met ons bedrijf. Wij waarderen alle feedback, of die nu positief of negatief is, omdat het ons helpt om onze klanten beter van dienst te zijn. Het spijt ons te horen dat u twee keer de verkeerde bestelling hebt ontvangen. Als bedrijf streven wij ernaar om alle bestellingen nauwkeurig en efficiënt uit te voeren. Wij verontschuldigen ons voor het ongemak dat u hierdoor hebt ondervonden. Uw suggestie om het pakket op afspraak door ons team te laten ophalen, zullen we zeker in overweging nemen om dergelijke gevallen in de toekomst te voorkomen. Wij waarderen uw feedback en zullen deze gebruiken om onze processen en diensten te verbeteren. Nogmaals bedankt dat u voor ons bedrijf hebt gekozen en we hopen u in de toekomst nog beter van dienst te kunnen zijn.
29 jun 2024
 Geverifieerde beoordeling
Na anderhalve week en diverse mails nog steeds niets ontvangen, ik ga mijn geld terug vragen. F.E.lenderink.
Beoordeling melden
Antwoord van EUROTOPS NL
1 jul 2024
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen. Het stelt ons teleur dat u uw bestelling na anderhalve week nog niet hebt ontvangen, want wij streven naar een tijdige en efficiënte service. De tevredenheid van onze klanten heeft onze hoogste prioriteit en wij verontschuldigen ons voor het ongemak dat dit veroorzaakt kan hebben. Uw feedback helpt ons te verbeteren, en wij stellen uw zaken op prijs. We hopen u in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn.
30 jun 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van EUROTOPS NL
1 jul 2024
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling achter te laten over uw recente ervaring met ons bedrijf. Wij zijn dankbaar voor alle feedback, omdat het ons helpt om onze diensten te verbeteren. We zijn blij om te horen dat u over het algemeen een positieve ervaring met ons had. Wij waarderen ook uw eerlijke feedback over gebieden waarop wij ons kunnen verbeteren. Wij streven ernaar om de best mogelijke service te bieden en zullen uw opmerkingen in overweging nemen wanneer wij blijven groeien en ons verder ontwikkelen. Bedankt dat u voor ons bedrijf hebt gekozen.
25 jun 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van EUROTOPS NL
26 jun 2024
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een beoordeling achter te laten. Bij ons bedrijf streven we ernaar om voortdurend te verbeteren en onze klanten de beste ervaring te bieden. We hopen u in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn.
WV
9 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling

Geen serieus bedrijf, pas op je kan zomaar niet bestellen

Krijg brief nav mijn bestelling dat ik te veel teruggestuurd heb van artikelen die om wat voor reden dan ook niet bevielen. Ik praat over 7!!!!!!! jaar geleden want ik mocht niet meer bestellen vanwege bovenstaande. Welaan na die 7 jaar dacht ik ik ga weer wat bestellen voor EUR 5,95 dat gedaan en betaald. Na een week of 2 krijg ik een brief weer met de reden dat ik niet kan bestellen. Ondertussen is het geld al betaald en krijg ik op de email het bericht dat artikel verstuurd is. Gebeld met dit bedrijf een mevrouw aan de telefoon die zegt ik kan niet in de pc want er is een storing geef klantnummer maar, gek dat ze toen gelijk mijn naw wist. Ze zou overleggen en ik zou terug gemaild worden. Nou dat is ruim een week geleden maar ze moet nog bellen en het pakkettje zou onderweg zijn. Ik ga hier wel melding bij de cons. bond over maken,want ik voel mijn zo wel niet serieus genomen.
Beoordeling melden
9 jun 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ik wil nooit meer van jullie bestellen die jullie geen respect voor jullie klanten hebben zoals ik wil mijn bestelling in de buurt mijn huis of mijn werk hebben en voor jullie allemaal ongepast en dat betekent jullie zijn erg erg arrogant en eigenwijs. In onze productiebedrijf '' Caparis '' in Leeuwarden heeft ook service punt voor GLS, DHL en DPD om pakketjes te afhalen. Caparis service punt te Leeuwarden ligt in Orionweg 2, ( voor hun postcode zoekt via Google ). Jullie eigenwijze gedrag is ook bij mij ongepast. Fijne dag verder. Amen ! Hoogachtend, Maryam Tondivar
Beoordeling melden
Antwoord van EUROTOPS NL
24 jun 2024
Beste Maryam Tondivar, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling achter te laten en uw ervaring met ons te delen. Wij stellen zowel positieve als negatieve feedback op prijs, omdat dit ons helpt om onze diensten te verbeteren. Het spijt ons te horen dat u een negatieve ervaring heeft gehad met onze bezorgdienst. Ons bedrijf streeft ernaar om de best mogelijke klantenservice te bieden en wij verontschuldigen ons als wij niet aan uw verwachtingen hebben voldaan. Wij begrijpen uw voorkeur om uw bestelling in de buurt van uw huis of werkplek te laten bezorgen, en wij zullen hier rekening mee houden bij toekomstige verbeteringen. Ons bedrijfsbeleid is echter om bestellingen te leveren op het adres dat de klant tijdens het afrekenen heeft opgegeven. Hoewel we uw suggestie om een Caparis-servicepunt in Leeuwarden te gebruiken op prijs stellen, heeft ons bedrijf ervoor gekozen om samen te werken met specifieke bezorgers vanwege hun efficiëntie en betrouwbaarheid. Wij waarderen al onze klanten en hun feedback, en we hopen dat u ons in de toekomst nog een kans kunt geven. Nogmaals bedankt om uw gedachten met ons te delen. Vriendelijke groeten, Eurotops Kundendienst Bedrijfsmanager bij [Bedrijfsnaam]
HV
Herman v.
Beringe, Niederlande
7 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling

Ontevreden over de service.

Op 23 januari heb ik een bestelling geplaatst. Hier heb ik via de mail ook een bevestiging gekregen. Het product is op voorraad en zou binnen 3-7 dagen geleverd worden. Helaas.....niet dus. Op 2 februari heb ik via de mail navraag gedaan wanneer de spullen geleverd zullen worden. Tot op de dag van vandaag geen antwoord gekregen op deze mail. Heel erg vervelend terwijl ik hoge verwachtingen had. Jammerrrr........
Beoordeling melden
Antwoord van EUROTOPS NL
8 feb 2024
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen. Wij verontschuldigen ons voor de vertraging bij het leveren van uw bestelling en voor het ongemak dat dit veroorzaakt kan hebben. In ons bedrijf streven we naar een uitstekende klantenservice en waarderen we de feedback van onze klanten. Wij nemen alle opmerkingen serieus en zullen ze gebruiken om onze diensten voortdurend te verbeteren. Wij waarderen het dat u dit probleem onder onze aandacht heeft gebracht, en hopen dat we het in de nabije toekomst goed kunnen maken.