EUROTOPS NL- Logo - Beoordelingen

EUROTOPS NL

1.189 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.714 beoordelingen in totaal

De bestelde artikelen waren goed, maar het beloofde cadeau (Switch piloten horloge) werd niet geleverd, maar door lelijk en niet lopend vervangend exemplaar. Bezwaar gemaakt en ter compensatie zijn door Eurotops 2 andere horloges toegezonden. Ik blijf van mening, dat hetgeen je op het bestelformulier aankruist ook moet leveren en niet vervangen wordt iets anders, omdat het artikel zogenaamd is uitverkocht
HS
Henk S.
Stadskanaal

Krijg brief nav mijn bestelling dat ik te veel teruggestuurd heb van artikelen die om wat voor reden dan ook niet bevielen. Ik praat over 7!!!!!!! jaar geleden want ik mocht niet meer bestellen vanwege bovenstaande. Welaan na die 7 jaar dacht ik ik ga weer wat bestellen voor EUR 5,95 dat gedaan en betaald. Na een week of 2 krijg ik een brief weer met de reden dat ik niet kan bestellen. Ondertussen is het geld al betaald en krijg ik op de email het bericht dat artikel verstuurd is. Gebeld met dit bedrijf een mevrouw aan de telefoon die zegt ik kan niet in de pc want er is een storing geef klantnummer maar, gek dat ze toen gelijk mijn naw wist. Ze zou overleggen en ik zou terug gemaild worden. Nou dat is ruim een week geleden maar ze moet nog bellen en het pakkettje zou onderweg zijn. Ik ga hier wel melding bij de cons. bond over maken,want ik voel mijn zo wel niet serieus genomen.
WV

Beoordelingen voor EUROTOPS NL

ik heb dit keer wel een probleem . was erg blij toen ik de pompoen lampen ontving. maar dat ging snel over zien er leuk uit maar vreten (niet netjes) batterijen. en die kunnen niet slecht zijn .want die zijn bij Euro tops gekocht. jammer dat merk je pas als je ze gaat gebruiken.dus terug sturen ging niet meer vriendelijke groet
Antwoord van EUROTOPS NL
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw feedback met ons te delen. We zijn blij te horen dat u in eerste instantie tevreden was met de pompoenlampen die u van ons hebt ontvangen. Wij verontschuldigen ons voor het ongemak dat veroorzaakt is door het batterijverbruik en verzekeren u dat wij ernaar streven om producten van hoge kwaliteit te leveren. Wij waarderen uw zaken en zullen uw opmerkingen in overweging nemen voor toekomstige verbeteringen.
NJ
Nicky de J.
Eindhoven
4 okt 2024
Levering was op tijd en prima verpakt. Jammer dat 1 product het niet deed. Wat me tegenstond is dat wij consumenten de retourkosten moeten betalen. Bij veel andere aanbieders is dat niet het geval. Dit kan een reden zijn dat ik in de toekomst minder bij jullie zal bestellen.
Antwoord van EUROTOPS NL
Geachte klant, Hartelijk dank voor uw beoordeling Helaas kunnen we vanwege grensoverschrijdende douaneregels geen retouretiket vanuit Duitsland naar onze klanten uit Nederland sturen, voor onze klanten uit Nederland, U kunt de goederen op eigen kosten terugsturen. Stuur het postbewijs door via dit e-mailadres info@eurotops.nl of geef ons telefonisch de barcode door. Wij vergoeden dan de verzendkosten Zodra je retourzending is verwerkt, ontvang je automatisch een ontvangstbevestiging per e-mail.
EH
E. H.
H'berg.

Goede cadeautjes voor mannen

Het zijn goede en leuke artikel te koop. Cadeautjes voor mannen is vaak.moeilijk te vinden maar hier ben ik al vaak geslaagd
Artikel voldoet precies aan de verwachting en werkt prima.
Antwoord van EUROTOPS NL
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling achter te laten. We zijn blij om te horen dat ons product aan uw verwachtingen voldeed en goed voor u werkt. Uw tevredenheid is onze topprioriteit en we zijn blij dat we dat hebben kunnen waarmaken. Wij waarderen uw steun en hopen in de toekomst kwaliteitsproducten te kunnen blijven leveren.
28 sep 2024
Product prima, en verzending verliep uitstekend.
Goede communicatie over vertraging e.d.
NJ
Nicky de J.
Eindhoven
2 okt 2024
Goede site en redelijk snelle levering.
19 sep 2024
Goede kwaliteit en puike verzending.
24 sep 2024
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons uw waardevolle feedback te geven. Wij zijn blij te horen dat u een positieve ervaring heeft gehad met onze producten en verzendmethode. Als bedrijf streven wij ernaar om onze klanten te voorzien van producten van de beste kwaliteit en efficiënte leveringsdiensten. Uw tevredenheid is onze topprioriteit en we zijn u dankbaar voor uw steun. We kijken ernaar uit om u in de toekomst opnieuw van dienst te zijn.
Over het algemeen zeer goed!
Niets en vooral zo doorgaan.
Antwoord van EUROTOPS NL
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling achter te laten. We zijn blij om te horen dat u een positieve ervaring met ons heeft gehad. Ons team werkt hard om ervoor te zorgen dat elke klant de best mogelijke service krijgt. Wij waarderen uw steun en kijken ernaar uit om u in de toekomst weer van dienst te zijn.
28 sep 2024
Snelle en foutloze levering
20 sep 2024
pantoffels
24 sep 2024
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met onze pantoffels te delen. We zijn blij te horen dat u tevreden bent met uw aankoop. Wij verontschuldigen ons echter als er aspecten van het product waren die niet aan uw verwachtingen voldeden. Bij ons bedrijf streven we ernaar om producten van de hoogste kwaliteit en een uitzonderlijke service te leveren. Uw feedback is waardevol voor ons en we zullen deze gebruiken om ons aanbod te verbeteren. Wij hopen dat u van uw pantoffels blijft genieten.
Service
4 okt 2024
Prima
Antwoord van EUROTOPS NL
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw feedback met ons te delen. Het doet ons veel plezier om te horen dat u een positieve ervaring had bij ons bedrijf. Ons team streeft er altijd naar om uitzonderlijke service te bieden en we zijn blij dat we aan uw verwachtingen hebben voldaan. Wij nemen alle feedback serieus en zullen deze gebruiken om onze diensten in de toekomst te verbeteren. Wij waarderen uw steun en hopen u snel weer te zien.