Artihove

785 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden8.475 beoordelingen in totaal

Tijdige levering op afgesproken datum. In eerste instantie dacht ik dat de kleur niet helemaal in overeenstemming was met wat er op de site te zien was. Daarover eerst gebeld omdat ik het nog cadeau moest geven. Ik werd gerustgesteld omdat ieder item handwerk was m.b.t. de afwerking. Dus besloten eerst cadeau te geven en de ontvanger te laten beslissen. Er werd ook direct aangeboden het beeldje in te sturen om het te verbeteren, echter ze vond het erg mooi zo. Dus we houden het bronzen beeldje. Enige minpunt is dat als ik besloten had het terug te sturen ik deze kosten zelf zou hebben moeten betalen conform de voorwaarden. Maar zover is het niet gekomen.

22 jun 2024
Producten zijn prachtig en correct geprijsd wat mij betreft. Leveringsservice is ook goed. Maar de webshop is echt zwaar achterhaald. Tijdens het bestelproces kun je als koper echt niet zien waar je gebleven bent, hoe het met graveringen werkt en of je betaling is aangekomen. Dat is echt jammer!

Beoordelingen voor Artihove

Artihove heeft prachtige beeldjes voor situaties die iets bijzonders behoeven, of het nu uit dank is, vanwege een speciale dag of verjaardag, een bijzondere prestatie, het maakt niet uit. Er is een mooie verzameling aan speciale beeldjes en deze kunnen makkelijk besteld en geleverd worden met een prachtige kaart waarop en persoonlijke tekst kan worden gezet.

Bestellingssite makkelijk en verzending vergt aandacht

Bestellingssite makkelijk en toegankelijk. Verzending is punt van aandacht DHL wil dat je account aanmaakt om zending te kunnen volgen en om tijdvak te kunnen zien. Ik wil geen account aanmaken en diverse gege Vens delen voor een bestelling. Bij post nl krijg je zonder problemen het definitieve tijdstip te zien
29 aug 2024

Uitstekende service

De service is uitstekend. PostNL zou de bestelling bezorgen maar het kwam maar niet aan. Ik heb contact opgenomen met Artihove en zij hebben het super snel opgelost en dezelfde dag opnieuw verstuurd met DHL, wat de volgende dag werd geleverd. Ik ben heel tevreden over de bestelling en de service!

Beeldje is prachtig !

Artikel beantwoordt volkomen aan verwachtingen. Snelle en correcte levering. Rekening houdende met het fragiel aspect van het artikel, was dit deskundig ingepakt om ook maar enige beschadiging te voorkomen. Ook de contacten met Artihove verlopen vlot.
27 aug 2024
Snelle levering. Mooie kwaliteit van de beeldjes en super verpakt. In een mooie doos en met beschrijving van de betekenis van het beeld. Een mooi kado om te geven en krijgen.
29 aug 2024
De communicatie verliep heel goed, er was goed overleg over de bestelling. De bestelling is snel geleverd en het bestelde beeld is prachtig!
24 aug 2024
Een prachtig beeld om mijn beide ouders mee te gedenken, mooie kwaliteit met zorg gemaakt. Hartelijk dank. Gr: marina.
28 aug 2024

Mooi om cadeau te geven

Alles is goed ingepakt en goed verzorgd. Heel tevreden. Iets grotere foto's op de site zouden fijn zijn.
Een prachtig sculptuur! Met een mooi tekstplaatje een fantastisch cadeau om te geven en te ontvangen.
26 aug 2024

Heel goed~!

Nu al 4x een beeldje besteld. Steeds snelle en goede levering en mooi beeldje voor een prima prijs.
1 sep 2024

een persoonlijk cadeau

Grote keuze in prachtige, persoonlijke en toepasselijke cadeaus voor een betaalbare prijs.
4 sep 2024

Prachtige zaak.

Prachtige zaak, ik heb mijn bestelling helaas nog niet binnen, maar dat ligt aan post nl.
RM
Roos M.
Bovenkarspel
26 aug 2024
Het beeldje was prachtig en het was zo mooi verpakt in een kistje. Top
Goede service toen bleek dat er een fout in de levering was ontstaan.
ik heb het via internet besteld en het kwam precies op tijd bij mij.
Mooi en kwalitatief goed product. Goede, stevige verzendwijze.
28 aug 2024
Gewoon precies zoals afgesproken, goed verzorgd en op tijd.
4 sep 2024
Mooi beeld en mooi plaatje eronder, Goed verpakt verzonden
27 aug 2024
Snelle levering en wederom een geslaagd kado gegeven !!
31 aug 2024
Kwaliteit assortiment prettige site nette verzending.