Artihove

783 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden8.475 beoordelingen in totaal

Tijdige levering op afgesproken datum. In eerste instantie dacht ik dat de kleur niet helemaal in overeenstemming was met wat er op de site te zien was. Daarover eerst gebeld omdat ik het nog cadeau moest geven. Ik werd gerustgesteld omdat ieder item handwerk was m.b.t. de afwerking. Dus besloten eerst cadeau te geven en de ontvanger te laten beslissen. Er werd ook direct aangeboden het beeldje in te sturen om het te verbeteren, echter ze vond het erg mooi zo. Dus we houden het bronzen beeldje. Enige minpunt is dat als ik besloten had het terug te sturen ik deze kosten zelf zou hebben moeten betalen conform de voorwaarden. Maar zover is het niet gekomen.

22 jun 2024
Producten zijn prachtig en correct geprijsd wat mij betreft. Leveringsservice is ook goed. Maar de webshop is echt zwaar achterhaald. Tijdens het bestelproces kun je als koper echt niet zien waar je gebleven bent, hoe het met graveringen werkt en of je betaling is aangekomen. Dat is echt jammer!

Beoordelingen voor Artihove

21 jun 2024
graveren is niet gedaan.
1 jun 2024

Koninklijke oplossing

Enige tijd geleden liet ik twee resp. cadeaus op twee verschillende data bezorgen. Bij het eerste cadeau ging alles goed. Het tweede cadeau werd echter op een verkeerde datum bezorgd. Weg verrassing voor de ontvanger op de jubileumdatum! Artihove heeft deze omissie op een koninklijke wijze gecompenseerd. Heel netjes. Daarom aarzel ik niet om in voorkomend geval nogmaals een bestelling bij Artihove te doen.
28 okt 2023

Service, producten en meedenken TOP!

Wat mij bevalt is de service en het meedenken. Niets is een probleem en de kunstwerken zijn allemaal van een hoog niveau en kwaliteit. Deze worden allemaal gewaardeerd door onze klanten en medewerkers.

Artihove? Gewoon doen!

Al jaren haal ik voor diverse gelegenheden beelden, schalen, etc. bij Artihove! Altijd fantastisch en mooi en in alle prijsklassen is er voor elk wat wils te vinden. Vooral leuk om niet alleen via de site rond te neuzen bij hen maar er absoluut eens een bezoek te gaan brengen; prachtige locatie en dito beeldentuin. Last but not least bekwaam, behulpzaam en vriendelijk personeel!
10 feb 2024
Vanaf bestelling tot en met aflevering alles snel gegaan. Beeldje was goed ingepakt (extra bescherming) en de verzenddoos was ook extra gemarkeerd met breekbaar. Op vrijdag besteld en ‘d maandags in huis. Tevens bericht ontvangen toen bestelling onderweg was. Beeldje ziet er nog mooier uit dan op de afbeelding. Helaas geen foto van gemaakt omdat het een cadeau voor iemand was.
6 mei 2024

Kunstwerkje: bestelling en aflevering soepel

We waren op zoek naar een kunstwerkje voor iemand die afscheid neemt en veel voor ons heeft betekend. Artihove blijkt nog steeds mooie spullen te hebben. Het bestel- en betaalproces verliep soepel, de bestelling werd conform onze opgave op de juiste dag op het juiste adres afgeleverd. Enige smetje: op het tekstplaatje werd een spatie vergeten tussen twee woorden.
19 mei 2024
Ik was al eerder klant bij Artihove voor een eerdere werkgever. Nu twee beeldjes besteld, super snel geleverd. Eentje was gebroken bij de voet, en direct een nieuwe opgestuurd gekregen - ook voorzien van een gegraveerd plaatje. Een antwoordnr. gekregen om het gebroken exemplaar heen te sturen. Super service!! Bedankt en we gaan zeker vaker bestellen.
Het contact was prettig en de levering van het beeld volgens planning. De beelden zijn echt super mooi en van hoge kwaliteit. Dit is al het tweede beeld dat ik heb gekocht. Beide aankopen waren als cadeau voor speciale gelegenheden en beide keren was het een groot succes! Ik heb geen verbeterpunten. Prima zo, vooral niets aan veranderen.
18 mei 2024

Super

Dit is de tweede keer dat we een cadeau bestellen. Onze ervaring is positief. Mooie keuzes voor geschenken voor jezelf of iemand anders. De website is overzichtelijk en makkelijk te gebruiken. Bestellen en verzenden gaat zonder problemen. Het product wordt netjes aangeboden op de aangegeven dag. De ontvanger was erg blij met de gift.
27 apr 2024

Perfect!

Mooie site, makkelijk bestellen en snelle levering. Het enige is dat ik via PostNL een melding kreeg dat de levering teruggegeven was aan de afzender en dat ik contact op moest nemen. Dat heb ik telefonisch gedaan en werd helemaal gerustgesteld dat dat een foute codering was van PostNL en inderdaad, het pakketje kwam op tijd

Sunny Side

Het product is prachtig!! Ik vond het jammer dat het bestelde product niet in de showroom aanwezig was, maar pas om 15:00 uur daar zou arriveren. Ik heb het dus opgehaald bij Weg en Bos nr 80. Als ik dat had geweten was ik een dag later gekomen. De personen die aanwezig waren zijn zeer vriendelijk. Verder geen commentaar.
3 dec 2023

Een feest van herkenning en uitkiezen.

Een cadeau uitzoeken is al een feestje, het ene nog mooier als het andere, in elke prijsklasse, dus voor elk wat wils. Bestellen gaat heel makkelijk en het wordt in een mooie verpakking verstuurd met een kaartje erbij met de achtergrondinformatie van het cadeau, kortom een mooi cadeau om te geven en te krijgen.
2 okt 2023
Alles was naar wens, tot dat onze dochter waar het bestelde voor bedoeld was er achter kwam dat er bij het bestelde ook nog een kleiner exemplaar is gezamenlijk voor 25Euro.Nu komt de vraag is het mogelijk dat het kleine exemplaar nog na gezonde wordt? Ik betaalde namelijk ruim 20Euro voor het bestelde.
8 okt 2023
Was de 2e ervaring met Artihove. 1e keer kregen we een cadeau, de sokkel was niet helemaal goed, maar kregen al een nieuwe opgestuurd voordat we de andere retour hadden gedaan. Fijn dat er ook naar klanten vanuit vertrouwen gehandeld wordt. Nu zelf een beeld besteld en helemaal volgens verwachting.
Een mooi beeldje besteld. Het leek erop dat het beeldje niet op tijd geleverd zou worden door dhl. Hierop gebeld met artihove en zij hebben meteen een nieuw beeldje verstuurd met andere bezorger. Ging achteraf allemaal goed maar het meedenken en vertrouwen van artihove...meer dan oerfect
JD
Joke d.
Dronten

Super !!

Peper en zout molen “birds” was op de site uitverkocht. Opgebeld of ze nog leverbaar waren. Werd direct vriendelijk geholpen en gelukkig, er stond nog 1 peper en zout stel in het magazijn. Deze is toen meteen opgestuurd. Ben er heel blij mee. Super bedankt.
De levering tart alle verwachtingen! Zonder verdere omhaal, een voet aangepast aan je verzoek. De werkelijkheid overtreft de verwachtingen. Zo ontzettend netjes ingepakt, beschermd tegen vallen of stoten. Een erg nette omdoos, een tien plus !
16 okt 2023
Prachtige producten en ze doen wat ze zeggen. Ontroering voor hun aanbod doet me steeds weer even checken of ze iets moois binnen mijn budget hebben. Waarom geen winkel in Groningen dan was ik daar elke week! Hans.strijbosch@home.nl